Mette-Marit pyytää anteeksi. Auttaako se tilannetta?
Kommentit (185)
Kyllä Norjan maine valtionakin menee, jos kuningattarena kekkuloi Epstein-irstailija ja valehtelija.
On kyllä sääli, jos Haakon typeryyttään vetää tässä itsensäkin vessasta alas sinisilmäisesti tukemalla tällaista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta mitään.
Tärkeintä lienee se, että Haakon pysyy rinnalla ja niin hän tekee. Haakon sanoi mm tämän, että tuemme Mariusta tässä tilanteessa jossa hän on. Pidämme huolta muista lapsista. Minun on tuettava kruununprinessaa. Onneksi hän pitää huolta myös minusta, Haakon sanoi lopulta.
Joten tiivis perhe, joka pitää puoliaan ja pitää huolta toisistaan.
Kovin vähän auttaa
Niin rajua kuninkaalle ja kuningattarelle
Lisäksi ihan vasta siivosi poikansa todisteita jne
Semmoinen ihminen hän on ja haluaa olla
Mutta Norja ja Haakon siivotkoon sotkunsa ihan sama mulle
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Norjan maine valtionakin menee, jos kuningattarena kekkuloi Epstein-irstailija ja valehtelija.
Tämä, kuningattarena toimiminen tällaisen jälkeen on mahdoton ja absurdi ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista sähköpostien vaihtoa ollut. Melkoisen oudot fiilikset jäi :O
Kahden sekaisin olevan pervon keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä sääli, jos Haakon typeryyttään vetää tässä itsensäkin vessasta alas sinisilmäisesti tukemalla tällaista ihmistä.
Lisäksi antaa itsestään aika heikon kuvan kun kuitenkin on tuleva kuningas. Ei oikein sovi siinä (tai edes tuossa kruununprinssin) asemassa olevalle aisurin rooli saati sitten se, että on vietävissä kuin litran mitta jännänaisen piIIulla..
Muuten kai se olisi ihan sama, mutta Norja on se meidän ainoa järkevä, kiva ja turvallinen rajanaapuri.
Vierailija kirjoitti:
Britannian kuningashuoneen maine meni heti Andrevin ryplättyä tyttöjen kanssa Epsteinin luona monet kerrat. Yritti oikeudessa valehdella. Nyt sitte ån tuli tietoon että Fergusonkin kauppasi itsensä tyttöineen. JOTEN BITTIEBHOVIN MAINE ON NENNYT JA RYVETTYNYT AJAT SITTEN KAIKIN TAVOIN. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ja kuningatar on pysyvä, monta kymmentä vuotta.
Ei voi heittää 4 vuoden päästä menemään, niin kuin bilettävä ja huonosti käyttäytyvä wannabe teinipääministeri.
Anteeksi kovasti. Olen niin pahoillani, että tulin yllätetyksi housut kintuissa. Kyllä nyt kaduttaa. Ihan vilpittömästi kadun enkä yhtään tiennyt kenen kanssa olin tekemisissä. Olin kai niin nuori ja naiivi. Anteeksi vielä kerran, että minäkin vain halusin vähän iloa ja valoa elämääni...
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista sähköpostien vaihtoa ollut. Melkoisen oudot fiilikset jäi :O
Niin näytti olevan Fergusonllakin kun puhelimessa rumasti puheli Epsteinille ja oleili siellä nuorten tyttöjensä kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta mitään.
Tärkeintä lienee se, että Haakon pysyy rinnalla ja niin hän tekee. Haakon sanoi mm tämän, että tuemme Mariusta tässä tilanteessa jossa hän on. Pidämme huolta muista lapsista. Minun on tuettava kruununprinessaa. Onneksi hän pitää huolta myös minusta, Haakon sanoi lopulta.
Joten tiivis perhe, joka pitää puoliaan ja pitää huolta toisistaan.
Nähän se kuuluukin. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Sana anteeksi =ei vois vähempää kiinnostaa. Anteeksi pyytäjien kuoro laulaa; kaikki anteeks. Hei mehän tukehdutaan näihin anteeksipyyntöihin (joilla ei ole mitään merkitystä) sanahelinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Norjan maine valtionakin menee,,,jos kuningattarena kekkuloi Epstein-irstailija ja valehtelija.
Britannian kuningashuoneen maine meni heti Andrevin ryplättyä tyttöjen kanssa Epsteinin luona monet kerrat,,,. Yritti oikeudessa valehdella. Nyt sitten tuli tietoon että Fergusonkin kauppasi itsensä tyttöineen... JOTEN BITTIEBHOVIN MAINE ON NENNYT JA RYVETTYNYT AJAT SITTEN KAIKIN TAVOIN. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣 🤣 🤣
Eihän Mette nyt aikuisena mitään ole tehnyt . Nuorena kaikki sekoilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai auttaa, eihän kukaan menneille muuta voi.
Ja ei kai hän mitään rikollista ole tiettävästi tehnyt.
Paitsi aviorikollista, jos kerran joku rikollinen ukkeli on viettänyt mahtavia hetkiä hänen kanssaan.
Brittihovidssa 5 perhettä avionrikkojia ...🤭
Eihän se mette silloin naimisissa ollut. Ja Ferguson on eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko hänen on joku julkiausuma tehdä. On mielenkiintoista että hän sanoo aikovansa kertoa asiasta enemmän, mutta että ei pysty tällä hetkellä. Uskon että siellä on nyt joku yksityinen kriisi meneillään, kenties terveyteen liittyvä. Haakonhan oli ollut tapaamassa Mariusta vankilassa, ilman Metteä ja Ingrid kipuilee.
Luulen että Haakon tekee pian ratkaisunsa.
Hän on kestänyt urheasti ja hiljaa, vähän liian kauan mielestäni.
Heillä on kaksi lasta.
Kaksi aikuista lasta. Voisi aktivoitua itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta mitään.
Tärkeintä lienee se, että Haakon pysyy rinnalla ja niin hän tekee. Haakon sanoi mm tämän, että tuemme Mariusta tässä tilanteessa jossa hän on. Pidämme huolta muista lapsista. Minun on tuettava kruununprinessaa. Onneksi hän pitää huolta myös minusta,.. Haakon sanoi lopulta..
Joten tiivis perhe, joka pitää puoliaan ja pitää huolta toisistaan....
Nähän se kuuluukin. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 valtakunnassa kaikki hyvin..😁
Harmi, että yleensä aina se menee niin että epärehellinen jännätyttö saa puolisokseen suoraselkäisen ja rehdin miehen joka seisoo rinnalla ja tukee kriisistä toiseen vaikka jännätyttö ei sitä ansaitsisi eikä osaa sitä arvostaa.