Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Telian mainoksen näyttelijä tosi ärsyttävä
Kommentit (24)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Joo, samaa olen katellu. 🤬 Jos komediaa esittävä henkilö otetaan niin onko edes uskottava. Kun hän sanoo niin uskotaan 😆 Mutta eikös se niin mene mainoksissa että jos tykätään tai se ärsyttää jää mainos mieleen. Mutta on mielikuvitus loppunu tekijöillä 👎🏻
Tehdään todella huonoja mainoksia, maksetaan ahneille eläkeläisille aivan turhaan, parempia mainoksia saisi tehtyä edullisemmin, ilmeisesti Telialla täysin epäpätevät ihmiset johdossa.
Aivan kamala huuhkaja, todellakin säälittävä esitys.
Alue: Aihe vapaa
Kuka katselee mainoksia vielä vuonna 2026?