Auttakaa! Miten maksan tämän sähkölaskun??
Tuli 300e sähkölasku eikä mulla oo rahaa maksaa sitä tililtä. Koitin hakea lainaa, ainoo mitä sain oli 800e 7v maksuajalla. Mulla on myös luottokortti, joten pitäskö vaan maksaa sillä? Mulla on luottokortilla nyt velkaa 1300e ja raja on 2500e. Sielä on 1600e sitten jos maksan sillä tuon sähkölaskun. Seki ahistaa että sielläki on sitte jo noin paljon velkaa.
Mutta toi 800e laina 7v maksuajalla on myös jäätävä.
Toki voisin siirtää laskun ens kuulle mutta ens kuusa tulee taas uuski sähkölasku maksettavaksi plus sähkön siirtoki vielä. Sitte ois 3 sähkölaskua ens kuulle !!!
Ja KYLLÄ, KÄYN TÖISSÄ!!! Mutta palkka on pieni!
Kommentit (46)
Maksat laskut pois. Kerran se vain kirpaisee. (Nyt on muutenkin alkamassa laskiainen eli laskeutuminen paaston aikaan. Voit eläytyä mukana ja syödä viikon vaikka puuroa ja olla puuropaastolla. Ei varmaan olisi pahitteeksi Orpolle ja Purrallekaan).
Sitten istut nojatuolille ja laadit jatkoa varten tarkan rahankäyttösuunnitelman.
Suosittelen siirtämään joka kuukausi jokusen kympin toiselle tilille tulevia laskuja varten. Ovat ikään kuin jokakuukausittaisia menoja. 3kk jälkeen siellä on jo potti sitä vähän isompaa laskua varten.
Ei ole Sanna antamassa sähkölaskuun hyvitystä. Mulla sama tilanne paitsi kk lasku oli 350. Voisin tietysti muuttaa vuokralle ja antaa yhteiskunnan maksaa mutta ei oikein kiinnosta sekään. Ja tulot vähän tonnin päälle mutta aina tästä eteenpäin on menty. Kyrsii vaan kun laskut aina myöhässä eli samaa kitistelyä vuodesta toiseen..sähköyhtiö antaa maksuaikaa kyllä
Kela hyväksyy VAIN 45€ edestä sähkölaskua, että repikää siitä.
Soita sähkölaitokseen ja pyydät laskua jaettavaksi tuleviin maksuihin.
Kannattaisi varmaan aivan ensimmäisenä lopettaa sen demaritorakkalauman äänestäminen. Sen pskasakin ja sen kommarointikiiman syytä on että suomessa kaikki maksaa hunajaa mansikoilla, kun loiseläjien tarvii saada kommarikouransa joka väliin. Joka loiseläjä-porras joka kommaroi itselleen osuutensa, nostaa loppukäyttäjän kokonaishintaa.
Ja kun naisesta kyse, niin ulina on turhaa. Demarikommarisyöpää on haluttu, demarikommarisyöpää on äänestetty, joten missä helvetissä oikein on muka ongelma?!
Te akat kirjaimellisesti olette ITSE ÄÄNESTÄNEET ITSELLENNE tälläisiä sähkölaskuja.