Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri määräsi Sirdaludia lihasjumiin - uskallanko ottaa kun olen kuivilla oleva alkoholisti?

Vierailija
06.02.2026 |

Lääke olisi varmaan tarpeeseen, mutta pelottaa ettei se vaan toimi porttina juomakierteelle.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt yhtään ymmärrä jotain?

Vierailija
2/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirdaludi ei saa sinua juomaan, torkkumaan ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ehkä kannattanut kertoa tuosta lääkärille niin olisi määrännyt jotain toista ei päihdyttävän vaikutuksen sisältävää lääkettä? 

Vierailija
4/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ehkä kannattanut kertoa tuosta lääkärille niin olisi määrännyt jotain toista ei päihdyttävän vaikutuksen sisältävää lääkettä? 

Sirdalud on lihasrelaksantti. Se ei päihdytä.

Vierailija
5/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on mietoja ei niistä haittaa ole. ota illalla niin saat paremmin unta.

Vierailija
6/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Väsyttää kyllä. Psyk.sh.

Vierailija
7/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä uskaltaa ottaa. Kaikille sirdalut ei edes vaikuta millään tavalla.

Vierailija
8/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Sirdalud oli jotenkin päihdyttävän rentouttava, mutta viimeksi kun sitä sain niskajumiin, siinä ei jostain kumman syystä ollut mitään tehoa enää. Ei auttanut niskoihin yhtään. 

Vierailija
9/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tekemistä asian kanssa. Ei päihdytö korkeintaan väsyttää eli kannattaa ottaa illalla. T.kokemusta on.

Vierailija
10/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot kyllä joka ketjussa beesaamassa toisten kommentteja. Eikö sulla pitäis olla jotain oikeita mielipiteitä ja tietoa?

Sitäpaitsi jotkut käyttää sirkkoja päihtymiseen, niitä myydään myös katukaupassa. Jotkut tykkää jostain syystä vetää nokkaan näitä.

Ja lekuritkin sanoo että näitä ei mielellään määrätä väärinkäytön vuoksi.

Vierailija
11/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaikutusta tuolla lääkkeellä. Söin pari viikkoa eikä mitään tapahtunut. Särkylääkekkeelläkin oli voimakkaampi vaikutus.

Vierailija
12/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä huumeet purkkiin ja mene hierojalle. Sitten niskajumppaa ja lenkille. Näin minä tein. 

Vierailija
13/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat sen parin oluen kera.

Vierailija
14/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasrelaksantti ja alkoholi eivät kuulu yhteen. Itse en juo, ja mulle on määrätty samaa lääkettä. Tiedän olevani harvinainen suomalainen, mutta alko ei vaan maistu. Lääkäri uskoo ketä uskoo, olet varmaan valehdellut alkoholinkäyttösi alakanttiin lääkärikäynnillä. Se ei ole lääkärin vika. Hän on tehnyt reseptinsä sen perusteella mitä olet itsestäsi kertonut. Lääkäri ei ole ennustajaukko, vaan lääkäri.

Vierailija
15/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihasrelaksantti ja alkoholi eivät kuulu yhteen. Itse en juo, ja mulle on määrätty samaa lääkettä. Tiedän olevani harvinainen suomalainen, mutta alko ei vaan maistu. Lääkäri uskoo ketä uskoo, olet varmaan valehdellut alkoholinkäyttösi alakanttiin lääkärikäynnillä. Se ei ole lääkärin vika. Hän on tehnyt reseptinsä sen perusteella mitä olet itsestäsi kertonut. Lääkäri ei ole ennustajaukko, vaan lääkäri.

Jos luit aloituksen niin siinä sanotaan kuivilla oleva. Eli miten siitä voi valehdella alakanttiin?

Vierailija
16/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsi juoppo!

Vierailija
17/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot kyllä joka ketjussa beesaamassa toisten kommentteja. Eikö sulla pitäis olla jotain oikeita mielipiteitä ja tietoa?

Sitäpaitsi jotkut käyttää sirkkoja päihtymiseen, niitä myydään myös katukaupassa. Jotkut tykkää jostain syystä vetää nokkaan näitä.

Ja lekuritkin sanoo että näitä ei mielellään määrätä väärinkäytön vuoksi.

Jotkut käyttää moiblatia, yksänlääkettä ja sytkärikaasua päihteenä. Se ei muuta niitä päihteiksi jos niitä käyttää oikein. Sirdaludilla ei ole päihdyttävää vaikutusta mutta väärinkäytettynä varmaan vielä voimakkaampi ja nopeampi väsymys ja lihasten rentoutus.

Vierailija
18/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

otat sen parin oluen kera.

Joo, ei kannata. Alkoholi tehostaa Siraludin rentouttavaa vaikutusta ja lopputulos voi olla jopa hengityksen lamaantuminen. 

Vierailija
19/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on mietoa, tosin ihmiset ovat erilaisia, itsellä tuo ei vaikuta juurikaan mitään, mutta relaksantti vaikuttaa keskushermostoon. Itse olen noita syönyt ja samalla olutta ottanut, elossa ollaan. Söisin sinuna huoletta.

Vierailija
20/53 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai keskushermostoon vaikuttava aine myös päihdyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä