Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epstein

Vierailija
06.02.2026 |

Onko kenenkään muun maailmankuva muuttunut tämän myötä? Itse olen tajunnut, että maailmaa ihan oikeasti hallitsee pahuus ja paha. Motiivina tähän kaikkeen on ihan puhdas pahuus, jonka vallassa ovat myös Bill Gatesin kaltaiset "hyväntekijät". 

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin oma puolustusasianajaja on nyt vastuussa näistä Epstein-asiakirjoista ja niiden sensuroinnista. On kertonut mediaan, että niissä ei ole mitään, jonka perusteella voisi nostaa syytteitä ketään vastaan. Kuitenkin Epsteinillä oli monia apureita, muitakin kuin G.Maxwell. Mutta kaikkien niiden ja monien muiden tekijöiden nimet on sensuroitu julkaistuista asiakirjoista. Eikö avunanto rikokseen muka ole rikos, varsinkin kun rikokset kohdistuu alaikäisiin? 

Epstein myös sai ensimmäisen tuomionsa p*dofiliasta jo vuonna 2008 ja pitkin 2000-luvun alkua alaikäisiä uhreja oli tullut viranomaisten tietoon. Kuitenkin monet näistä rikkaista ja vaikutusvaltaisista mm Steve Bannon ja Elon Musk olivat hyvissä väleissä ja viestittelivät Epsteinin kanssa vielä 2012 ja sen jälkeenkin? Osa jopa toisen tuomion jälkeen. Musk oikein kerjäsi päästä Epsteinin saarelle vuosina 2012-2014. 

Vierailija
42/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epsteinia syytettiin parittamisesta. Mukana olleet naiset väittivät siinä syyteoikeudessa, että Epstein salli kaiken tapahtuneen, mutta ei ollut itse mukana.

Ei vaan, on saanut ensimmäisen syytteen ja tuomion alaikäiseen sekaantumisesta jo 2008. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä tyypit voivat näyttää päälle päin lähes enkeleiltä.

Hyveellisiltä viattomuuuden perikuvilta.

Kokemusteni myötä testaan aina joka ikisen ihmisen.

Suosittelen kaikille.

Miten testaat?

Vierailija
44/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli iso järkytys. Pauhasin Epsteinistä läheisilleni Virginia Giuffren paljastusten aikana. Oli iso järkytys, että hän kuoli ja sitten olen ollut järkyttynyt siitä, miten pitkälle Epsteinin lonkerot ovat ulottuneet ja yhteydet julkkisten, valtaapitävien kanssa. Sitten olen ollut järkyttynyt, miten arvotonta ihmisen elämä on ja sitten kun miettii kaikkia rikoksia ja suurimman vastenmielisyyden rikoksen eli lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ja r*iskaus ja m*rha, niin silloin ollaan 

Vierailija
45/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa edelliseen...

Eli silloin ollaan niin vastenmielisten asioiden äärellä..

Vierailija
46/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumpin oma puolustusasianajaja on nyt vastuussa näistä Epstein-asiakirjoista ja niiden sensuroinnista. On kertonut mediaan, että niissä ei ole mitään, jonka perusteella voisi nostaa syytteitä ketään vastaan. Kuitenkin Epsteinillä oli monia apureita, muitakin kuin G.Maxwell. Mutta kaikkien niiden ja monien muiden tekijöiden nimet on sensuroitu julkaistuista asiakirjoista. Eikö avunanto rikokseen muka ole rikos, varsinkin kun rikokset kohdistuu alaikäisiin? 

Epstein myös sai ensimmäisen tuomionsa p*dofiliasta jo vuonna 2008 ja pitkin 2000-luvun alkua alaikäisiä uhreja oli tullut viranomaisten tietoon. Kuitenkin monet näistä rikkaista ja vaikutusvaltaisista mm Steve Bannon ja Elon Musk olivat hyvissä väleissä ja viestittelivät Epsteinin kanssa vielä 2012 ja sen jälkeenkin? Osa jopa toisen tuomion jälkeen. Musk oikein kerjäsi päästä Epsteinin saarelle vuosina 2012-2014. 

Trump väitti, että katkaisi välit Epsteiniin, mutta asiakirjojen mukaan lomaili sen kanssa vielä muutama vuosi ennen sen kuolemaa.

Ja asiakirjoja sensuroitiin muka, että uhreja suojellaan, mutta sinne on jätetty uhrien nimet ja poistettu tekijöiden nimet.

Ja kaiken huippu oli, kun oli yksi kuva Trumpista pitämässä puhetta, ja sen naaman päälle oli isketty musta palkki, vaikka tunnisti helposti punaisesta solmiosta ja keltaisesta töyhtöstä.

Vierailija
47/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin järkyttynyt näistä asioista ja mitä pienille lapsille on tehty.. pakko pitää taukoa Facebookista, kun kokoajan tulee tähän liittyviä juttuja ja kuvia. Olen vihainen näille eliitin edustajille, joita ei mikään lain koura tavoita. Olen vihainen Trumpin hallitukselle, joka hidasti ja esti materiaalin julkaisun kokonaisuudessaan. Olen vihainen viranomaisille, jotka eivät tehneet työtään ja jatkaneet tutkimuksia tuon materiaalin perusteella. Nyt kaikkien asiasta kiinnostuneiden on perehdyttävä järkyttävän materiaaliin oman mielenterveyden kustannuksella. Eikä se edes hyödytä mitään, kun ei meillä ole valtaa viedä asiaa eteenpäin. Joitakin satunnaisia tyyppejä, joiden nimet jäivät näkyviin, voi boikotoida. Suurimmat pedot on todennäköisesti piilotettu mustausten alle.

Vierailija
48/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epsteinia syytettiin parittamisesta. Mukana olleet naiset väittivät siinä syyteoikeudessa, että Epstein salli kaiken tapahtuneen, mutta ei ollut itse mukana.

Kai ymmärrät että hänellä oli reippaasti yli 1000 uhria ja nämä sen "tyttöystävät" olivat osa tätä toimintaa. Herkkäuskoisia ja nuoria, jo lapsena groomattu. Ei kaikki voineet tietää mitä hän teki milloinkin ja missä, ristiriidassa on muiden uhrien todistukset. Ehkä nämä naiset välttyivät pahimmalta tai eivät vain kykene hyväksymään että he olivat uhreja, koska se rikkoisi psyykeen.

Vierailija
49/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin järkyttynyt näistä asioista ja mitä pienille lapsille on tehty.. pakko pitää taukoa Facebookista, kun kokoajan tulee tähän liittyviä juttuja ja kuvia. Olen vihainen näille eliitin edustajille, joita ei mikään lain koura tavoita. Olen vihainen Trumpin hallitukselle, joka hidasti ja esti materiaalin julkaisun kokonaisuudessaan. Olen vihainen viranomaisille, jotka eivät tehneet työtään ja jatkaneet tutkimuksia tuon materiaalin perusteella. Nyt kaikkien asiasta kiinnostuneiden on perehdyttävä järkyttävän materiaaliin oman mielenterveyden kustannuksella. Eikä se edes hyödytä mitään, kun ei meillä ole valtaa viedä asiaa eteenpäin. Joitakin satunnaisia tyyppejä, joiden nimet jäivät näkyviin, voi boikotoida. Suurimmat pedot on todennäköisesti piilotettu mustausten alle.

Parastakin olisi että asia pysyy pinnalla niin kauan kunnes loputkin syylliset saavat tuomion. 

Vierailija
50/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen hieman järkyttynyt siitä että maailmaa johtaa s.tananpalvojat.

Hyvä kumminkin että levitellään joka maailman kolkkaan  mahti päättäjien  sikailut , tietojen kiristämiset ym.   👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
51/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Epsteinin tiedostoissa yhtään n e e k e r i ä ?

Ei ole vielä kerrottu, mutta on hevetin hyvä että nämä kunikaallisten ryvettymiset tulee julki. Elävät ihmisten verorahoilla laiskana. Ei niillä ole mitään päätäntävaltaa mihinkään.  Hyi minkälaisia . 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
52/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi vuotaa ne sensuroimattomat asiakirjat? Niin tiedettäisiin, ketkä kaikki avustivat Epsteiniä ja ketkä kaikki osallistuivat? Tekijöiden nimet tietoon. 

Vierailija
53/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen hieman järkyttynyt siitä että maailmaa johtaa s.tananpalvojat.

Nää eliitit palvoo Baalia. Baal mainitaan raamatussa. Baalille uhrattiin (ja uhrataan edelleen...) mahdollisimman pieniä lapsia. Baalin palvojia ovat varsinkin eliitti sukulinjat jotka on lähtöisin Israelista. Sanotaan että maailmaa hallitsee 13 sukulinjaa. 

Vierailija
54/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun maailmankuvani ei ole muuttunut. En ylipäätänsä pidä Epsteinin juttua mitenkään merkittävänä.

Miksi et pidä?

Koska se on vain rikollisuutta. Rikoksia tehdään kaikissa yhteiskuntaluokissa. Rikkaat ja kuninkaalliset tekee niinkuin muutkin. Lapsiin kohdistuvat seksuaalirikokset on erityisen tuomittavia mutta Suomessa Epstein olisi päässyt pahimmassakin skenaariossa muutamalla vuodella. Todennäköisesti paljon vähemmällä. Muut henkilöt jotka hengaili Epsteinin seurassa ei oletusarvoisesti ole syyllistyneet mihinkään laittomaan. Se riippuu järjestikö Epstein heille seksiseuraa ja luonnollisesti naisten tai tyttöjen iästä ja suostumuksesta. Jos olisi syyllisiä niin he saisi Suomessa ehdollisia tai korkeintaan parin vuoden tuomioita.

Vierailija
55/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epstein oli vaan mahdollistaja saarineen, eli häntä isompi eliitti on taustalla. Epstein sanoo youtube videolla olevansa Tier 1 tasolla oleva child predator, eli "lowest level.". Jäi kiinni kuviosta ja paljastui liikaa joten oli pakko murhata. Epstein on vaan sätkynukke isossa kuviossa, Epsteinin tehtävä oli sukkuloida piireissä ja löytää "asiakkaita" ja lisää uhreja. 

Vierailija
56/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epstein oli vaan mahdollistaja saarineen, eli häntä isompi eliitti on taustalla. Epstein sanoo youtube videolla olevansa Tier 1 tasolla oleva child predator, eli "lowest level.". Jäi kiinni kuviosta ja paljastui liikaa joten oli pakko murhata. Epstein on vaan sätkynukke isossa kuviossa, Epsteinin tehtävä oli sukkuloida piireissä ja löytää "asiakkaita" ja lisää uhreja. 

Samalla videolla hän mm. kuristaa leikillään itseään ja puhuu hirttäytymisestä pariin otteeseen. Näytti myös melko masentuneelta aina välillä kun maski putosi kasvoilta.

Vierailija
57/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vastuullinen mediahan on kertonut näiden juttujen olevan salaliittoteoriaa?

23.1.2017

Tiesitkö, että laaja pedofiilirinki johtaa Yhdysvaltoja? 

...

Uskoitko? Toivottavasti et, sillä väitteet eivät tietenkään pidä paikkaansa

https://yle.fi/a/3-9417639

27.3.2019

Salaliittoteoriassa pahalla pitää olla uskottava ja vaikuttava olemus, jotta sitä olisi mahdollista vihata ja pelätä tarpeeksi. Moderneissa äärioikeistolaisissa salaliittoteorioissa pahuus rakennetaan usein pedo***  n varaan. Esimerkiksi Pizzagate-salaliittoteoria kuvaa maailman valtaeliitiin lapsia seksiorjina hyväksikäyttäväksi ja murhaavaksi joukoksi.

https://yle.fi/a/3-10706917

Vierailija
58/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi miten testaan ihmiset.

En usko että kukaan huomaa. Koska olen yleensä ystävällinen, hienotunteinen ja minulla on käytöstavat.

Ensinnäkin narsistin tai psykopaatin voi havaita aikaisintaan ehkä 2 vuoden kuluttua, ne ovat mestareita teeskentelemään.

Aivoni raksuttavat koko ajan hyvin nopeasti. Rekisteröin kaiken.

Tässä tärkeitä huomioita: tarkkaile ovatko kaikki henkilön puheet ja teot samassa linjassa.

Rekisteröi kaikki mikroilmeet.

Ja tämä on todellinen hälytysmerkki!

PAHALLA IHMISELLÄ ei ole mitään myötätuntoa.

Ei ikinä eikä tule olemaankaan ketään kohtaan.

Tarkkaile, onko henkilön myötätunto aitoa vai teeskenneltyä.

Tuossa vinkkejä.

Psykopaatti on läpeensä paha ihminen.

Hän on ihminen ilman omaatuntoa.

Hän ei ikinä kadu eikä häpeä mitään.

Googlettakaa: Psykopaatti, psykopatia.

Vierailija
59/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla videolla hän mm. kuristaa leikillään itseään ja puhuu hirttäytymisestä pariin otteeseen. Näytti myös melko masentuneelta aina välillä kun maski putosi kasvoilta.

Varmasti masensi kun oli jäänyt kiinni ja kaikki elämisen arvoinen kiva päättyi...

Vierailija
60/79 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta vastuullinen mediahan on kertonut näiden juttujen olevan salaliittoteoriaa?

23.1.2017

Tiesitkö, että laaja pedofiilirinki johtaa Yhdysvaltoja? 

...

Uskoitko? Toivottavasti et, sillä väitteet eivät tietenkään pidä paikkaansa

https://yle.fi/a/3-9417639

27.3.2019

Salaliittoteoriassa pahalla pitää olla uskottava ja vaikuttava olemus, jotta sitä olisi mahdollista vihata ja pelätä tarpeeksi. Moderneissa äärioikeistolaisissa salaliittoteorioissa pahuus rakennetaan usein pedo***  n varaan. Esimerkiksi Pizzagate-salaliittoteoria kuvaa maailman valtaeliitiin lapsia seksiorjina hyväksikäyttäväksi ja murhaavaksi joukoksi.

https://yle.fi/a/3-10706917

"Tiesitkö, että laaja pedofiilirinki johtaa Yhdysvaltoja? Hillary Clinton on saatananpalvoja, ja hänen kampanjapäällikkönsä juo äidinmaitoa, verta ja spermaa saatanallisissa rituaaleissa.

Kaiken lisäksi Washingtonissa sijaitsevassa pizzaravintola Comet Ping Pongissa pyöritetään lapsiseksirinkiä. Lapsia ovat hyväksikäyttäneet muun muassa Hillary Clinton ja hänen kampanjapäällikkönsä."

Kerropa, pöljäke, että mikä kohta noista pitää paikkansa? Taidat olla aika outo, kun väität tuota ainakin kymmenessä ketjussa, ilman todisteita.