Epstein
Onko kenenkään muun maailmankuva muuttunut tämän myötä? Itse olen tajunnut, että maailmaa ihan oikeasti hallitsee pahuus ja paha. Motiivina tähän kaikkeen on ihan puhdas pahuus, jonka vallassa ovat myös Bill Gatesin kaltaiset "hyväntekijät".
Kommentit (79)
Maailmankuvani ei romahtanut, mutta kyynisyyteni kohosi huippuunsa.
Meni kylläkin muutama yö miettiessä ja on todella paha olo
En onneksi ole pedifilian uhri.
Mutta tiesin jo ennen tätä ihan livenä, että on olemassa läpeensä pahoja ihmisiä eikä heitä erota päälle päin.
Eli maailmankuvani paheni entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Maailmankuvani ei romahtanut, mutta kyynisyyteni kohosi huippuunsa.
Meni kylläkin muutama yö miettiessä ja on todella paha olo
En onneksi ole pedifilian uhri.
Mutta tiesin jo ennen tätä ihan livenä, että on olemassa läpeensä pahoja ihmisiä eikä heitä erota päälle päin.
Eli maailmankuvani paheni entises
..
Korjaus, lyöntivirhe:
Pedofilian.
-sama
Olen saanut kokea niin silmitöntä sadistista pahuutta henkisesti, että tiedän sen,.että maailmaa hallitsee paha ja pahuus.
Ja nämä tyypit voivat näyttää päälle päin lähes enkeleiltä.
Hyveellisiltä viattomuuuden perikuvilta.
Kokemusteni myötä testaan aina joka ikisen ihmisen.
Suosittelen kaikille.
Sosiaalisessa mediassa leviää teoria, että ovat syöneet ihmislasten lihaa. Koodisana 'jerky' löytyy monista noista emaileista, jonka uskotaan tarkoittavan tuota.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisessa mediassa leviää teoria, että ovat syöneet ihmislasten lihaa. Koodisana 'jerky' löytyy monista noista emaileista, jonka uskotaan tarkoittavan tuota.
No tuo nyt on ihan harhaista.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kaikille.
Miten monta miljardööriä olet tähän mennessä testannut
Minun maailmankuvani ei ole muuttunut. En ylipäätänsä pidä Epsteinin juttua mitenkään merkittävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo nyt on ihan harhaista.
No mikään ei ole täysin mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kaikille.
Miten monta miljardööriä olet tähän men
---
Suvussani on multimiljonäärejä enkä heitä testaile. Yksi on aivan karsea tyyppi. Yksi toinen ihan ok. Hänen luonteensa ei ollut vielä yltänyt pahimpaan pahuuteen.
Sitten olen törmännyt (rahavaroistaan en tiedä) yhteiskunnan todella menestyneeseen korkeaan eliittityyppiin joka oli tosi musta sielultaan.
Ja nämä eivät edes tähän lopu.
Tuossa osa.
Vierailija kirjoitti:
Minun maailmankuvani ei ole muuttunut. En ylipäätänsä pidä Epsteinin juttua mitenkään merkittävänä.
Miksi et pidä?
Pizzagate olikin ihan totta.
En ihmettele enää mitään.
Olen sitä.mieltä, että maailmassa vallitsee viidakon laki.
Saalistajat ja saalistettavat.
Kannattaa testata kaikki ihmiset ja verkostoitua kunnon ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
taisi rumppi hoitaa pois päiviltä sen, hallinnon tiedotteessa lukee E.n kuolleen 9 päivä elokuuta, eli tiesivät etukäteen jo vaikka virallisesti kuoli 10 päivä elokuuta
https://www.reddit.com/r/Epstein/comments/1qyy8vl/trump_administration_…
https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%208/EFTA00013180.pdf
Se mitään kuollut oo, kuljetettiin salaa pois.
Se mitä nyt on paljastunut, on vasta jäävuoren huippu. En myöskään usko, että Epstein on tässä todellisuudessa mikään perimmäinen päätekijä. Hän on kyllä ollut vahvasti mukana, mutta hän on myös jonkinlainen "julkihahmo" ja "syntipukki" jonka takana vaikuttaa vaikutusvaltaisemmat ja varakkaammat tahot, jotka haluavat pysyä piilossa ja nimettöminä.
Koronan aikaan palsta oli täynnä Gatesia haukkuvia trolleja, kun se rahoittaa rokotetutkimuksia sadoilla miljoonilla, ja eiköhän tämä ole samaa sarjaa.
Gatesin nimi on Epsteinin tiedostoissa, mutta toistaiseksi ei todisteita hyväksikäytöistä.
Vierailija kirjoitti:
Pizzagate olikin ihan totta.
En ihmettele enää mitään.
Olen sitä.mieltä, että maailmassa vallitsee viidakon laki.
Saalistajat ja saalistettavat.
Kannattaa testata kaikki ihmiset ja verkostoitua kunnon ihmisten kanssa.
Kuules Huhtasaari, kuten itse kerroit olevasi, Pizzagate on edelleen ihan eri juttu.
Kertoo enemmänkin vain USA:sta eikä mitään pelkkää hyvää. Näitä valta asemissa olevia ja rikkaita voi olla siellä päin hankala saada oikeuden eteen ja että oikeus toteutuisi. Kyllähän USA omat teot mm venezuelan vallan kaappaus jne kertoo paljon.
Joo, olen hieman järkyttynyt siitä että maailmaa johtaa s.tananpalvojat.