Epstein
Onko kenenkään muun maailmankuva muuttunut tämän myötä? Itse olen tajunnut, että maailmaa ihan oikeasti hallitsee pahuus ja paha. Motiivina tähän kaikkeen on ihan puhdas pahuus, jonka vallassa ovat myös Bill Gatesin kaltaiset "hyväntekijät".
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzagate olikin ihan totta.
En ihmettele enää mitään.
Olen sitä.mieltä, että maailmassa vallitsee viidakon laki.
Saalistajat ja saalistettavat.
Kannattaa testata kaikki ihmiset ja verkostoitua kunnon ihmisten kanssa.
Kuules Huhtasaari, kuten itse kerroit olevasi, Pizzagate on ede
...
En ole Huhtasaari, mutta käy toki Saara Huhtasaaren FB - sivulla. Näet maalauksia joita on ollut EU - parlamentin seinällä kun Ruotsi oli puheenjohtajana tai minä lie.
Näissä maalauksissa paloitellaan veitsellä pikkuvauvoja ja yhdestä tehdään pizzaa.
Sana pizza kuulemma esiintyy monta kertaa näissä Epstein - dokumenteissa.
Hot dog on näiden pedarien salakielessä pieni poika ja pizza on pieni tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että tämä ketju saa pysyä pystyssä, vaikka ihan ilman todisteita kerrotaan, että Epsteinin touhut oli saatananpalvontaa ja ihmissyöntiä. Taitaa liittyä jotenkin QAnon-hörh
---
Sinä voisit nyt vihoviimeinkin luopua tuosta uustaaperon roolista.
Siinä vaiheessa kun hörhöily paljastuukin todeksi, sinun on parasta pitää suusi kiinni.
Rikollisten suojelu on myös rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzagate olikin ihan totta.
En ihmettele enää mitään.
Olen sitä.mieltä, että maailmassa vallitsee viidakon laki.
Saalistajat ja saalistettavat.
Kannattaa testata kaikki ihmiset ja verkostoitua kunnon ihmisten kanssa.
Kuules Huhtasaari, kuten itse kerroit olevasi, Pizzagate on ede
...
En ole Huhtasaari, mutta käy toki Saara Huhtasaaren FB - sivulla. Näet maalauksia joita on ollut EU - parlamentin seinällä kun Ruotsi oli puheenjohtajana tai minä lie.
Näissä maalauksissa paloitellaan veitsellä pikkuvauvoja ja yhdestä tehdään pizzaa.
Sana pizza kuulemma esiintyy monta kertaa näissä Epstein - dokumenteissa.
Hot dog on näiden pedarien salakielessä pieni poika ja pizza on pieni tyttö.
Kuules, Huhtasaari kun en käy sivuillasi katsomassa jotain väärennettyjä kuvia.
27/27
Oletko itse pedofiili?
Jos et ole, tuki suusi.
Jos et kestä, laita laput silmillesi ja korvillesi.
Pää pensaaseen.
Nämä jutut eivät ole herkille.
Vierailija kirjoitti:
27/27
Oletko itse pedofiili?
Jos et ole, tuki suusi.
Pää pensaaseen.
Kai täällä saa muutkin kuin pedofiilit puuttua valeinfon levitykseen, Saara?
Vaikka maailman johtajat olisi "hyviä" niin se ei silti poista sitä faktaa että enemmistö koko ihmisrodusta on paha, musta tuntuu että ihmiset ei edes tiedä mitä oikea pahuus on, se ei edes ole päällimmäisenä nämä yksittäistapaukset missä tehdään raakoja tekoja, vaan se on enemmänkin se iso popula ketkä on irtaantunu omasta itsestään, henkisestä puolestaan, ketkä ei oo ikinä tehny minkäänlaista reflektioo ja sisäistä työtä, se on se oikea pahuus, koska ne luulee olevansa hyviä ja sen takia oikeuttaa oman pahuutensa, ne ajaa maailmaa huonoon suuntaan aina koska ne kaikki elää valheesta, ne ei nää todellista puolta ylipäätään yhtään mistään koska ne ei ymmärrä itseään eikä näe itsensä sisälle. Se ongelma ei ole eliitti vaan tämä ymmärtämätön ihmisväestö ketkä ei osaa ottaa vastuuta yhtään mistään ei edes itsestään. Vaikka nykynen eliitti kaatuis niin siihen tilalle rakentuu vaan samanlainen rakenne ku entinenkin juuri näiden asioiden takia 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taisi rumppi hoitaa pois päiviltä sen, hallinnon tiedotteessa lukee E.n kuolleen 9 päivä elokuuta, eli tiesivät etukäteen jo vaikka virallisesti kuoli 10 päivä elokuuta
https://www.reddit.com/r/Epstein/comments/1qyy8vl/trump_administration_…
https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%208/EFTA00013180.pdf
Se mitään kuollut oo, kuljetettiin salaa pois.
sekin on toki mahdollista, kun liian kuumaksi tilanne käy niin mikä ettei, mutta tuo päivämääräsekoilu on anteeksiantamaton virhe. Toivottavasti joku tutkija paneutuu asiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taisi rumppi hoitaa pois päiviltä sen, hallinnon tiedotteessa lukee E.n kuolleen 9 päivä elokuuta, eli tiesivät etukäteen jo vaikka virallisesti kuoli 10 päivä elokuuta
https://www.reddit.com/r/Epstein/comments/1qyy8vl/trump_administration_…
https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%208/EFTA00013180.pdf
Se mitään kuollut oo, kuljetettiin salaa pois.
sekin on toki mahdollista, kun liian kuumaksi tilanne käy niin mikä ettei, mutta tuo päivämääräsekoilu on anteeksiantamaton virhe. Toivottavasti joku tutkija paneutuu asiaan
"Virheet" ovat jo normi Rumpin hallituksessa. Siellä kukaan joudu vastuuseen kun ovat reput niin raukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Hän eli unelmaelämää, oli rahaa ja nuoria naisia.
Tarkoitat siis lapsia.
Valta selvästikin mädättää mielen ja moraalin. Tosin voi olla että jo valmiiksi luonnevikaiset ovat niitä pyrkyreitä jotka sinne valtaan haluavatkin vaikka sitten häikäilemättömin keinoin. Kunnon ihmisillä ei sitä vallanhimoa niin olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27/27
Oletko itse pedofiili?
Jos et ole, tuki suusi.
Pää pensaaseen.
Kai täällä saa muutkin kuin pedofiilit puuttua valeinfon levityk
---
OrpoPurra ja kuka heidän tukijansa oletkin, nyt pää kiinni.
Ihan samanlaisia ihmisiä liikkuu tavallisissa huumeporukoissa. Parittavat ja käyttävät hyväkseen nuoria tyttöjä huumeiden avulla, mutta ketään ei kiinnosta, koska ovat enimmäkseen köyhiä luusereita. Ihan samaa toimintaa, jossa naisia huumataan tajuttomiksi pannaan, ryöstetään ja hakataan joka päivä. Epsteinin rahat vaan puuttuu, millä vois lahjoa ne hiljaiseksi, joten ne usein tapetaan.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisessa mediassa leviää teoria, että ovat syöneet ihmislasten lihaa. Koodisana 'jerky' löytyy monista noista emaileista, jonka uskotaan tarkoittavan tuota.
Eihän löydy itsenäisesti monista meileista. Tuo on ihan keksitty juttu, jota levitetään somessa.
Joka ikinen joka puoltaa Trumpia ja varsinkin hänen liitostaan Epsteinin maailmaan, on yhtä mätä, sairas, psykopaatti, ällöttävä limanuljaska. Raivostuttavaa kun näitä Trumpin kannattajia on kääntelemässä ja vääntelemässä kaikkea mitä Trump tekee ja sanoo päin naamaa, joksikin muuksi kuin mitä se todellisuudessa on. Ja pitävät muita tyhmänä, eli ovat todella, todella narsistisia opportunisteja ilman moraalia. He ovat osa tämän toiminnan normalisoinnissa ja he ovat yhtä pahoja ihmisiä, joka ikinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisessa mediassa leviää teoria, että ovat syöneet ihmislasten lihaa. Koodisana 'jerky' löytyy monista noista emaileista, jonka uskotaan tarkoittavan tuota.
No tuo nyt on ihan harhaista.
Noin minäkin ajattelin vielä muutama päivä sitten, kun vielä luulin sitäkin, että Epsteinin ihmiskaupan uhrit olivat lähinnä 17+ ikäisiä. Se oli vanhentunutta tietoa se, ja koko ajan paljastuu lisää kamaluuksia.
Kohta varmaan se "pizzagate" ja muut foliohattuteoriat paljastuvat todeksi. Elleivät ole jo, en ole edes seurannut tätä minkään suurennuslasin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koronan aikaan palsta oli täynnä Gatesia haukkuvia trolleja, kun se rahoittaa rokotetutkimuksia sadoilla miljoonilla, ja eiköhän tämä ole samaa sarjaa.
Gatesin nimi on Epsteinin tiedostoissa, mutta toistaiseksi ei todisteita hyväksikäytöistä.
Ei todisteita? Eikö Gates valittanut saaneensa sukupuolitaudin Epsteinin saarella?
Ja Gates saa kyllä syyttää itseään siitä, että sai rokotepelkoisten vihat ylleen. Ei se liittynyt rokotetutkimusten rahoittamiseen, vaan Gates on itse omin sanoin julkisesti ehdottanut, että populaatiot voisi siruttaa rokotteiden mukana. Jos tuollaista sanoo, niin pitääkö ihmetellä, että jotkut ottavat ehdotuksesi jopa tosissaan?
Epsteinia syytettiin parittamisesta. Mukana olleet naiset väittivät siinä syyteoikeudessa, että Epstein salli kaiken tapahtuneen, mutta ei ollut itse mukana.
Hän eli unelmaelämää, oli rahaa ja nuoria naisia.