Epstein
Onko kenenkään muun maailmankuva muuttunut tämän myötä? Itse olen tajunnut, että maailmaa ihan oikeasti hallitsee pahuus ja paha. Motiivina tähän kaikkeen on ihan puhdas pahuus, jonka vallassa ovat myös Bill Gatesin kaltaiset "hyväntekijät".
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin järkyttynyt näistä asioista ja mitä pienille lapsille on tehty.. pakko pitää taukoa Facebookista, kun kokoajan tulee tähän liittyviä juttuja ja kuvia. Olen vihainen näille eliitin edustajille, joita ei mikään lain koura tavoita. Olen vihainen Trumpin hallitukselle, joka hidasti ja esti materiaalin julkaisun kokonaisuudessaan. Olen vihainen viranomaisille, jotka eivät tehneet työtään ja jatkaneet tutkimuksia tuon materiaalin perusteella. Nyt kaikkien asiasta kiinnostuneiden on perehdyttävä järkyttävän materiaaliin oman mielenterveyden kustannuksella. Eikä se edes hyödytä mitään, kun ei meillä ole valtaa viedä asiaa eteenpäin. Joitakin satunnaisia tyyppejä, joiden nimet jäivät näkyviin, voi boikotoida. Suurimmat pedot on todennäköisesti piilotettu mustausten alle.
Miksi nämä silloin lapsia olleet eivät avaa suutaan?
Koska ne, jotka on asioista puhuneet, on yllättäen kuolleet "itsemurhassa". Lisäksi nykyajan somekulttuurissa tulis maalittamista ja muuta haukkumista. Miksi haluaisi tragedioitaan riepoteltavaksi. On myös voitu maksaa hiljaiseksi ja/tai "pelastaa" uuteen elämään uudella nimellä.
Luulisi, että haluaa tekijät kiinni.
Siinä jos sulla on lapsia ja läheisiä niin sä kyllä pidät suus kiinni jos on vaarana että heille tapahtuu jotain tai joutuu kokemaan saman kohtalon.
Ja mitä hyötyä on kuolleesta ihmisestä?
Se kirja joka piti nyt kohta julkaista, peruttiin juurikin uhkailujen takia
Eikä ole ainoa lajiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzagate olikin ihan totta.
En ihmettele enää mitään.
Olen sitä.mieltä, että maailmassa vallitsee viidakon laki.
Saalistajat ja saalistettavat.
Kannattaa testata kaikki ihmiset ja verkostoitua kunnon ihmisten kanssa.
Kuules Huhtasaari, kuten itse kerroit olevasi, Pizzagate on edelleen ihan eri juttu.
Älä ole niin varma etteikö pitsageit ole totta. Esimerkiksi Ellen Degeneres on liitetty useaan otteeseen ihmissyöntiin. Katsokaapa vanhoja hänen juontamiaan gaaloja. Hän mm.kerää ihmisiltä kolehtia (Weinstein ym) pitsatilauksia varten. Kyselee ketkä kaikki haluavat tilata kimpassa pitsaa. Tämä toistuu useina vuosina. Hänen talkshown taustakuvana on Epsteinin kartano. Myös Diddy soitti vankilasta pojilleen että hankkiutuvat äkkiä eroon pitsabokseista (tästäkin todistetusti video). Pitsalla kuitenkin varmaan viitataan enemmänkin ihmiskaupan uhreihin, tyttöihin.
Noissa piireissä ihmissyöntiin ovat kuitenkin viitanneet myös useat tunnetut näyttelijät vuosikymmenten varrella. Mm.Macalay Culkin jonkin Oscar gaalan yhteydessä nimesi kollegoja jotka syövät ihmisen lihaa ja henkilöihin joiden punaiset kengät on tehty ihmisen nahasta ja viittaavat kannibalismiin.
Miksi se olisi harhaista jos sellaista voi tapahtua. Se ei ole mitenkään yliluonnollista vaikka sairasta normaalisti onkin. Ilmeisesti näissä rituaaleissa kyse on satanismista. Ei filosofiana vaan ihan toimintana.
Järkyttävää se on. Mutta vastaavaa on ollut jo antiikin aikoina, varmaan ennen sitäkin.
Ei nyt sotketa satanismia tähän, se on ihan eri juttu eikä siihen liity muiden kiduttaminen mitenkään. Saatanan palvonnassa väitetysti käytetään ihmisuhreja ja siitä on hurjia huhuja, mutta itse saatanakaan ei ole noin julma ja sadistinen.
Miksi miesten johtamat yhteisöt ovat täynnä tällaista tunteellista ja vaistomaista sekoilua? Mikä miehiä vaivaa? Miksi olette aina alleviivaamassa jos tekijä tai sivuhenkilö on nainen, mutta miesten paskamaisuus ei ole juttu eikä mikään? Ihan turha siirtää syytä sivuhenkilönaisiin. Miehillä on fyysinen valta, missä vastuu?
Oksettaa miten opetatte pojille ja miehille miten he ovat kaiken keskipiste. Tässä lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset öykkärinarsistit on helppo tunnistaa ja heistä ei ole edes kovin paljoa vaaraa, koska yleensä he ovat aika tyhmiä.
Marttyyrinarsistitkin voi jättää muhimaan omaan liemeensä.
Haitallisia ovat sellaiset, jotka punovat juoniaan, valehtelevat ja manipuloivat ja tavoittelevat omaa etuaan häikäilemättömästi, tai sabotoivat muita. Nämä eivät välttämättä ole vaarallisia.
Vaarallisia ovat väkivaltaiset, pakkomielteiset ja kostonhimoiset.
Jos ihminen kohtelee eläimiä tai heikompia ihmisiä huonosti huvikseen, niin se on aina vakava merkki. Ylipäätään se, että huvittuu tuollaisista asioista.
Hyvä viesti!! Täysin samaa mieltä.
Satanismi itsessään on filosofia. Mutta jos tunnet yhtään amerikkalaista kulttuuria niin siellä on uskonnoilla, vastauskonnoilla ja rituaaleilla ihan erilainen rooli kulttuurissa kuin vaikkapa Pohjois-Euroopassa. Se on osa myös viihdebisnestä ja ns.raamatullinen vastakkainasettelu on hyvin vahvaa tv-sarjoissa, elokuvissa ja musiikissa. Puhutaan counter culture -ilmiöstä, joka on nykyisin todella vahva osa niin kutsuttua idolisointia ja tähtikulttia. Sille tyypillistä on wiccaan, New ageen ja satanismiin liittyvien symbolien käyttäminen vaikkapa muodissa. Tämä on ihan yleissivistystä.
Suora lainaus amerikkalaisen asianajajan Howard W. Rosenthalin puheesta v 1976:
"Most Jews don't like to admit it, but our God is Lucifer, and we are his chosen people. Lucifer is very much alive."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän eli unelmaelämää, oli rahaa ja nuoria naisia.
Tarkoitat siis lapsia.
Pedofiilin unelmaelämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin järkyttynyt näistä asioista ja mitä pienille lapsille on tehty.. pakko pitää taukoa Facebookista, kun kokoajan tulee tähän liittyviä juttuja ja kuvia. Olen vihainen näille eliitin edustajille, joita ei mikään lain koura tavoita. Olen vihainen Trumpin hallitukselle, joka hidasti ja esti materiaalin julkaisun kokonaisuudessaan. Olen vihainen viranomaisille, jotka eivät tehneet työtään ja jatkaneet tutkimuksia tuon materiaalin perusteella. Nyt kaikkien asiasta kiinnostuneiden on perehdyttävä järkyttävän materiaaliin oman mielenterveyden kustannuksella. Eikä se edes hyödytä mitään, kun ei meillä ole valtaa viedä asiaa eteenpäin. Joitakin satunnaisia tyyppejä, joiden nimet jäivät näkyviin, voi boikotoida. Suurimmat pedot on todennäköisesti piilotettu mustausten alle.
Koska ne, jotka on asioista puhuneet, on yllättäen kuolleet "itsemurhassa". Lisäksi nykyajan somekulttuurissa tulis maalittamista ja muuta haukkumista. Miksi haluaisi tragedioitaan riepoteltavaksi. On myös voitu maksaa hiljaiseksi ja/tai "pelastaa" uuteen elämään uudella nimellä.
Tekijät ovat eliittiä ja eliittiä ei voi rangaista, koska he johtavat tätä maapalloa ja siten moni moni asia menisi toisin ja tietyt tahot kärsisivät seurauksista, joten on vain vaiettu.
Epstein teki sopivasti "itsemurhan" (sattumalta vankilan valvontakamera oli pois päältä ja vartijat nukahtaneet), kuten myös jutun päätodistaja, jolle ex-prinssi Andrew maksoi miljoonia hänen vaientamisekseen. Epsteinin rikostoveri Maxwell (Britannian yläluokkaa hänkin), jolle langerettiin 20 vuoden tuomio, siirrettiin vallanpitäjien toimesta palkkiona vaikenemisestaan alimman turvaluokituksen vankilaan, jossa nauttii erivapauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekijät ovat eliittiä ja eliittiä ei voi rangaista, koska he johtavat tätä maapalloa ja siten moni moni asia menisi toisin ja tietyt tahot kärsisivät seurauksista, joten on vain vaiettu.
Epstein teki sopivasti "itsemurhan" (sattumalta vankilan valvontakamera oli pois päältä ja vartijat nukahtaneet), kuten myös jutun päätodistaja, jolle ex-prinssi Andrew maksoi miljoonia hänen vaientamisekseen. Epsteinin rikostoveri Maxwell (Britannian yläluokkaa hänkin), jolle langerettiin 20 vuoden tuomio, siirrettiin vallanpitäjien toimesta palkkiona vaikenemisestaan alimman turvaluokituksen vankilaan, jossa nauttii erivapauksista.
pari linkkiä asian kieppeiltä
https://www.miamiherald.com/news/local/crime/article314966334.html
https://www.dailymail.co.uk/news/article-15627985/Epstein-prison-guard-…
https://www.yahoo.com/news/articles/doctor-conducted-jeffrey-epsteins-a…
Siinä jos sulla on lapsia ja läheisiä niin sä kyllä pidät suus kiinni jos on vaarana että heille tapahtuu jotain tai joutuu kokemaan saman kohtalon.
Ja mitä hyötyä on kuolleesta ihmisestä?