Onko nyt niin, että jos minusta tulee vaimoni holhoojan, en saa harrastaa hänen kanssaan enää seksiä?
Kommentit (37)
Onko nyt niin, että ap on tampio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkoa edelliseen eikä sitä tietenkään tehdä ihmisen kanssa joka ei pysty tahtoaan ilmaisemaan
No minusta pystyy. Mutta uskooko sen muut?
-ap
Miksi vaimosi olisi holhottava, jos pystyy ilmaisemaan tahtonsa? Yleensä nuo edunvalvontasopimukset tehdään dementikoille ja muuten vajaavaltaisille. Pelkkä vuodepotilaana olo ei sitä edellytä, kun asiat hoidetaan nykyisin digitaalisesti kotoa poistumatta.
Mutta jos harrastan seksiä vaimoni kanssa ja hänkin oikeasti haluaa sitä. Ja sitten harrastamme seksiä.
Ja jälkeenpäin minua syytetään rais-kau-ksesta?
Näinkö se menee? Joudun linnaan ja vaimoni joutuu hoitolaan pois kotoa, yksin. Vain minä pidän hänestä huolen. Vain minä rakastan ja ajattelen parasta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miks sun vaimolla pitää olla holhooja?
Jotenkin tuntuu siltä että ap itse on holhouksen, edunvalvonnan ja lääkityksen tarpeessa...
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos harrastan seksiä vaimoni kanssa ja hänkin oikeasti haluaa sitä. Ja sitten harrastamme seksiä.
Näinkö se menee? Joudun linnaan ja vaimoni joutuu hoitolaan pois kotoa, yksin. Vain minä pidän hänestä huolen. Vain minä rakastan ja ajattelen parasta.
-ap
Näinkö se menee????????
Oletko nyt varma ettet sekoita holhoojaa ja sutenööriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa eräältä tuntemaltani huor... pelimieheltä, jolla on sadistisia fantasioita alistuvista naisista ja oman äitinsä alistamisesta. Ei kannata provosoitua. Tunnistin exäni tästä.
Joo no. En kyllä tunnista itseäni.
-ap
Eli itse asiassa sinäkin tarvitset holhousta, kun et tunnista itseäsi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Et saa, ap.
Minä haluan
Ei Suomessa ole mitään aikuisten holhouksen alaisuuksia, luojan kiitos.
Kyllä edunvalvonnankin alainen voi tehdä itseään koskevia päätöksiä.
Useimmiten on kyse siitä, ettei kykene enää hoitamaan raha-asioitaan.
Ottaako mansikkajukurttia, lähteekö ulos, harrastaako seksiä. Nämä voivat olla hänen määräysvaltansa alla.
Ette nyt tiedä edunvalvonnasta näemmä mitään. Hyvin harva ihan kasvis on.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt niin, että ap on tampio?
Täysi idiootti.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Heppi on sinulla sillä paikalla missä aivojen pitäisi olla
Vierailija kirjoitti:
Jatkoa edelliseen eikä sitä tietenkään tehdä ihmisen kanssa joka ei pysty tahtoaan ilmaisemaan
Vaimosi on jo laitoshoidossa siinä vaiheessa, kun ei pysty enää tahtoaan ilmaisemaan ja on määrätty henkilöön kohdistuva edunvalvonta. Sillä ei ole mitään merkitystä, oletko sinä "holhooja" vai onko se yleinen edunvalvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi on jo laitoshoidossa siinä vaiheessa, kun ei pysty enää tahtoaan ilmaisemaan ja on määrätty henkilöön kohdistuva edunvalvonta. Sillä ei ole mitään merkitystä, oletko sinä "holhooja" vai onko se yleinen edunvalvoja.
Olen eri, mutta onhan omaishoitokin mahdollista ja siihen yhteiskunta kovasti kannustaa.
Joo no. En kyllä tunnista itseäni.
-ap