Mun veli meni naimisiin "Aasian prinsessan" kanssa. Siis todella nätti soma ja iloinen tyttö. Kauanko tällaiset liitot kestävät? 🤔🤔🤔
Tästä on aikaa jo 30 vuotta ja heidän lapset ovat jo aikuisia itsekin. Edelleen he tykkäävät toisistaan ja se näkyy päälle päin.
Molemmat työelämässä ja tämä nainen on puhunut täydellistä suomea 90-luvulta asti.
Kommentit (27)
Meidän miniä on katolinen filippiniläinen, ja pienen lapsenlapsemme äiti. En tähän hätään muista montako vuotta ovat olleet yhdessä / avioliitossa.
Mies hoitaa talon ja vaimo hoitaa kodin, katolinen nainen on hyvin avioliitto- ja perhekeskeinen. On hyvin viehättävä joten kun vein häntä odotusaikana äitiysneuvolaan niin piti hoitajalle todeta että olen hänen appiukkonsa ettei minua, eläkeukkoa, luulla namusedäksi.
Oli hiljattain lapsen kanssa meillä yökylässä kun heidän paikallinen yhteisö kokoontui Helsingissä ja kävi kirkossa.
En voi moittia.
Itse olen ollut jo yli 30 vuotta naimisissa Lähi-idästä kotoisin olevan miehen kanssa. Molemmilla on yliopistotutkinto, koulutusta vastaava työ ja mies puhuu täydellistä suomea. Lapset ovat jo aikuisia ja lastenlapsiakin on. Elämä on hyvää.
Onnittelut veljelle. Siinä olisi suomineito lähtenyt jo aikaa sitten.
Nykyisin suomalaiset naiset eivät ehdi kuin itseään someen päivittää, naamakuvia ja perskuvia. Siinä lapsetkin jäävät heitteille. Miehet huolehtivat lapsista.
Lähtekää miehet Thaimaahan ja hakekaa ahkerat, iloiset vaimot itsellenne, jättäkää suominaiset
pussailee toisiaan ja heiluttelee kirjavia lippujaan pinkkihousuisten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
30 vuotta ja ylikin.
Mies on nyt 91v, nainen 48v.
Mitä tahansa väliltä välittömän eron aina elinikäiseen, jälkeenpäin tiedät.
15 vuotta kestänyt. Hyvin on vaimo kestänyt "sour face finnish"
Vaikea lukea useita näitä kommentteja, kun ei osata enää käyttää pilkkua lauseissa. Tämän kommentin alla olevien peukkujen suunta kertoo, kuka osaa, kuka ei.