Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lama on syvenemässä, miten varaudut?

Vierailija
05.02.2026 |

Lillukanvarsia voidaan halkoa että ollaanko vai eikö olla jo virallisesti lamassa. Miten varaudut?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavoin kuin 90-luvun laman aikana eli en mitenkään. Hyvin menee, mutta menköön!

Vierailija
42/49 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko laman syvenemiseen ollenkaan. Nyt ollaan jo hitaasti menossa parempaan päin. 

Mistä tuo katteeton optimismi kumpuaa? Helppo lapsuus ja siitä pohjaton turvallisuuden tunne? Onnittelut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lamaan voi varautua? Kasvattamalla omaa ostovoimaa? Ostamalla vain kotimaista? Käyttämällä yrittäjien palveluja enemmän? Juomalla päiväkahvit kahviloissa ja syömällä lounasravintoloissa? 

Tätä teen jo nyt.

Säästämällä. 

Säästäminen vie Suomea syvemmälle lamaan. Nyt pitää laittaa säästöt kulutukseen.

Minä olin hyvä kuluttaja vielä vuosi sitten. Ostin palveluita. Söin ravintoloissa. Mitään en säästänyt. Nyt seison leipäjonoissa.

Älkää tehkö virheitäni. Säästäkää joka euro mitä pystytte. Tulette niitä säästöjä vielä tarvitsemaan. Rahat vaikka revolut tilille säästöön tai johonkin mistä viranomaiset ei löydä mutta voit itse sieltä käyttää

Vierailija
44/49 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan kaiken kulutuksen ja syön pelkkää perunaa

Vierailija
45/49 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt viimeiset 15 vuotta. Pärjään varmaan 10 vuotta jos käytän ruokaan 3000 euroa vuodessa.

Vierailija
46/49 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lama EI ole syvenemässä

Vierailija
47/49 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelen mahdollisimman monen kanssa.

Vierailija
48/49 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2020-luvulla ei ole lama vaan WEF / EU eliitin / maailman omistavien pankkiirien (rikkaat suvut) ajama köyhdyttämisen agenda, great reset, et omista mitään ja olet onnellinen eliitin orjana... 

tästä ei ole enää koskaan paluuta

ja vieläkään ei ole alkanut massiivinen vastarinta eliittiä vastaan?

Vierailija
49/49 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän, pidän rahat käteisenä. Käyn vain Lidlissä ja ostan vain pakolliset. Auto seisonnassa, kävelen töihin ja kauppaan, töihin 10 km, kauppaan 2.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi