Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ihana ysärinostalgia tulee tosta Poirot-tunnusmusiikista
05.02.2026 |
Nää vanhat mitä tulee Avalta.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Hienoa ysärinostalgiaa revit 80-luvulla alkabeesta sarjasta... 😅🤣😂
Suomessa sarjaa esitettiin ysärillä tunnusomaisimmin.
Alue: Aihe vapaa
Hienoa ysärinostalgiaa revit 80-luvulla alkabeesta sarjasta... 😅🤣😂