Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi täällä on huomattavan paljon tyhmiä ihmisiä?
05.02.2026 |
Ei mitään tietoa mistään.
Kommentit (25)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei tarvi osata yhdyssanoja!!
Ne on yhdys sanoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toisella älykkyysosamäärä on alle 100. Sellainen ihminen on aivan pihalla kaikesta.
Normaali älykkyysosamäärä on välillä 90 - 109.
Ei ole. 85-115 on normaali ja siihen kuuluu 68 % ihmisistä
Alue: Aihe vapaa
Sama juttu eduskunnassa, ihmeellistä ölinää kyselytunnilla.