Miksi täällä on huomattavan paljon tyhmiä ihmisiä?
Ei mitään tietoa mistään.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin sukua Mattlidenin abeille.
Oletpas hauska. Tyhmä akka.
Joka toisella älykkyysosamäärä on alle 100. Sellainen ihminen on aivan pihalla kaikesta.
Puolet ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä. Täällä on huomattavan paljon ihmisiä, joten onko ihme, jos puolet huomattavan paljosta on myös huomattavan paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin sukua Mattlidenin abeille.
Oletpas hauska. Tyhmä akka.
Oletko jonkun perseilijän isä, eli tyypillinen keski-ikäinen "pojatonpoikiamussunmussun"-molopääukko?
Erieri
No sinähän se varsinainen mt ongelmainen idiootti olet aloitaja, laita se luuri pois ja ota lääkeesi ja yritä siten uudelleen.😀😀😂
Vierailija kirjoitti:
Joka toisella älykkyysosamäärä on alle 100. Sellainen ihminen on aivan pihalla kaikesta.
Normaali älykkyysosamäärä on välillä 90 - 109.
Höpö höpö ?