Tapailumies ei jaksa tehdä enää pihatöitä.
Annoin sille pihatöitä 7 euron tuntipalkalla. Se on nyt repinyt puskia ja kaivanut kasveja jotka rehottaa ja leikkasi ruohoa ja kaivoi ojaa. Vielä olisi 6 kuution soran kärrääminen ja levittäminen pihalle mutta ei jaksa kuulemma.
Kommentit (13)
En itse voi kaivaa huonon selän takia. Toivottavasti se jaksaa huomenna levittää soraa pihalle.
Vierailija kirjoitti:
En itse voi kaivaa huonon selän takia. Toivottavasti se jaksaa huomenna levittää soraa pihalle.
Eihän sitä tahdo jaksaa moni muukaan.Ammattilaiset ovat sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Tee itte tai ota siltä pers-poskien väliin.
Jotain kannustusta pitäisi ilman muuta olla.
Tee itse tai palkkaa ammattilainen reilulla palkalla.
Tutustuessani vastakkaisen sukupuolen edustajaa tapailemalla, en ole hakemassa töitä enkä töitä tee ko. ihmiselle edes palkasta. Työsuhteet pidetään erillään henkilökohtaisista suhteista.
Sulla on väärä tapailumies. Oikea mies tekee pihatöitä, kaataa puut, tekee halot takkaan ja muuraa sellaisen jos ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tahdo jaksaa moni muukaan.Ammattilaiset ovat sitä varten.
Höpsistä. Juuri oli toisessa ketjussa 7-kymppinen, joka helposti kantoi noin 30 kg:n kauppaostokset käsivoimin.
Firmat ottaisi 1500 euroa pihatöistä helposti päivässä. Pyysin tapailumiestä tekemään niin maksan sille käteen.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on väärä tapailumies. Oikea mies tekee pihatöitä, kaataa puut, tekee halot takkaan ja muuraa sellaisen jos ei ole.
Näinhän se menee. Nainen on sitten näppärä kodin hengetär jolta siivous ja ruoanlaitto sujuvat kuin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Firmat ottaisi 1500 euroa pihatöistä helposti päivässä. Pyysin tapailumiestä tekemään niin maksan sille käteen.
No just. Pimeetä työtä pimeän aikaan käteen...
Tee itte tai ota siltä pers-poskien väliin.