Haluaisin alkaa tekemään tietyntyyppistä askartelua mutta sen työkaluja/välineitä ei myydä Suomessa :(
Googlaamalla tulee vain temutuloksia. Miten etenisin? Youtubesta löytyy hienoja mallivideoita mistä idean sainkin mutta ei noita tarvikkeita saa Suomesta mistään :(
Kommentit (34)
No helvettiäkös sitten kyselet, miten etenisit. Mä ehdotan, että kätevänä ihmisenä teet ne työvälineet itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko tsekannut Vintedin? Etsyn kautta eurooppalaiset kauppiaat?
Ne kaikki myyvät sitä samaa tuotetta mikä on alunperin tilattu temusta. Hobby Hall ym mukamas "suomalaiset" firmat.
Vintedissä myydään käytettyä tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
No helvettiäkös sitten kyselet, miten etenisit. Mä ehdotan, että kätevänä ihmisenä teet ne työvälineet itse.
No kylläpä oletkin kätevä kun tuosta vaan teet vaikka jonkun sorvauslaitteen suit sait 3d printtaamalla
Näkyyhän noita sorveja olevan myynnissä vaikka kuinka paljon käytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kylläpä oletkin kätevä kun tuosta vaan teet vaikka jonkun sorvauslaitteen suit sait 3d printtaamalla
No kun minähän en tiennyt, mitä haet, kun et sitä halunnut kertoa, etten vie sinun bisnesideaasi... Jos itse tekeminen ei käy, niin ehdotan, että otat yhteyttä alan ammattilaiseen ja ostat mittatilaustyönä tehdyt välineet.
Vierailija kirjoitti:
Näkyyhän noita sorveja olevan myynnissä vaikka kuinka paljon käytettynä.
Kyseessä ei ollut sorvi mitä haen vaan se oli sanantapainen esimerkki siitä mitä haen mitä en halua paljastaa
No sitten tilaa se käsityönä joltain metallipajalta. Eiköhän ne sun salaisuuden osaa pitää.
Ei todellakaan kannata paljastaa mikä ideasi on. Nämä "ei vois vähempää kiinnostaa" -väkyttäjät varastavat ideasi takuuvarmasti jos menet lankaan ja paljastat niille mitä etsit. Osta tarvitsemasi jutut Temusta.
Vierailija kirjoitti:
No sitten tilaa se käsityönä joltain metallipajalta. Eiköhän ne sun salaisuuden osaa pitää.
Ja hinta on satoja euroja enemmän kuin näillä temu versioilla jos tekisivät edes missään, yhä huononee ideat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hinta on satoja euroja enemmän kuin näillä temu versioilla jos tekisivät edes missään, yhä huononee ideat
Työnnä se temu tiedätkö minne?
No, tämän enempää en tuhlaa aikaa tähän ketjuun. Paja on selvästi paras vastaus aloittajalle jos ei tosiaan löydy mistään valmiina. Hyvistä työkaluista maksaakin vähän.
Teet ensin itse työkalut, sitten alat tekeen niillä. Niin ne on ennenkin osaajat aloittaneet.
Ebaysta voi saada paremman dealin kuin temusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä välineitä ei saa random nettikaupasta.
Itse tilaan tempusta askarteluun tarvikkeet