Parisuhteessa miehen kanssa elävät naiset: kysely
Palstan valiojankkaaja esittää kymmenen kohdan listan, jonka pitää täyttyä, jotta miehellä olisi mahdollisuus parisuhteeseen.
Kysynkin siksi sellaisilta naisilta, jotka elävät parisuhteessa miehen kanssa: montako pistettä miehenne saa? Kelpaako meille vain 10/10?
Jankkaajan vaatimuslista:
1. Pituus yli 190cm
2. Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu
3. Hiusraja täydellinen (oletan että muutrnkin pitää olla tuuhea tukka)
4. Pukeutuu muotivaatteisiin
5. Mies on aina laittautunut
6. Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa
7. Korkeakoulututkinto (AMK tai yliopisto)
8. Palkka vähintään 4000e/kk
9. Miehellä on auto, joka on maksanut vähintään 20 000 euroa (BMW, Audi tai Tesla)
10. Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa
No niin, luvut tiskiin! Omani saa kolme pistettä. Naurattaa kyllä toi autohomma, meillä kun on Dacia mutta piste siitä tulee kun uutena ostettiin.
Kommentit (360)
2 pistettä. Tavatessamme 13 vuotta sitten oli 0 pistettä :D
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kyselystä puuttuvatmulle tärkemmöt asiat:
Uskollisuus
Hyvä seksissä
Lapsirakas
Monitaitoinen
Sielunsivistystä omaava
Ap:n listastasta vain 1 piste, mutta olemmekin olleet yhdessä joyli 50 v.
Noi oli oikeita kriteereitä 👍 Omalla kohdallani lisäisin vielä eläinrakas ja hyvinvarusteltu. Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä se isompi muna enemmän gutaa tekee kuin pieni.
3 pistettä. Talous kunnossa, muut kohdat ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kyselystä puuttuvatmulle tärkemmöt asiat:
Uskollisuus
Hyvä seksissä
Lapsirakas
Monitaitoinen
Sielunsivistystä omaava
Ap:n listastasta vain 1 piste, mutta olemmekin olleet yhdessä joyli 50 v.
Noi oli oikeita kriteereitä 👍 Omalla kohdallani lisäisin vielä eläinrakas ja hyvinvarusteltu. Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä se isompi muna enemmän gutaa tekee kuin pieni.
Taidan olla onnentyttö kun mun mieheltä löytyy tukkaa, varustusta, rahaa, urheilullinen kroppa, sijoitukset tuottaa ja kaiken päälle on vielä luotettavin, huumorintajuisin ja välittävin mies ketä tavannut!:) ei sekään aina sulje pois luonteen vetävyyttä ja kiltteyttä vaikka olisi päällepäin komia!
Neljä pistettä. Tukka, tutkinto, palkka ja sijoitukset. Tai no, en tiedä mitä "sijoitukset tuottaa hyvin rahaa" tarkoittaa - ihan tavismiehen sijoituksia ne on mutta on siellä viisinumeroinen summa pahan päivän varalle.
4p. Hyvä palkka ja työ, paksu komee tukka, siisti pukeutuminen.
Mutta miksi listalla on noin pinnallisia piirteitä? Mieheni on mukava ja kiltti, huumorintajuinen. Ei lihaksikas mutta kasvoiltaan komea
Ei yhtään pistettä. Maailman paras mies. Yhdessä oltu vasta pari vuotta ja edelleen tunnen päivittäin kiitollisuutta siitä, että olen löytänyt tuollaisen tyypin, joka on minulle niin täydellinen.
Teille, jotka olette uusia: tämä on tosiaan erään miespuolisen vakiojankuttajan lista siitä, minkälaisia ominaisuuksia hänen mielestään naiset edellyttävät miehiltä, jotta nämä edes saisivat parisuhteen. Tätä keskustelua on oikeasti käyty palstalla jo vuosia :D. Jankkaajan metodi on vaientaa kaikki vastaväitteet yksittäistapauksina ja kieltää vastaajan olevan nainen lainkaan. Naiseksi hän määrittelee max 25-v instavabet. Hc-palstalijat muistavat tasoteoriakeskustelut.
Vain tutkinto, palkka ja auto. Miksi tuossa ei ole luonteesta mitään?
3. Koulutus, palkka ja auto. Hän on kiinnostunut autoista, moottoreista ja tekniikasta yleensä, itselleni riittäisi joku vanha kottero. Mies on 165 cm pitkä ja 60 kg, olen huomattavasti kookkaampi, mutta minulle merkityksellisin on sivistynyt käytös ja uskollisuus. Ne täyttyvät tappiin asti.
Kolme kohtaa osuu omalle miehelle. Auto, sijoitukset ja lihakset.
Yksi kohta täyttyy. Miehelläni on tukka kuin Shrekin Prinssi Uljaalla.
Vierailija kirjoitti:
Teille, jotka olette uusia: tämä on tosiaan erään miespuolisen vakiojankuttajan lista siitä, minkälaisia ominaisuuksia hänen mielestään naiset edellyttävät miehiltä, jotta nämä edes saisivat parisuhteen. Tätä keskustelua on oikeasti käyty palstalla jo vuosia :D. Jankkaajan metodi on vaientaa kaikki vastaväitteet yksittäistapauksina ja kieltää vastaajan olevan nainen lainkaan. Naiseksi hän määrittelee max 25-v instavabet. Hc-palstalijat muistavat tasoteoriakeskustelut.
Muistan keskustelut ja olen niihin joskus osallistunut ja lopulta turhautunut, kun mikään ei muutu eikä henkilö (tai liekö useampia samanlaisia) ei kykene minkäänlaiseen itsereflektioon. Tuosta hänen naiskuvastaan voisi tehdä samanlaisen listan. En vain ihan tiedä mitä kaikkea se sisältää. Kaunis pitää olla, missitasoa vähintään, Sara Sieppikin on vain 7 kuulemma. Isot tissit ja neitsyt. Se ei ole minulle varmaa, että pitääkö naisen olla köyhä ja olla miehen armoilla, kuten kunnon las su koilla.
Mistä tällainen naurettava lista on kotoisin, kummelisketsistä?
Ainoastaan 1/10 eli viimeinen, peri mummoltaan ison metsätilan joka tuottaa metsätuloja. Rakastan silti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tällainen naurettava lista on kotoisin, kummelisketsistä?
Palstan tasoteoriatrollien jankkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vain tutkinto, palkka ja auto. Miksi tuossa ei ole luonteesta mitään?
Koska nuo jankkaajat sivuuttaa ihan kaiken mikä liittyy todellisiin parinvalintakriteereihin. Kuten luonne ja se miten hyvin ihmiset tulee toimeen keskenään ja onko yhdessä mukavaa ja turvallista. Veikkaan, että jankkaajalla on joku neurologinen häiriö aivoissa ja hänen tunnepuoli on lattea.
Voin vastata naisystäväni puolesta, että nolla pistettä tulee. Rasvaprosentti on alhainen, mutta eipä ole kyllä mitään kummoisia lihaksiakaan mitkä erottua. Ilmeisesti siis parisuhteeseen tarvitaan sitten kuitenkin jotain muita avuja kuin nuo listatut, kerta hän on minua jo liki kymmenen vuotta katsellut.
2/10.
Itse täytän useamman kohdan kuin mies :D
Tukkaa löytyy ja AMK-tutkinto. Tavatessa oli jollain hyvin kevyellä mittarilla katsottuna vähän peruskelloa kalliimpi kello jonka oli saanut ylioppilaslahjaksi. Tosin kun en kelloista mitään ymmärrä niin minule selvisi vasta joskus 10 vuotta myöhemmin että sillä oli jotain arvoa.