Miksei teitä naiset kiinnosta tavalliset miehet?
Siis miksei kiinnosta mikä teitä vaivaa, kyllä minulle kelpaisi ihan tavallinen mukava kiva nainen vaikka olisi pyöreäkin, hoikka ei tarvitse olla en ole nirso.
Kommentit (64)
Menen heti ku on rahaa niin maksullisiin
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla ole. Vouti vie tilisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla ole. Vouti vie tilisi.
Kyllä on. Enkä ole ulosotossa
Koska en itsekään ole tavallinen nainen.
Ei jaksa naisia. Parempi käydä jatkossa vaan maksullisessa selviää helpoiten elämässä ja unohtaa naiset ei niitä koskaa kiinnosta. Ilmeisesti ei naama kelpaa tai ihminen
Ei naisia koskaan kiinnosta. Pitää olla bmw ja rahaa ja komea naama ja koulutus
Sinä ET OLE TAVALLINEN MIES, ellei sitten tavallinen mies tarkoita jotain ihan viemäriväkeä. Mua kyllä kiinnostaa tavalliset miehet, mutta niitä on ylättävän vaikea löytää myöhemmällä iällä vapailta markkinoilta kuljeskelemassa.
Tuollaisia sun kaltaisia varttikehareita sen sijaan löytyy pilvin pimein. Todellakin olen mieluummin yksin.
Moni sua paljon tavallisemmankin oloinen mies osoittautuu paremmalla tutustumisella ääliöksi, mutta SÄ et osaa edes alussa esittää tavallista. Siksi et pääse etenemään edes juttelutasolle asti, treffeistä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ET OLE TAVALLINEN MIES, ellei sitten tavallinen mies tarkoita jotain ihan viemäriväkeä. Mua kyllä kiinnostaa tavalliset miehet, mutta niitä on ylättävän vaikea löytää myöhemmällä iällä vapailta markkinoilta kuljeskelemassa.
Tuollaisia sun kaltaisia varttikehareita sen sijaan löytyy pilvin pimein. Todellakin olen mieluummin yksin.
Moni sua paljon tavallisemmankin oloinen mies osoittautuu paremmalla tutustumisella ääliöksi, mutta SÄ et osaa edes alussa esittää tavallista. Siksi et pääse etenemään edes juttelutasolle asti, treffeistä puhumattakaan.
Mä en oikein ymmärrä. Oon pitkä. Katson mitä puen ja käytän muodikkaita vaatteita. 2 työtä teen lenkkeilen ja salille kans pitäs mennä. Rahaaki on et pärjään siis asiat on ihan hyvin. No eihän teille kelpaa.
Kerro mikä on tavallinen mies??????
Henkisesti terve?
Ei alista?
Ei hakkaa,lyö?
Pitää perussiisteytensä?
(Ei pukeudu 1970- 2000 luvun vaatteisiin vaan pysyy ajan " hermolla")
Tekee puolet kotitöistä?
Maksaa suhteessa tulojensa mukaan menoja?
Vai meinaatko että jos vaimo / asuinkumppani tienaa 1700e kk ja mies 5000e kk ja silti puoleksi menot maksetaan?!?!?
En kyllä tajua naisten vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavallinen ihan komea pitkä mies, mutta olen yrittänyt naisia jatkuvasti mistä vain mutta en kiinnosta mikähän täs sit mättää?
SINÄ ET OLE TAVALLINEN MIES. SINÄ ET OLE KOMEA. SINÄ OLET VELKAINEN, JUOPPO, VÄHÄ-ÄLYINEN JANKKAAJA.
SIKSI EI KIINNOSTA. MONTAKO KERTAA TÄMÄ PITÄÄ SINULLE TOISTAA?
8 yläpeukkua ja yksi alapeukku. Nuff said
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisarvo riippuu ulkonäöstä ja varsinkin painosta, se kertoo kaiken tarvittavan.
Ei riipu. Se miten kohtelee toista on ratkaisevaa.
-mies
Tavallinenkin mies kelpaa kyllä, kunhan se tavallinen mies tarjoaa rahaa tai rahan arvoisia etuja tarpeeksi.
Suomeksi, jos et kiinnosta naisia, et tarjoa tarpeeksi tai maksa tarpeeksi.
Omistatko omistusasunnon? Nainen kysyy koska haluaa asua ilmaiseksi siivelläsi.
Naiset ovat vain liian vaativia. Ei sille voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hanki kolmaskin työ. Ehkä sitten sulla on kaljoittelusi ja velkojen maksusi lisäksi varaa maksullisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minne? Onko pitkät jonot?
Vierailija kirjoitti:
No mä haukun koska en kiinnosta naisiakaa annan samalla mittaa takaisin
Ime munaa
Hyvää jatkoa sulle