Näettekö te noissa Auerin lasten kuvissa mitään arpia?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/92b0ef1b-81a6-45d2-9dfd-96af89b5f558
Minä en näe mitään. Luulisi että noin brutaalista väkivallasta jäisi jotain oikeitakin jälkiä. Voihan nuo kuvitellut arvet olla vaikka kissan raapimisjälkiä? Ihan huuhaa touhua.
Kommentit (42)
Suomalaisessa oikeudessa voi näemmä tuomio tulla ihan mistä tahansa tahansa. Halvemmaksi tulisi heittää kolikolla tuomiot.
Julkistettu myös oikeuspsykologien arviot.
Käsiteltyjen kuvien tarkoituksena on ollut osoittaa, että arpia oli kummallisesti sarjamuodossa. Eli eivät ole luonnollisesti syntyneen näköisiä. Minkäs tamperelainen sille voi, jos turkulaiset eivät olleet varustautuneet asianmukaisella kameralla. Luotan kuitenkin siihen, mitä kolme lääkäriä on nähnyt omin silmin. Luotan normaalistikin lääkäreiden havaintoihin.
Se syyttäjä näkee juurikin sen, mitä haluaa nähdä. Aikamoinen Justiina, sanonpahan vaan.
Jos noissa merkityissä kohdissa on ollut tuollaiset viillot, niin sitten uskon kyllä.
Näen. Mutta luulisi, että tuollaisia naarmuja on "kaikissa" lapsissa joita ei ole pidetty pumpulissa?
Vierailija kirjoitti:
Julkistettu myös oikeuspsykologien arviot.
Tästä linkistä ei juttuun pääse, mutta Yle kirjoitti kyllä tuosta Santtilan ja Finnilän lausunnosta, jossa he uskovat aikuistuneiden lasten muuttuneiden kertomusten olevan totta. Itse en luota Santtilaan yhtään, sillä hän on osoittanut julkisuudessa olevansa asenteellisesti ei-neutraali. Nytkin hänen ja Finnilän lausunto toistaa annelistien näkemyksiä yks yhteen.
Kuvista päätellen ovat sellaisessa kohdissa, että ne ovat itse tehtyjä. Jos joku viiltelisi, niin lapsi suojaisi itseään ja arvet olisivat fyysisesti eri paikassa. Toisen tekemissä arvissa olisi enempi "syvyys" vaihtelua, koska käsi tms. ei pysy niin hyvin paikallaan kuin itse tehdessä. Perus vieraannutus/eroperhe itsetuhoisuutta. On yleistä.
Sanoisin kuvien perusteella ajojahdiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuvista päätellen ovat sellaisessa kohdissa, että ne ovat itse tehtyjä. Jos joku viiltelisi, niin lapsi suojaisi itseään ja arvet olisivat fyysisesti eri paikassa. Toisen tekemissä arvissa olisi enempi "syvyys" vaihtelua, koska käsi tms. ei pysy niin hyvin paikallaan kuin itse tehdessä. Perus vieraannutus/eroperhe itsetuhoisuutta. On yleistä.
Kerrotun mukaan Anneli piti lapsista kiinni, kun isosisko viilteli. Kuka haluaisi rimpuilla, kun terä lähestyy? Arvissa on selvästi omituista sarjamuodostelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotun mukaan Anneli piti lapsista kiinni, kun isosisko viilteli. Kuka haluaisi rimpuilla, kun terä lähestyy? Arvissa on selvästi omituista sarjamuodostelmaa.
Minulla on samanlaisia arpia. Ihan itse sain aikaan sarjamuodostelman käyttämällä kynsiä, siitä saa 4 samansuuntaista viirua.
Aika ylimalkaisesti vilkaisin ja en nähnyt kyllä yhtään mitään ja siten mielenkiinto lopahti.
Jäätävä farssi koko auercase.
En näe. Ja thmettelen jos joku näkee. Itse olen jo eläkeiässä, mutta alakoululaisena saamani koiranpureman arvet näkyvät yhä selvästi, samoin laiturinnauloista ja leipäveitsen lipsahtamisesta nuorena tulleet jäljet.
Siis en näe kerta kaikkiaan mitään, en minkäänlaisia arpia noissa kuvissa. Aivan hilipatipippaa koko "arvet". Ihan järkyttävää että tuollaiset kuvat muka on voinut todistaa Aueria vastaan kun MITÄÄN niissä ei näy. Ihan vaikka kuinka tihrustaa ja suurennuslasilla zoomaa.
Vierailija kirjoitti:
Käsiteltyjen kuvien tarkoituksena on ollut osoittaa, että arpia oli kummallisesti sarjamuodossa. Eli eivät ole luonnollisesti syntyneen näköisiä. Minkäs tamperelainen sille voi, jos turkulaiset eivät olleet varustautuneet asianmukaisella kameralla. Luotan kuitenkin siihen, mitä kolme lääkäriä on nähnyt omin silmin. Luotan normaalistikin lääkäreiden havaintoihin.
Luotatko myös lääkäriin jonka lapsi on vähän ennen tuota tapettu, toinern lapsi on taparikollinen ja itse lääkäri hihhuliuskovainen, eli ettei vain nämä vaikuttaneet kun hänet erikseen tampereelta turkuun haettiin poliisien lavastuustapahtumaan, tiesivät että on täysin ohjattavissa oleva lääkäri.
Ilta-Sanomissa oli mielestäni selkeämmät kuvat kuin Iltalehdessä, ainakin omalla ruudullani.
Minäkin kyllä näen, tai ainakin olen näkevinäni, kaikissa kuvissa arven/arpia, hyvin monessa kuvassa niistä muodostuu X.
Up