Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näettekö te noissa Auerin lasten kuvissa mitään arpia?

Vierailija
05.02.2026 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/92b0ef1b-81a6-45d2-9dfd-96af89b5f558

Minä en näe mitään. Luulisi että noin brutaalista väkivallasta jäisi jotain oikeitakin jälkiä. Voihan nuo kuvitellut arvet olla vaikka kissan raapimisjälkiä? Ihan huuhaa touhua.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajojahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keisarin uudet vaatteet

Vierailija
4/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisessa oikeudessa voi näemmä tuomio tulla ihan mistä tahansa tahansa. Halvemmaksi tulisi heittää kolikolla tuomiot.

Vierailija
5/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkistettu myös oikeuspsykologien arviot.

https://yle.fi/a/74-20208574 

Vierailija
6/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiteltyjen kuvien tarkoituksena on ollut osoittaa, että arpia oli kummallisesti sarjamuodossa. Eli eivät ole luonnollisesti syntyneen näköisiä. Minkäs tamperelainen sille voi, jos turkulaiset eivät olleet varustautuneet asianmukaisella kameralla. Luotan kuitenkin siihen, mitä kolme lääkäriä on nähnyt omin silmin. Luotan normaalistikin lääkäreiden havaintoihin. 

Vierailija
7/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se syyttäjä näkee juurikin sen, mitä haluaa nähdä. Aikamoinen Justiina, sanonpahan vaan.

Vierailija
8/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noissa merkityissä kohdissa on ollut tuollaiset viillot, niin sitten uskon kyllä.

Vierailija
9/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään...

Vierailija
10/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen. Mutta luulisi, että tuollaisia naarmuja on "kaikissa" lapsissa joita ei ole pidetty pumpulissa?

Vierailija
11/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkistettu myös oikeuspsykologien arviot.

https://yle.fi/a/74-20208574 

Tästä linkistä ei juttuun pääse, mutta Yle kirjoitti kyllä tuosta Santtilan ja Finnilän lausunnosta, jossa he uskovat aikuistuneiden lasten muuttuneiden kertomusten olevan totta. Itse en luota Santtilaan yhtään, sillä hän on osoittanut julkisuudessa olevansa asenteellisesti ei-neutraali. Nytkin hänen ja Finnilän lausunto toistaa annelistien näkemyksiä yks yhteen. 

Vierailija
12/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvista päätellen ovat sellaisessa kohdissa, että ne ovat itse tehtyjä. Jos joku viiltelisi, niin lapsi suojaisi itseään ja arvet olisivat fyysisesti eri paikassa. Toisen tekemissä arvissa olisi enempi "syvyys" vaihtelua, koska käsi tms. ei pysy niin hyvin paikallaan kuin itse tehdessä. Perus vieraannutus/eroperhe itsetuhoisuutta. On yleistä.

Sanoisin kuvien perusteella ajojahdiksi.

Vierailija
13/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvista päätellen ovat sellaisessa kohdissa, että ne ovat itse tehtyjä. Jos joku viiltelisi, niin lapsi suojaisi itseään ja arvet olisivat fyysisesti eri paikassa. Toisen tekemissä arvissa olisi enempi "syvyys" vaihtelua, koska käsi tms. ei pysy niin hyvin paikallaan kuin itse tehdessä. Perus vieraannutus/eroperhe itsetuhoisuutta. On yleistä.

Kerrotun mukaan Anneli piti lapsista kiinni, kun isosisko viilteli. Kuka haluaisi rimpuilla, kun terä lähestyy? Arvissa on selvästi omituista sarjamuodostelmaa. 

Vierailija
14/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe. 

Vierailija
15/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotun mukaan Anneli piti lapsista kiinni, kun isosisko viilteli. Kuka haluaisi rimpuilla, kun terä lähestyy? Arvissa on selvästi omituista sarjamuodostelmaa. 

Minulla on samanlaisia arpia. Ihan itse sain aikaan sarjamuodostelman käyttämällä kynsiä, siitä saa 4 samansuuntaista viirua.

Vierailija
16/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ylimalkaisesti vilkaisin ja en nähnyt kyllä yhtään mitään ja siten mielenkiinto lopahti. 

Jäätävä farssi koko auercase.

Vierailija
17/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe. Ja thmettelen jos joku näkee. Itse olen jo eläkeiässä, mutta alakoululaisena saamani koiranpureman arvet näkyvät yhä selvästi, samoin laiturinnauloista ja leipäveitsen lipsahtamisesta nuorena tulleet jäljet.

Vierailija
18/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en näe kerta kaikkiaan mitään, en minkäänlaisia arpia noissa kuvissa. Aivan hilipatipippaa koko "arvet". Ihan järkyttävää että tuollaiset kuvat muka on voinut todistaa Aueria vastaan kun MITÄÄN niissä ei näy. Ihan vaikka kuinka tihrustaa ja suurennuslasilla zoomaa.  

Vierailija
19/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsiteltyjen kuvien tarkoituksena on ollut osoittaa, että arpia oli kummallisesti sarjamuodossa. Eli eivät ole luonnollisesti syntyneen näköisiä. Minkäs tamperelainen sille voi, jos turkulaiset eivät olleet varustautuneet asianmukaisella kameralla. Luotan kuitenkin siihen, mitä kolme lääkäriä on nähnyt omin silmin. Luotan normaalistikin lääkäreiden havaintoihin. 

Luotatko myös lääkäriin jonka lapsi on vähän ennen tuota tapettu, toinern lapsi on taparikollinen ja itse lääkäri hihhuliuskovainen, eli ettei vain nämä vaikuttaneet kun hänet erikseen tampereelta turkuun haettiin poliisien lavastuustapahtumaan, tiesivät että on täysin ohjattavissa oleva lääkäri.

Vierailija
20/42 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-Sanomissa oli mielestäni selkeämmät kuvat kuin Iltalehdessä, ainakin omalla ruudullani.

Minäkin kyllä näen, tai ainakin olen näkevinäni, kaikissa kuvissa arven/arpia, hyvin monessa kuvassa niistä muodostuu X.