Näettekö te noissa Auerin lasten kuvissa mitään arpia?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/92b0ef1b-81a6-45d2-9dfd-96af89b5f558
Minä en näe mitään. Luulisi että noin brutaalista väkivallasta jäisi jotain oikeitakin jälkiä. Voihan nuo kuvitellut arvet olla vaikka kissan raapimisjälkiä? Ihan huuhaa touhua.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvista päätellen ovat sellaisessa kohdissa, että ne ovat itse tehtyjä. Jos joku viiltelisi, niin lapsi suojaisi itseään ja arvet olisivat fyysisesti eri paikassa. Toisen tekemissä arvissa olisi enempi "syvyys" vaihtelua, koska käsi tms. ei pysy niin hyvin paikallaan kuin itse tehdessä. Perus vieraannutus/eroperhe itsetuhoisuutta. On yleistä.
Sanoisin kuvien perusteella ajojahdiksi.
Kerrotun mukaan Anneli piti lapsista kiinni, kun isosisko viilteli. Kuka haluaisi rimpuilla, kun terä lähestyy? Arvissa on selvästi omituista sarjamuodostelmaa.
Jos lasta pitäisi kiinni, niin arvet tulisivat edelleen eri paikkaan kuin itse tehtynä.
Vaikuttaa sille, että kissan häntä luiskahti vahingossa sisään jälkiä jättämättä eikä kissaakaan näkynyt.
On aika kaukaa haettua väittää viiltelyjälkiä huoltajien tekemäksi. Jens vaikuttaa omista lapsistaan vieraannutetulle, niissä tilanteissa kissan häntä luiskahtaa helposti sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsiteltyjen kuvien tarkoituksena on ollut osoittaa, että arpia oli kummallisesti sarjamuodossa. Eli eivät ole luonnollisesti syntyneen näköisiä. Minkäs tamperelainen sille voi, jos turkulaiset eivät olleet varustautuneet asianmukaisella kameralla. Luotan kuitenkin siihen, mitä kolme lääkäriä on nähnyt omin silmin. Luotan normaalistikin lääkäreiden havaintoihin.
Luotatko myös lääkäriin jonka lapsi on vähän ennen tuota tapettu, toinern lapsi on taparikollinen ja itse lääkäri hihhuliuskovainen, eli ettei vain nämä vaikuttaneet kun hänet erikseen tampereelta turkuun haettiin poliisien lavastuustapahtumaan, tiesivät että on täysin ohjattavissa oleva lääkäri.
Luotan siihen, että kolme lääkäriä ovat omin silmin nähneet nuo arvet, joita lapset heille itse vieläpä esi
Näistä ei ole mitään kuvia, ja ainakin kun itse olen saanut arpia lapsena ne näkyvät vieläkin, ehkä jeesus on jonkun ihmeparantamisen tehnyt ja kadottanut näiden lasten arvet. Ehkä ennemmin kuitenkin on yriotetty luoda syyllistä poliisin tarkoin ohjaamana, koska olisihan se noloa jos kaikki syytteet kaatuvat.
Noissa UV valokuvissa ainoa mikä näkyy on kuivunut korvantausta. Rasvaa olisi ollut hyvä laittaa.
Kyllä tämä ihan puhtaaksi ajojahdiksi menee kun on näitä henkimaailman naarmujakin "nähty".
Minkälainen show tämäkin. Kaikkea keksitään ettei vain tarvitse etsiä murhaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkistettu myös oikeuspsykologien arviot.
Tästä linkistä ei juttuun pääse, mutta Yle kirjoitti kyllä tuosta Santtilan ja Finnilän lausunnosta, jossa he uskovat aikuistuneiden lasten muuttuneiden kertomusten olevan totta. Itse en luota Santtilaan yhtään, sillä hän on osoittanut julkisuudessa olevansa asenteellisesti ei-neutraali. Nytkin hänen ja Finnilän lausunto toistaa annelistien näkemyksiä yks yhteen.
Tuskinpa oikeus sinun mielipiteitäsi noteeraa, sen kummemmin kuin muidenkaan täällä keskustelupalstalla. Luultavasti luottaa ainakin osittain noiden oikeuspsykologien lausuntoon muun näytön ohella.
Siinäpähän luulet. Santtila, Finnilä ja Korkman eivät muka keksi mitään motiivia sille, miksi muuttuneet kertomukset olisivat valhetta. Kuinka kukaan psykologi voi väittää tuollaista? Onko jäänyt perehtymättä tutkimuskirjallisuuteen? Entä kuinka he selittivät jankkaamismenetelmän tehon? Eivät mitenkään.
No arpien esittelijän Minna Joki- Erkkilän oma tytär tapettiin noihin aikoihin. Ai ei vaikuta asenteisiin, kun kyseessä on lapsiin kohdistuva rikos. Joo no ei vaikuta sitten
Vierailija kirjoitti:
No arpien esittelijän Minna Joki- Erkkilän oma tytär tapettiin noihin aikoihin. Ai ei vaikuta asenteisiin, kun kyseessä on lapsiin kohdistuva rikos. Joo no ei vaikuta sitten
Havainnot ja asenne eivät ole sama asia. Kaksi muuta lääkäriä oli paikalla todistamassa havaintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä linkistä ei juttuun pääse, mutta Yle kirjoitti kyllä tuosta Santtilan ja Finnilän lausunnosta, jossa he uskovat aikuistuneiden lasten muuttuneiden kertomusten olevan totta. Itse en luota Santtilaan yhtään, sillä hän on osoittanut julkisuudessa olevansa asenteellisesti ei-neutraali. Nytkin hänen ja Finnilän lausunto toistaa annelistien näkemyksiä yks yhteen.
Puhutaanko asenteellisuudesta, no puhutaan vaan. Minna joki-Erkkilän oma tytär murhattiin juuri noihin aikoihin. Vieläkö jatketaan asenteellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Havainnot ja asenne eivät ole sama asia. Kaksi muuta lääkäriä oli paikalla todistamassa havaintoja.
Asenne ei vaikuta, jos havainto on täysin selvä. Tässä tapauksessa ei ole. Lisäksi oman lapsen murha vaikuttaa jokaiseen ihmiseen, oli sitten ammatti mikä hyvänsä
Vierailija kirjoitti:
Anneli Auer on psykopaatti.
No vauvelipalstalla lehmätkin lentää, mutta oikeudessa täytyy olla pitävä näyttö
Ja eikö niitä "arpia" löytynyt naapurinlapsistakin, vaikka he kiistivät, että heitä on käytetty hyväksi?
Varmaan syyttäjä saisi uudet oikeudenkäynnit taas käynnistettyä, jos nyt vaikka esim. minä väittäisin, että Anneli käytti mua hyväksi vuonna 2007 ja näyttäisin polvestani rupia, jotka tulivat 80-luvulla lapsuudessa pyörällä kaatuessani. Olin 2007 vuonna 28-vuotias, mutta mitä väliä, jos tarpeeksi uskon, että niin on käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko asenteellisuudesta, no puhutaan vaan. Minna joki-Erkkilän oma tytär murhattiin juuri noihin aikoihin. Vieläkö jatketaan asenteellisuudesta.
Jatketaan vaan. Santtila on julkisuudessa ottanut kantaa murhajuttuun sanomalla, että Auer on joutunut noitavainon kohteeksi. Edes puolustuksen asiantuntijalta ei odoteta tuollaista kannanottoa. Se syö täysin pohjan puolueettomuudelta. Myös Korkman on myöntänyt olevansa liian lähellä keissiä. Oikeuspsykologeina he ovat "tulkitsijoita". Lääkärit puolestaan tekevät havaintoja, joiden pohjalta tekevät diagnooseja tai poissulkevat toisia. Ei lääkäri pysty potilasta tutkiessaan huijaamaan kahta muuta lääkäriä siinä vierellään.
Itselläni on muutama arpi ja ne on kuulkaa ihan selvästi paljaalla silmällä nähtävissä. Ei tarvita mitä ultraviolettia. Täysin pöhköä toimintaa. Kyllä ihmettelen niiden henkilöiden motiiveja jotka ovat teeskennelleet mukana.
Minä olen lapsena ollut hyvin vilkas ja kolhinut itseäni milloin missäkin mm. Kaksi kertaa naama ollut kunnolla auki. Näistä on vain hyvin pieni arpi hiusrajassa, jonka näkee tietyssä valossa, jos osaa katsoa. Olen käynyt myös monessa leikkauksessa ja juuri sairaalassa hoitaja ei meinannut löytää alaselästä viiltoa/arpea, kun se on niin huomaamaton. Eli oman kokemuksen mukaan iho ja arvet paranee. Ihoni on myös hyvin vaalea ja siksi eivöt ehkä erotu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asenne ei vaikuta, jos havainto on täysin selvä. Tässä tapauksessa ei ole. Lisäksi oman lapsen murha vaikuttaa jokaiseen ihmiseen, oli sitten ammatti mikä hyvänsä
Toinen lääkäri on oikeudessa vahvistanut havainnot. Vain käsitellyt uv-valo-kuvat ovat arpien hahmottamisen kannalta huonoja. Lääkäri on kuitenkin asiantuntijana silmin nähnyt ne. (Pitäisikö tytön huppishavainnostakin olla todisteena valokuva? Kuinka annelistit voivat siihen uskoa?)
Vierailija kirjoitti:
Siis en näe kerta kaikkiaan mitään, en minkäänlaisia arpia noissa kuvissa. Aivan hilipatipippaa koko "arvet". Ihan järkyttävää että tuollaiset kuvat muka on voinut todistaa Aueria vastaan kun MITÄÄN niissä ei näy. Ihan vaikka kuinka tihrustaa ja suurennuslasilla zoomaa.
Kaikilla on arpia. Esim. allerginen ihottuma voi helposti raavituttaa ihon verille. Kynnet ovat yllättävän terävät. Muutenkin nuo viiltely syytökset ovat aivan järjettömiä.
Ihmettelen vaan sen naisen "viilipytty" asennetta. Jos on noin rajuja syytöksiä ja toinen on vaan kuin ei olis mitään tapahtunut. Ei kyllä ole kiinnostunut lapsistaan pätkääkään.
Mistä lapset olis keksinyt tollasia juttuja jos he itse eivät ole kokeneet niitä.
Pelottavaa, miksi syyllisiä ei saada kiinni.
Tuskinpa oikeus sinun mielipiteitäsi noteeraa, sen kummemmin kuin muidenkaan täällä keskustelupalstalla. Luultavasti luottaa ainakin osittain noiden oikeuspsykologien lausuntoon muun näytön ohella.