Miksi akat tykkää kissoista?
Kommentit (58)
Kohta pääset incelli minimunaa peiton alle silittelemään.
Useimmilla taitaa kyllä olla koira, sehän nuolee, tiedättehän...
Minun mieheni tykkää kissoista varmaan minuakin enemmän. Kissan haju pitää ainakin tuholaiset loitolla ja aina haluaa olla kaverina.
Oon koiraihminen enemmän, en silti kestä jos koiria ylijalostetaan. Allergian vuoksi ei ole ja ei olisi kai aikaa, energiaa talvella.
Kissa näyttää avoimesti että tykkää kun saa rapsutuksia. Tulee haluttu olo, kun joku rakastaa.
Naapurin kissa on hyvä kaveri. Pyydystää jyrsijöitä.
Älykkäitä olentoja, sanoisin jopa, että älykkäämpiä kuin koirat. Viileän tarkkailevia, kuin ulkopuoliset jotka tarkkailevat perheen dynastiaa. Osaavat "liehitellä" perheen rahoittajaa, voimahahmoa, mutta kissoilla on myös taito löytää jokaisesta perheenjäsenestä heidän tarpeisiin sopiva persoonallinen tapa osoittaa juuri heille tarkoitettua rakkauden osoitusta.
Mä olen deittaillut ihan tarpeeksi montaa miestä ja niillä kaikilla oli kissa. Mulla on, akalla, koira. Sen sijaan kenelläkään muulla jonka tunnen ei ole koiraa, miehistä tai naisista.
Kaikki toi yhden ihmisen kokemaa ja jos sen perusteella lähtisi päättelemään niin 100% miehistä on kissa, jos ovat sinkkuja ja 20-100-vuotiaita. Saman otannan perusteella myöskään kenelläkään muulla maailmassa ei ole koiraa paitsi minulla.
Eiköhän aloituskin ole tekaistu jonkun omasta inhosta joko naisia, kissoja tai molempia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu hajuvesistä. Ne on tehty kissaeläimen virtsasta ja naiset jostain syystä niistä innostuvat.
Tuoksu on lähtöisin myskihärästä. Kissoista tai kissaeläimistä ei valmisteta tuoksuja.
Kissa on itsenäinen. Kissan huomio on arvokasta, koska se pitää ansaita.
Vierailija kirjoitti:
Älykkäitä olentoja, sanoisin jopa, että älykkäämpiä kuin koirat. Viileän tarkkailevia, kuin ulkopuoliset jotka tarkkailevat perheen dynastiaa. Osaavat "liehitellä" perheen rahoittajaa, voimahahmoa, mutta kissoilla on myös taito löytää jokaisesta perheenjäsenestä heidän tarpeisiin sopiva persoonallinen tapa osoittaa juuri heille tarkoitettua rakkauden osoitusta.
Vastalause. Hyvä teksti muuten, mutta koirissa on älykkäitä myös. Ellei ole pilalle jalostettu tai jätetty opettamatta. Aistivia ja henkisiä koiria.
Vierailija kirjoitti:
Kissat ovat tutkitusti psykopaatteja. Voisiko se selittää syyn, sillä aika monet akatkin ovat psykopaatteja?
Psykopaatit pitää itseasiassa koirista koska koira on alistuva ja palvoo sekä on helposti manipuloitavissa.
Vierailija kirjoitti:
Kissat ovat tutkitusti psykopaatteja. Voisiko se selittää syyn, sillä aika monet akatkin ovat psykopaatteja?
Ei pidä paikkaansa, koska kissat voi tuntea pelkoa ja kiintyä toisiin, ihmisiin ja eläimiin.
Psykopaatit ei pelkää mitään eikä välitä kenestäkään.
Mikset sinä tykkää? Vai ovatko kissat liian älykkäitä sinulle?
Älykkäitä elikoita jotka ei turhaan hötkyile.
Kissat...