Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi akat tykkää kissoista?

Vierailija
29.01.2025 |

Kissat ovat täysin hyödyttömiä vetelyksiä

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäitä elikoita jotka ei turhaan hötkyile.

Kissat...

Vierailija
2/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta pääset incelli minimunaa peiton alle silittelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan liha maistuu visvalta

Vierailija
4/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla taitaa kyllä olla koira, sehän nuolee, tiedättehän...

Vierailija
5/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni tykkää kissoista varmaan minuakin enemmän. Kissan haju pitää ainakin tuholaiset loitolla ja aina haluaa olla kaverina.

Vierailija
6/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koiraihminen enemmän, en silti kestä jos koiria ylijalostetaan. Allergian vuoksi ei ole ja ei olisi kai aikaa, energiaa talvella.

Vierailija
7/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juntti yleistä!

Vierailija
8/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa näyttää avoimesti että tykkää kun saa rapsutuksia. Tulee haluttu olo, kun joku rakastaa.

Vierailija
9/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on parhaita <3

M46

Vierailija
10/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raapii pimpsaa kivasti

Vierailija
11/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kissa on hyvä kaveri. Pyydystää jyrsijöitä.

Vierailija
12/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäitä olentoja, sanoisin jopa, että älykkäämpiä kuin koirat. Viileän tarkkailevia, kuin ulkopuoliset jotka tarkkailevat perheen dynastiaa. Osaavat "liehitellä" perheen rahoittajaa, voimahahmoa, mutta kissoilla on myös taito löytää jokaisesta perheenjäsenestä heidän tarpeisiin sopiva persoonallinen tapa osoittaa juuri heille tarkoitettua rakkauden osoitusta. 

13/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen deittaillut ihan tarpeeksi montaa miestä ja niillä kaikilla oli kissa. Mulla on, akalla, koira. Sen sijaan kenelläkään muulla jonka tunnen ei ole koiraa, miehistä tai naisista.

Kaikki toi yhden ihmisen kokemaa ja jos sen perusteella lähtisi päättelemään niin 100% miehistä on kissa, jos ovat sinkkuja ja 20-100-vuotiaita. Saman otannan perusteella myöskään kenelläkään muulla maailmassa ei ole koiraa paitsi minulla.

Eiköhän aloituskin ole tekaistu jonkun omasta inhosta joko naisia, kissoja tai molempia kohtaan.

Vierailija
14/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu hajuvesistä. Ne on tehty kissaeläimen virtsasta ja naiset jostain syystä niistä innostuvat.

Tuoksu on lähtöisin myskihärästä. Kissoista tai kissaeläimistä ei valmisteta tuoksuja.

Vierailija
15/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on itsenäinen. Kissan huomio on arvokasta, koska se pitää ansaita.

Vierailija
16/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäitä olentoja, sanoisin jopa, että älykkäämpiä kuin koirat. Viileän tarkkailevia, kuin ulkopuoliset jotka tarkkailevat perheen dynastiaa. Osaavat "liehitellä" perheen rahoittajaa, voimahahmoa, mutta kissoilla on myös taito löytää jokaisesta perheenjäsenestä heidän tarpeisiin sopiva persoonallinen tapa osoittaa juuri heille tarkoitettua rakkauden osoitusta. 

Vastalause. Hyvä teksti muuten, mutta koirissa on älykkäitä myös. Ellei ole pilalle jalostettu tai jätetty opettamatta. Aistivia ja henkisiä koiria.

Vierailija
17/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteisiiiìiiiiiiiiiin....

Vierailija
18/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat ovat tutkitusti psykopaatteja. Voisiko se selittää syyn, sillä aika monet akatkin ovat psykopaatteja?

Psykopaatit pitää itseasiassa koirista koska koira on alistuva ja palvoo sekä on helposti manipuloitavissa.

Vierailija
19/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat ovat tutkitusti psykopaatteja. Voisiko se selittää syyn, sillä aika monet akatkin ovat psykopaatteja?

Ei pidä paikkaansa, koska kissat voi tuntea pelkoa ja kiintyä toisiin, ihmisiin ja eläimiin.  

Psykopaatit ei pelkää mitään eikä välitä kenestäkään.

Vierailija
20/58 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä tykkää? Vai ovatko kissat liian älykkäitä sinulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä