Hiuksille kosteutta!
Nyt kun on ollut kovaa pakkasta niin mun perus suomalaiset ohuet hiukset on kuivat kuin korput ja pahasti sähköiset. Tilanne on niin paha että hiuksia katkeilee nyt koko ajan. Oon menossa prismaan viikonloppuna, mitä erittäin kosteuttavaa shampoota/hoitoainetta/hiuksiin jätettävää spraytä ostan? Autakaa 🥺
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen tavalliseen shampooseen ja hoitoaineeseen kannattaa sekoittaa teelusikallinen glyserolia. Sitä saa ostaa ainakin apteekista.
Taidat tarkoittaa glyseriiniä?
Ne ovat sama aine.
Itselläni toiminut Define Argan oil - hoitoaine (ei sisällä silikonia) https://definehair.fi/products/define-moroccan-argan-oil-hoitoaine-kuiv…
Tämä on myös ostoslistalla: XZ Kosteuttava hiusseerumi
https://www.xz.fi/tuotteet/xz-kaste-syvakosteuttava-hyaluronihappo-seer…
Ap tässä, iso KIITOS kaikille vastaajille! Kokeilen nyt ensin tuota herbinan kosteuttavaa shampoota ja samaa hiuksiin jätettävää spray hoitoainetta. Öljyjä kokeilin joskus aikaisemmin ja ne ei sopinu hennoille hiuksilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän Ida Wargin tuotteita ja tuon merkin volume-hoitoaine on mun mielestä hyvä, ei tee hiuksista liuruja ja sitä voi laittaa päänahkaan saakka. Ja aina pesun jälkeen muotovaahtoa ja föönikuivaus, muuten hiuksista tulee ihan kauheat liitelijät.
Ps. Hiustenkuivaajissa on suuria eroja
Miten tämä teksti liittyy duunareiden, kosteusköyhiin hiuksiin? Ei volyymishampoota kuiville hiuksille eikä alkoholista muotoilutuotetta, saati hiustenkuivausta kuivaimella.
Shampoosta en puhunut mitään, muotovaahto ja fööni vähentävät sähköisyyttä.
No joo-o, vähentävät ehkä sähköisyyttä mutta lisäävät entisestään hiusten kuivuutta.
Meinasin samaa sanoa, usein toistuva föönäys (=lämpökäsittely) kuivattaa entisestään kuivia hiuksia.
Minulla on kiharat ja kuivat hiukset, sellainen pörrööntyvä hius.Parhaiten on auttanut useiden kokeilujen jälkeen Redken all soft shampoo ja hoitoaine, niistä riittävästi kosteutta.Lisäksi argan tai muuta hiysöljy kevyesti päivittäin sipaisu.
Four reasons Sensitive Moisture Mist suihke. Ei myöskään latista niinku about kaikki muut mitä olen kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Sekoita kulhossa kananmunankeltuainen, avokadon liha ja tilkka valuvaa hunajaa. Levitä seos kosteisiin, puhtaisiin hiuksiin, anna vaikuttaa puolisen tuntia ja huuhtele huolellisesti.
Muista myös valkosipuli!
Vierailija lainaa itseään:
#48 ei minulta. E
//
Ei myöskään #30.
//
Sama kiusaamiskaava toistuu:
Joku häijyilijä rientää tahallaan
perääni - kirjoittaa naljailevia
tai tekee tahallaan tekstiin tuplavälin
tai muun pilailevan jekun.
*Olin kympin äikkäläinen/opettajien suosikki koulussa, mutta hän
ilmiselvästi haluaa saada
minut näyttämään typerykseltä
tai vähemmän älykkäältä Vauvan
lukijakunnan silmissä. Jostain syystä näin.
Kateus ilmenee monin tavoin; tämä hänen metodinsa lienee mitä tyypillisintä itseään.
Joku minussa herättää tróllin kilpailuvietin, vaikka kuinka kieltäydyn tuohon kilpailuun osallistumasta - toista naista aina arvostaen > vain omaa juttuani hillitysti ilman tuputtamista toimitellen. [Ettehän näe minun täällä tähteläisyydestäni suurta numeroa tekevän].
Me tähtisakkilaiset muuten olemme tuikitavallisia ihmisiä; ei kenenkään tarvitse (ylen) ennakkoluuloinen olla meidän suhteemme. Emme ufon kyydissä pallolle tulleet, äidimme kohdusta synnyimme.. samoin kuin kaikki muutkin ~hymy].
💫🥳
Kiitos + miellyttävää alkuiltaa. 🙋
x
pöljä.