Ukrainalaiset ovat jo palaamassa Kiovaan. Onko Suomi tosiaankin näin paska maa, että mielummin palataan keskelle sotaa?
Heti kun venäläiset vetäytyivät, niin porukka on jo palaamassa. Kai siellä Suomen maaseudulla on kaupunkilaisen vaikea asua..
Kommentit (37)
Eli siis jos olisit Suomesta paennut Ruotsiin et palaisi heti kun pystyt?
hienoa että haluavat mennä rakentamaan maatansa
Kuka sanoi että just täältä? Niinpä..
Jos Sijaltainen nousisi.
Aika rohkeita ovat. Ihan kuin sota olisi jo muka selvä ja rauha maassa Kiovassa. Itse en ainakaan uskaltaisi vielä palata.
Vierailija kirjoitti:
Aika rohkeita ovat. Ihan kuin sota olisi jo muka selvä ja rauha maassa Kiovassa. Itse en ainakaan uskaltaisi vielä palata.
Niinpä.. kunhan Putin huomaa hyökkäyksen epäonnistuneen, alkaa taas ohjukset lentämään.
Kertokaa, miten päättäjämme kohtelevat omaa kansaamme ja tulevasta sukupuutostamme. Ja näin on jo onnellisuusvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
I rakilaista eivät palaa eivätkä somalit. Eivätkä afgaanit.
Heidät pitää lähettää takaisin poliisien saattamina 😅
Ukrainalaiset ovat aidosti kiintyneitä omaan kotimaahansa. Yksikään Aasian tai Afrikan maa ei ole tainnut ilmoittaa halukkuudestaan ottaa vastaan ukrainalaisia, mutta onneksi eurooppalaiset huolehtivat omistaan.
Suomi on naiselle paha maa. Siis ulkomaalaiselle naiselle.
Olen käynyt Kiovassa keväällä 2018 ja oli todella kiva kokemus. Kaunis kaupunki, mukavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Kiovassa keväällä 2018 ja oli todella kiva kokemus. Kaunis kaupunki, mukavia ihmisiä.
Harmittaa että putinistit vai putinazzit? tämänkin kaunokaisen turmelevat :(
Jos kaikki perheenjäsenet ovat siellä Ukrainassa, niin kyllä minäkin lähtisin sinne takaisin rakentamaan omaa maata.
Ukrainan muista osista palaavat Kiovaan, ei täältä. Lukisitte muutakin kuin otsikot.
Ymmärrän että haluavat mennä tukemaan maatansa. Kyllä sieltä (toivottavasti) pois pääsee jos alkaa taas pommia tippua. Arvostan, että haluavat normaaliuttaa tilanteen asap ja toisaalta uskovat että me muutkin suojataan Ukrainaa.
Nytkö Suomi jo riitti? Mitäpä turhaan kunnostamaan vastaanottokeskuksia jos jo parin viikon jälkeen palaavat takaisin :(
Eikai täällä Suomessa kukaan viihdy, katsokaa ulos kelejä ja Suomi euroopan kalleimpia maita asua ja täällä on hyvin ankeaa eikä mitään tekemistä, suomalaisetkin voi pahoin ja jonottavat leipäjonoissa, rikkaat täällä voi hyvin.
En yhtään ihmettele kun suomesta haluaa äkkiä pois. On tämä sellainen takapajula.
Ap onkosun kovinkin vaikea tajuta että he haluavat kotiin? Niin karjalaiset palasivat välirauhan aikana Karjalaan kunnes joutuivat sieltä taas lähtemään.
Ootko sä joku hissantunnit skipannu z-sukupolven edustaja?
Ei kyse ole Suomen huonoudesta vaan siitä että siellä jossain on kotimaa.
Tuskinpa siinä on kyse muiden paikkojen paskuudesta vaan yksinkertaisesti siitä, että siellä on heidän kotinsa.