Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS Extra: "Heidin 19 vuotias tytär teki jotain härskiä." mitä hän teki?

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tyttärempi sitä parempi

Vierailija
142/148 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähinnä ihmettelen näitä miehiä, että miksi he ovat niiden 40-50 vuotiaiden naisten kanssa, jos se 16-20v on se mitä he haluavat?

Että pitäisikö näitä ikäeroja sittenkään tuomita niin vahvasti, kun se näköjään aiheuttaa tällaista, että ollaan väkisin jonkun 40v naisen kanssa suhteessa, vaikka halutaan vaan panna sitä naapurin 19v tyttöä?

40-50v miehelle ei tosielämässä ihastuttava 18-20v ehdottele mitään. Monille miehille ei koko elämän aikana 18-20v nuoret naiset ole osoittaneet mielenkiintoa. Asia mitä ei todellisuudessa tapahdu on vaikea etukäteen pohtia mitä tekisi jos...

Jos Suomessa minua reilusti nuorempi, esimerkiksi 30v, ihastuttava naispuolinen kollega osoittaisi ihastusta minuun olisi tämä yhtä epätodellista kuin kohdata ylösnoussut Jeesus. Vaikka joskus (usein) näenkin kauniita nuoria naisia, niin en koskaan erehdy kuvittelemaan että heidän kohtelias käytös olisi muuta kuin kohteliasta käytöstä. M51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lähinnä ihmettelen näitä miehiä, että miksi he ovat niiden 40-50 vuotiaiden naisten kanssa, jos se 16-20v on se mitä he haluavat?

Että pitäisikö näitä ikäeroja sittenkään tuomita niin vahvasti, kun se näköjään aiheuttaa tällaista, että ollaan väkisin jonkun 40v naisen kanssa suhteessa, vaikka halutaan vaan panna sitä naapurin 19v tyttöä?

40-50v miehelle ei tosielämässä ihastuttava 18-20v ehdottele mitään. Monille miehille ei koko elämän aikana 18-20v nuoret naiset ole osoittaneet mielenkiintoa. Asia mitä ei todellisuudessa tapahdu on vaikea etukäteen pohtia mitä tekisi jos...

Jos Suomessa minua reilusti nuorempi, esimerkiksi 30v, ihastuttava naispuolinen kollega osoittaisi ihastusta minuun olisi tämä yhtä epätodellista kuin kohdata ylösnoussut Jeesus. Vaikka joskus (usein) näenkin kauniita nuoria naisia, niin en koskaan erehdy kuvittelemaa

"M51" :D

Vierailija
144/148 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista katkaista välit omaan lapseen jonkun miehen takia. Ihminen ei ole vielä valmis teini-iässä, vaikka hän toimikin ajattelemattomasti. Vois antaa omalle tyttärelleen anteeksi.

Vierailija
145/148 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

""M51" :D"

Mikä ei ollut uskottavaa? Pitäisikö kehua että 18-20v naiset juoksevat perässä? Että joutuisin toppuuttelemaan 30v naispuolisia kollegoita jotka ovat kimpussa? Olen pirun vanha mies, mutta kuitenkin lähes ikäluokassa vastaamaan miksi 40-50v miehet tekevät jotain. Ei siitä nyt niin helvetisti ole aikaa kun alle 50v. 

Järjestelin äsken nuoren tyttäreni (no tytärpuoli) raha-asoita. Tämän tyttäreni äiti on persaukinen avopuolisoni ja vähän yli 30v. Pystyn hyvin ymmärtämään mistä tässä ketjussa puhutaan, ainakin paremmin kuin joku helvetin hiekkap-illu/h-ullu. M51

Vierailija
146/148 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakiosan saa kuitenkin, ja se on 50% normaali perinnöstä.

Vierailija
147/148 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äiti toi tällaisen äijän kotiin

Vierailija
148/148 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vahingossa lomareissulla P***T   parikymppistä tyttöä ja tän  45+ äitiä.  

Selvis sitte paluulennolla tuokin juttu.

Mutta, tarinan opetus että ei kannata olla turhan ronkeli tai jää saamatta.

t.setämies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi