Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysely: Jos Sanna Marin palaisi Suomen politiikkaan, kumman haluaisit pääministeriksi hänet vai Lindtmanin?

Vierailija
04.02.2026 |

Kumpi pääministeriksi:

Pääministerivaihtoehtosi

Vaihtoehdot

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Sanna olisi. Sannaa himoitaan maailmalla ja niin himoitsen minäkin.

Pitäkööt ne siellä maailmalla sen Sannan hyvänään. Suomeen sitä ei tarvitse enää palauttaa! Sitä ei täällä kaivata.

Vierailija
42/49 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeiston mädätys pitää saada loppumaan, ihan sama onko se Sanna vai Antti pääministeri. SDP on ainoa vastuunkantajapuolue Suomessa.

Mieluiten ottaisin pääministeriksi Li Anderssonin, mutta vasemmistoliitto tuskin koskaan yltää suurimmaksi puolueeksi. Siinä on älykäs, sanavalmis ja aina perusteellisesti valmistautunut väittelijä. Lisäksi hän on talousasioissa yhtä vasemmalla kuin minä itse.

Kovasti hän perusteli ja oli sanavalmis, mutta taisi mennä koulumaailma vaan huonompaan suuntaan hänen opetusministerikaudellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sdp:n kannatus nousisi 30%:iin ja vasemmistoliiton sekä vihreiden kanssa saisivat enemmistöhallituksen 👍

Kuka on niin stanan hullu että haluaa tämmöisessä talous- ja maailmantilanteessa vihervasemmistohallituksen? 

Vierailija
44/49 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeiston mädätys pitää saada loppumaan, ihan sama onko se Sanna vai Antti pääministeri. SDP on ainoa vastuunkantajapuolue Suomessa.

Mieluiten ottaisin pääministeriksi Li Anderssonin, mutta vasemmistoliitto tuskin koskaan yltää suurimmaksi puolueeksi. Siinä on älykäs, sanavalmis ja aina perusteellisesti valmistautunut väittelijä. Lisäksi hän on talousasioissa yhtä vasemmalla kuin minä itse.

En todennäköisesti pitäisi läheskään kaikesta hänen ajamastaan politiikasta, mutta siinä on kyllä fiksusti puhuva ja esiintyvä nainen, jolla on ihan järkeviäkin ja tervetulleita mielipiteitä. 

Vierailija
45/49 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Li ei ole mitään noista, paitsi että täysin vasentunut talousasioissa eli ei tajua niistä tuon taivaallista.

Vierailija
46/49 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin luonnollisesti. Lindtmanille löytyisi vastuullinen paikka esimerkiksi liikenneministerinä.

En kumpaakaan, mutta Marinissa on toki enemmän m u n a a 😂

Vierailija
47/49 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sdp:n kannatus nousisi 30%:iin ja vasemmistoliiton sekä vihreiden kanssa saisivat enemmistöhallituksen 👍

Kuka on niin stanan hullu että haluaa tämmöisessä talous- ja maailmantilanteessa vihervasemmistohallituksen? 

Ne jotka haluaa Suomen talouden taas pyörimään ja ihmisille uskon ja luottamuksen tulevaan?

Vierailija
48/49 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin saa Purrankin ruotuun. Toisin kuin löperö Orpo

Vierailija
49/49 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Li ei ole mitään noista, paitsi että täysin vasentunut talousasioissa eli ei tajua niistä tuon taivaallista.

Tajuaa varmasti enemmän kuin yksikään nykyhallituksessa, kun katsoo missä jamassa Suomi tänä pivänä on.