Mitä ajattelet työnvieroksujista?
Ihmisistä, jotka eivät vaan halua herätä aamuisin töihin.
Kommentit (72)
Ei kuule kiinnosta. Eikö sulla ole mitään muuta tekemistä kun jauhaa toisten tekemisistä.
Henkisesti hereillä olevia. Eivät pääse firmaan.
Aika moni on varmaan tietämättään masentunut. Etenkin jos ei saa sitten oikein muutakaan aikaan, kuin makaa sängyssä ja sohvalla päivästä toiseen.
En mitään. He elävät omalla tyylillään. Yleensä vaatimattomasti.
Toimeentulotukea on korotettava välittömästi!
olen sellainen itsekin joten en paljoakaan. rottabileet jstkukoot.
Töiden saaminen on tehty nykyään liian vaikeaksi. Pitää olla koulutuksia useampi ja tehdä miljoona hakemusta ja videohakemusta ja viilata CV:tä joka paikkaan erilaiseksi jne. Moni on varmasti vain luovuttanut, kun vaatimukset on älyttömät. Jos töitä sais yhtä helposti kuin joskus vaikka 80-luvulla, eli vain kysymällä, niin takuulla ois vähemmän näitäkin "joita ei kiinnosta". (eli jotka on todellisuudessa luovuttaneet)
No tulkoon kätteni iloksi , puristan paskat housuun ja sen jälkeen jätteet susien syötäväksi jos niitä enää yhtään on elossa.Ja sinä riistakamerarunkku tiedän missä asut, et sitten nähnyt yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
No tulkoon kätteni iloksi , puristan paskat housuun ja sen jälkeen jätteet susien syötäväksi jos niitä enää yhtään on elossa.Ja sinä riistakamerarunkku tiedän missä asut, et sitten nähnyt yhtään mitään?
Kuulostat psykopaatilta.
Ollaanpa rehellisiä, kuka haluaa herätä aamulla töihin?
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotukea on korotettava välittömästi!
Suunta on toinen paskaloinen.
Vierailija kirjoitti:
Aamuvirkut. Ne herää itsekseen jo viideltä ja aamusta puhkuu energiaa, jonka purkamiseen ei riitä millään vain peukaloiden pyörittely kotona. Mun isä on mm. tällainen.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan mutta tykkään saada rahaa enemmän kun 595e kuukaudessa.silloin on aikaa tehdä ei mitään kun ei rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat psykopaatilta.
Minä olen, mutta ehkäpä armoa annan jos?
En tuomitse, kunhan hoitavat itse elatuksensa kustannukset. Suomi on vapaa maa, mutta ketään ei ole tukea taloudellisesti sellaiseen veronmaksajien kukkarosta.
Vierailija kirjoitti:
Maalla asuvat. Pitää näyttää naapureille miten aikaisin on herätty ja miten ahkeria ollaan. Jos on pakotettu töistä lomalle, niin sitten pitää kaivaa ruohonleikkuri esiin klo 6 aamulla tai alkaa traktorilla auraan lumia. Sitten pistetään matot tamppaukseen ja puuhataan pihalla kaikenlaista kovaäänistä, että varmasti naapurit huomaa miten reippaita ollaan. Iltapäivällä voi sitten vasta rauhoittua.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule kiinnosta. Eikö sulla ole mitään muuta tekemistä kun jauhaa toisten tekemisistä.
No saatanan yhteiskunnan loiset on todellakin ongelma ja heidän tekemättömyytensä on meidän asia jotka sellasia joutuu elättämään!
En tunne yhtään.
Kaikki sen sijaan valittavat, että eivät pääse töihin.
Tämä työttömien jatkuva dumaus kolahtaa teidän persujen omaan nilkkaan.
Kaikki näkevät miten pellejä te olette, kun massatyöttömyyden aikana pilkkaatte ja haukutte loisiksi.