Lapsi kadonnut Vantaalla Soita heti 112, jos näet
Kommentit (101)
Eiköhän se ole ihan päivänselvää että jotain kehitysviivästymää, autismia yms on. Suurin osa terveistä 11-vuotiaista osaa eksyessään lähestyä aikuista ja kysyä apua. Voi kun tyttö löytyisi kunnossa mahd. pian, ulkona on hyytävän kylmä, etenkin jos ei ole kunnon talvivarustusta.
Onkohan ns normaali lapsi? En kysy vi""ilumielessä, vaan koska lievästi kehitysvammaisen ja autistisen 12v tytön äitinä näen tuossa lapsessa jotain samaa kuin tyttäressäni.
Minulle yläkerta ilmoitti, että lasta pidetään Hiekkatie 2 Vantaa. Olen aina nähnyt näkyjä ja tietoja yläkerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Siiis kulkiko tyttö YKSIN? Missä vanhemmat`?!
Niin söpö pinkkeine karvahattuineen,toivottavasti vaan uuden kaverin luona leikkimässä petseillä :(
Tavallisesti 11-vuotiaan vanhemmat ovat esim töissä, eivätkä kulje heidän mukanaan. Jätä tytön vanhemmat rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole ihan päivänselvää että jotain kehitysviivästymää, autismia yms on. Suurin osa terveistä 11-vuotiaista osaa eksyessään lähestyä aikuista ja kysyä apua. Voi kun tyttö löytyisi kunnossa mahd. pian, ulkona on hyytävän kylmä, etenkin jos ei ole kunnon talvivarustusta.
Kadonneells on ihan asianmukainen talvivaatetus, kuten on kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Konalan jauhenlihamies auttaa ei hätää! 🥸🥩💘
Etkö osaa edes hävetä?!
Vierailija kirjoitti:
Konalan jauhenlihamies auttaa ei hätää! 🥸🥩💘
Sä et osaa auttaa edes itseäsi. Pilaat maailman.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ns normaali lapsi? En kysy vi""ilumielessä, vaan koska lievästi kehitysvammaisen ja autistisen 12v tytön äitinä näen tuossa lapsessa jotain samaa kuin tyttäressäni.
Enpä usko että jokaista tervettä 11-vuotiasta aletaan samantien etsiä lehdissä kuvien kanssa. Yleensä he löytyvät kavereiltaan tai sitten on koulumatka venähtynyt.
Onneksi tytöllä näyttää kuvan perusteella olevan tosi pitkät hiukset joissa vaaleanpunaista, on ainakin hyvä tuntomerkki!
Vierailija kirjoitti:
Minulle yläkerta ilmoitti, että lasta pidetään Hiekkatie 2 Vantaa. Olen aina nähnyt näkyjä ja tietoja yläkerrasta.
Ehkäpä poliisin pitäisi siinä tapauksessa jututtaa yläkerran naapuriasi ja sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se on toki hyvä juttu. Lähinnä tarkoitin että tuolla ei pelkkä talvitakki ja pipo riitä, jos on monta tuntia ulkona niin tarvitsee kunnon kerrospukeutumisen että pysyy lämpimänä.
Itse kävin koiran kanssa juuri puoli tuntia ulkona ja vaikka luulin pukeutuneeni kunnolla niin olin aivan jäässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se on toki hyvä juttu. Lähinnä tarkoitin että tuolla ei pelkkä talvitakki ja pipo riitä, jos on monta tuntia ulkona niin tarvitsee kunnon kerrospukeutumisen että pysyy lämpimänä.Itse kävin koiran kanssa juuri puoli tuntia ulkona ja vaikka luulin pukeutuneeni kunnolla niin olin aivan jäässä.
Eihän kadonneella edes ole mitään pipoa, vaan lämpimän näköinen talvipäähine. Lisäksi toppahousut ja talvitakki.
Vierailija kirjoitti:
11v? Näyttää enemmän 7v tai sitten on tosi vanha kuva.
Miltä 11-vuotiaan pitäisi näyttää? 11-vuotias on täysin lapsi, ja kyllä me 00 näytettiin ihan juurikin tuon näköisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt uutiseen lisätty, että kadonnut hoitolaitoksesta Järvenpäästä.
Häh? Mikä lasten hoitolaitos Järvenpäässä tai missään on?
Vierailija kirjoitti:
Siis 11v? Näyttää vuosia nuoremmalta.
No entä sitten?? Onko se jotenkin olennaista?
Nuo hiukset ja hattu varmaan jää mieleen, jos tämän lapsen on nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt uutiseen lisätty, että kadonnut hoitolaitoksesta Järvenpäästä.
Oikaisu Hesarissa klo 17.52: Kadonnut Vantaalta, ei Järvenpäästä.
Törkeää sekoilua!!
Vierailija kirjoitti:
Kyse on ilmeisesti lyhytkasvuisesta, ja jotain kehitysvammaa mahd myös taustalla. Tavallista 11- vuotiasta ei poliisi rupea etsimään heti.
Tuskin lyhytkasvuinen jos katsoo laukkua ja kassia ja vertaa niitä tyttöön ja mittaa niin suunnilleen ikäistensä pituinen mutta kuva voi hämätä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää tämä lause:
Tyttö on viimeksi nähty Vantaalla, mutta hän saattaa liikkua laajemmin pääkaupunkiseudun alueella.
Siis miksi tuo tyttö yksin liikkuisi ympäri pk-seutua, tuosta saa sen käsityksen ja onko sillä tuo "kuvassa kaljakärryltä näyttävä" varustus mukana, jotain outoa, vai onko tavarat löytyneet ilman tyttöä, nuo tavarat näyttävät siis aikuisen tavaroilta, miksi näitä ei kerrota tarkemmin, että saisi paremmat mahdollisuudet auttaa?????
No tämä on ollut varmaan paras kuva vanhemman puhelimesta tuntomerkkejä varten, jossa näkyy se vaatetus, mikä tytöllä on nytkin päällä. Kuvan otto hetki on tietenkin joku muu, kuin tämä hetki ja tuo kärry ei liity tähän hetkeen, koska sitä ei mainita tuntomerkeissä. En nyt ymmärrät mitä sinä teet enemmillä tiedoilla? Miten ae sun auttamismahdollisuuksia parantaa? Tuntomerkit on jo nyt hyvät. Harvalla tuon ikäisellä on tuollainen tukka, hattu ja turkoosi takki.
Suksi suohon