Oletko kotona vai jossain muualla?
Kommentit (17)
Kotona. Tulin aamulla ja nukuin hetken. Nyt mietin et mitä vielä tähän päivään keksis.
M35
Vierailija kirjoitti:
Kotona. Tulin aamulla ja nukuin hetken. Nyt mietin et mitä vielä tähän päivään keksis.
M35
Mistä tulit aamulla?
Tulin reissusta eilen ja nyt kotona. Olisi menoa pian, mutta ukkonen lähestyy. Mietin mitä tehdä , tuo ulkona oleva tekeminen ei taida onnistua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Mistä tulit aamulla?
Yhen kivan leidin luota. Käytiin eilen sen kans terdellä parilla ja mentiin sit sen luo jatkoille.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Mistä tulit aamulla?
Yhen kivan leidin luota. Käytiin eilen sen kans terdellä parilla ja mentiin sit sen luo jatkoille.
M35
Tapaatteko vielä?
Kotipihassa varjossa huitomassa paarmoja kimpustani. Sisällä niin tukalan kuuma, että mieluummin olen ulkona. Kissalle ja koiralle enemmän virikkeitä myös. Kanat potpottaa hauskasti pitkin pihaa. Pyykkipäivä, täällä pihalla kuulen koska kone valmis tyhjentämistä ja uudelleentäyttöä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Mistä tulit aamulla?
M35
Tapaatteko vielä?
Joo voi olla. Pidetään niin kauan hauskaa kun leidi haluu pitää hauskaa.
M35
Olen kotona ja on tylsää, heräsin viideltä mutta otin melatoniinin että sain uudetaan nukahdettua. Pohdin jos kävisin kaupassa, kohta alkaa vissiin satamaan.
Olen meidän perikunnan rintamamiestalossa, itäsuomalaisessa pikkukaupungissa. Perittiin sisaruksen kanssa tämä talo reilu vuosi sitten ja tämä pitäisi tyhjentää ja myydä, mutta tänään on ihan liian kuuma pölyisten vinttien penkomiseen. Lisäksi lupasin hoitaa naapurin kissavanhusta, jonka omistaja on sairaalassa, eli aamuin illoin käyn naapuritalossa ruokkimassa kissan ja yritän houkutella sitä leikkimään.
Kerro AP sinä myös miksi olet kotona,jos haluat et muutkin kertois.
Olen tapailumiehen mökillä. Täällä on rauhallista. Lämmin sää on ja saan saunoa joka päivä. Mies tulee huomenna.
Olen kotonasi, eteisen komerossa.