Lapsi kadonnut Vantaalla Soita heti 112, jos näet
Kommentit (101)
Mua ihmetyttää tämä lause:
Tyttö on viimeksi nähty Vantaalla, mutta hän saattaa liikkua laajemmin pääkaupunkiseudun alueella.
Siis miksi tuo tyttö yksin liikkuisi ympäri pk-seutua, tuosta saa sen käsityksen ja onko sillä tuo "kuvassa kaljakärryltä näyttävä" varustus mukana, jotain outoa, vai onko tavarat löytyneet ilman tyttöä, nuo tavarat näyttävät siis aikuisen tavaroilta, miksi näitä ei kerrota tarkemmin, että saisi paremmat mahdollisuudet auttaa?????
Nyt uutiseen lisätty, että kadonnut hoitolaitoksesta Järvenpäästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty lukee koska evästeet.
Koska evästeet mitä? Miksi lausetta ei voi kirjoittaa kokonaan? Teki evästeet mitä tahansa, mutta minä pystyn uutisen lukemaan ilman evästyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikseihän näitä ilmoiteta Iltasanomissa? Ei kai kukaan ole niin pöljä, että maksaa Iltalehdelle evästeettömästä selaamisesta?
Esi erkiksi nyt minä en tiedä, minkä näköistä henkilöä pitäisi hakea.
Mistä evästeistä pitää maksaa? En minä maksa mitään ja pystyn tuonkin lukemaan.
Löytyy illalla hyvässä kunnossa. Ollut kaverillaan pleikkaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Missä näin lukee?
Vierailija kirjoitti:
Tyttö on viimeksi nähty Vantaalla, mutta hän saattaa liikkua laajemmin pääkaupunkiseudun alueella.
Siis miksi tuo tyttö yksin liikkuisi ympäri pk-seutua, tuosta saa sen käsityksen ja onko sillä tuo "kuvassa kaljakärryltä näyttävä" varustus mukana, jotain outoa, vai onko tavarat löytyneet ilman tyttöä, nuo tavarat näyttävät siis aikuisen tavaroilta, miksi näitä ei kerrota tarkemmin, että saisi paremmat mahdollisuudet auttaa?????
Ei hänellä kerrottu olevan mukanaan mitään "aikuisten tavaroita". Mitä oikein sekoilee?
Vierailija kirjoitti:
Missä näin lukee?
Näin lapsen Oulussa, ja soitin. Oululainen lapsi ei heille kelvannut, mikä lie vikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hänellä kerrottu olevan mukanaan mitään "aikuisten tavaroita". Mitä oikein sekoilee?
sekoilet*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että ei asu pääkaupunkiseudulla vaan ovat olleet risteilyllä ja lapsi on julkisessa liikenteessä / kadulla eksynyt porukasta.
Kuvassa lapsi on selvästi juuri niissä vaatteissa, joissa on ollut liikkeellä.
Toivottavasti löytyy pian.
Ja liikkuu osaavasti pääkaupungissa?
Ai siellä luki niin, että liikkuu osaavasti. En huomannut, pahoittelen.
Vierailija kirjoitti:
Oikaisu Hesarissa klo 17.52: Kadonnut Vantaalta, ei Järvenpäästä.
Huomiota herättävän pitkät hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Jos on mennyt väärään liikennevälineeseen tai hypännyt yksin liian aikaisin pois tai ei ole poistunuut matkaseuransa mukana tms. ja jäänyt sitten mahdollisesti julkisilla seikkailemaan - kuka sen tietää.
Tai on hatkat ottanut nuori, joka suhaa kuin globaali kansalainen maailman metropoleissa, pääkaupunkiseutu mukaanlukien.
Oikaisu 4.2. kello 17.52: Poliisi kertoi aiemmin HS:lle, että tyttö olisi kadonnut hoitolaitoksesta Järvenpäästä tiistaina. Todellisuudessa uutisen tyttö on kadonnut keskiviikkona Vantaalta.
Kyse on ilmeisesti lyhytkasvuisesta, ja jotain kehitysvammaa mahd myös taustalla. Tavallista 11- vuotiasta ei poliisi rupea etsimään heti.
Konalan jauhenlihamies auttaa ei hätää! 🥸🥩💘
Siiis kulkiko tyttö YKSIN? Missä vanhemmat`?!
Niin söpö pinkkeine karvahattuineen,toivottavasti vaan uuden kaverin luona leikkimässä petseillä :(
Mietihän vähän mitä kirjoittelet lapsesta vai pitääkö sinut vinkata poliisille?