Olen hoikka, mahalaukkuni huutaa nälkää kivuliaasti, mutta odotan vielä puoli tuntia
Teen näin lähes päivittäin. Tekee hyvää tuntea kunnolla nälkää. Mahalaukku huutaa hoosiannaa.
Kommentit (9)
Tämä on erona hoikilla ja läskeillä. Hoikka ei ole moksiskaan nälästä ja läski ei voi kuvitella pahempaa tragediaa kuin nälkä.
Ei löydy tarttumapintaa tuolle tuntemukselle tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on erona hoikilla ja läskeillä. Hoikka ei ole moksiskaan nälästä ja läski ei voi kuvitella pahempaa tragediaa kuin nälkä.
Sama pätee vähävaraisiin ja erittäin varakkaisiin. Vähävaraisten elämä eikä maailma romahda, jos ruokaa ei ole riittävästi. Varakkaan maailmankuva järkkyy, jos kaupasta ei saa eksoottisten maiden tuontielintarvikkeita, voi tulla jopa henkinen romahdus.
Nälkä on terve tunne. Inohttava kyllä mutta ihmisen kuuluisikin syödä vasta kun on nälkä. Paasto on myös hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan tämä on erona normaaleilla ihmisillä ja syömishäiriöisillä. Se ei ole mitenkään normaalia jos tahallaan kiusaa itseään vaikka jo sattuu, eikä se ole missään nimessä painonhallinnankaan kannalta järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Nälkä on terve tunne. Inohttava kyllä mutta ihmisen kuuluisikin syödä vasta kun on nälkä. Paasto on myös hyvä.
Jos mä jäisin odottamaan nälkää, niin en söisi mitään ja kuolisin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee vähävaraisiin ja erittäin varakkaisiin. Vähävaraisten elämä eikä maailma romahda, jos ruokaa ei ole riittävästi. Varakkaan maailmankuva järkkyy, jos kaupasta ei saa eksoottisten maiden tuontielintarvikkeita, voi tulla jopa henkinen romahdus.
Kumpi sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on kunnon nälkä nukkumaan mennessä. Juon pari lasillista vettä ja menen nukkumaan. Vuorokaudessa paastoa tulee vähintään 14 tuntia.
Minulla ei ole juuri koskaan näläntunnetta. No, ehkä aamupuolella maha akaa murista.