Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotko jos joku on yksin elokuvissa? Mietin

Vierailija
04.02.2026 |

Mietin onko noloa mennä yksin? Haluaisin mennä katsomaan elokuvan joka tulee kohta mutta mietin voiko mennä yksin vai katsooko/ nauraako muut kun ei ole seuraa. 

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan kiinnittänyt huomiota elokuvateatterin asiakkaisiin ja kenen kanssa he siellä istuvat. Käyn aina yksin.

Vierailija
2/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku huomaa, että olet yksin, niin hän varmaan vain ajattelee, että hyvä, että olet lähtenyt yksin. 99,5% ei kiinnitä edes huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

leffaa mä katson enkä muita

Vierailija
4/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että elokuvienkin katsomiseem tarvitaan isompi ryhmä. Itse aion mennä jopa yhteen romanttiseen ystävänpäiväkonserttiin yksin, hui kauhistus :D

Vierailija
5/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin lähteä seuraksesi jos se on tässä lähellä, missä päin olet?

Vierailija
6/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson vaikkei olisikaan

Vierailija
7/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 12v.?

Vierailija
8/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vakuuttaa, että 100 ihmisestä 98 ei naura, sääli tai ilku sinua. Pari tampiota saattaa niin tehdäkin, mutta se on heidän häpeänsä.

Vierailija
9/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta, aikuinen ihminen. Sä voit käydä missä tahansa yksin, eikä kukaan sua katso, saati naura. 

Vierailija
10/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin voi keskittyä elokuvaan, kavereiden kanssa lässyttely ja se ruuankanssa mässyttely ei aina kiinnosta se jopa häiritsee.Ja jos siellä joku seläntakana ei tuttupitää ainoastaan ruokatuntia se suorastaan vitu....

Vierailija
11/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn yksin elokuvissa melko usein. Ystäviä kiinnostaa erityyppiset elokuvat, samoin puolisoa.

Olen käynyt myös neulenäytöksissä yksin.

Vierailija
12/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole koskaan kiinnittänyt huomiota elokuvateatterin asiakkaisiin ja kenen kanssa he siellä istuvat. 

Minä olen. Silloin kun kävin leffoissa, ne oli aina iltapäivänäytöksiä, joissa oli vain muutamia katsojia. Kyllä sen väistämättä huomasi, että paikalla oli minun lisäksi vain pari muutakin ihmistä. Joku yksin, toinen kaverin tai kumppanin kanssa. Jos sinä et koskaan huomaa muita ihmisiä, taidat käyttää hevosten silmälappuja, joista ei näy sivulle. 

Vierailija
13/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitän huomiota niihin, jotka pitävät kamalaa meteliä tai räpeltävät kännykkää elokuvan aikana, siinäpä se. 

Vierailija
14/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää pohdintaa ap!  Ilman muuta voit mennä yksin.

Elokuviin mennään katsomaan leffaa eikä tiirailemaan toisia. Minulla on miehen kanssa erilainen maku elokuvien suhteen, joten ihan käyn mieluiten yksin. 

Vierailija
15/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn lähes aina yksin elokuvissa ja konserteissa. Kaverien kanssa pitää sopia aika, tavata jossain ja usein mennä näitä ennen tai jälkeen syömään/kahville tms. Sekin on toisiaan ihan ok, mutta usein tavoitteeni on vain katsoa haluamani elokuva tai kuunnella konsertti rauhassa.

Vierailija
16/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Katso tuotakin paikkakarttaa. Moni menossa yksin. 

https://www.finnkino.fi/elokuvat/iron-lung/HO00000336/ 

Vierailija
17/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen kyllä elokuviin katsomaan vain leffaa, en muita ihmisiä.

Vierailija
18/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikanaan vielä elokuvissa kuljin, niin joka kerta menin yksin. En koskaan tarkkaillut kuka oli yksin ja kuka ei. Elokuvaa minä menin katsomaan!

Vierailija
19/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksiköhän yksin ei vois mennä? Sua vaivaa itseäs enemmän kuin niitä muita paikalla olijoita. Hanki kaveri jostain mukaas!

Vierailija
20/70 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein elokuvissa yksin. En ole ikinä tullut edes ajatelleeksi, että se olisi jotenkin outoa tai että joku kiinnittäisi siihen huomiota. Elämässä jää tosi moni kiva asia tekemättä, jos aina pitäisi olla joku kaveri vieressä. Kannattaa opetella viihtymään ja tekemään asioita myös itsekseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme