Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (1775)
Ihana Unelma Italiassa. Viljo tuli kotiin. Reinon 'pikkuveli'. Hauska seurata, miten Reino ja Ralph suhtautuu
Jäinpä oikein miettimään mitä räväkkää olisin kirjoittanut- ei tule mieleen!
Muutaman kerran olen kritisoinut ja ihmetellyt tuota jankkaajaa, muuten kertoillut äärimmäisen tylsiä kuulumisiani.
Pitkään aikaan en tuota kukkakimppua enää ole edes käyttänyt mutta pitkäaikaiset ketjun seuraajat tunnistanevat tyylini.
No tämä tästä!
Hyvää yötä itsekullekin.💐
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on tosi paha olo nyt. Hae apua itsellesi. Ystävällisesti todettuna.
Djankkaaja. Ota tästä vinkki vastaan
Vierailija kirjoitti:
Jäinpä oikein miettimään mitä räväkkää olisin kirjoittanut- ei tule mieleen!
Muutaman kerran olen kritisoinut ja ihmetellyt tuota jankkaajaa, muuten kertoillut äärimmäisen tylsiä kuulumisiani.
Pitkään aikaan en tuota kukkakimppua enää ole edes käyttänyt mutta pitkäaikaiset ketjun seuraajat tunnistanevat tyylini.No tämä tästä!
Hyvää yötä itsekullekin.💐
Hyvää yötä, höpönassu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sehän oli dorikselle tuo viesti.
Jos tämä ketju on huvia ja viihdettä niin mitähän se oikea viihde sitten on. Ja jos jonkun huvi on kirjoittaa tänne samoja juttuja D:stä sama levy pyörien päivästä toiseen niin pistää ihan miettimään millainen ihminen siellä oikeasti on takana. Melkoinen persoona varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kuin sinulle jankkaaja. Tunge se D sinne p*rseeseesi. On siinäkin meillä täällä tyyppi. Sivusta tämä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin en jaksa ymmärtää, että täällä ketään kiinnostaa, missä joku random d asuu ja miten elää?
Näitä 'paljastuksia' uhkaillaan paljastaa, mitä väliä?
Ei minua kiinnosta, missä lammas, kukkakimppu, P tai höpönassu asuu, mitä väliä?
Huomenna kerron etunimen ja muuta uutta kivaa. Syntymäpäivänkin tiedän ja vuoden. Hahaa. Jännää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin en jaksa ymmärtää, että täällä ketään kiinnostaa, missä joku random d asuu ja miten elää?
Ei minua kiinnosta, missä lammas, kukkakimppu, P tai höpönassu asuu, mitä väliä?
Huomenna kerron etunimen ja muuta uutta kivaa. Syntymäpäivänkin tiedän ja vuoden. Hahaa. Jännää.
Olet säälittävä ihminen. Naurettavakin. Teet itsestäsi pellen, etkä itse sitä huomaa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatte sitten laittaa niitä joulukortteja !😂🤣😅 Tulee oikeasti postia laatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä ihminen. Naurettavakin. Teet itsestäsi pellen, etkä itse sitä huomaa. Sivusta.
Hauskaa mulla ainakin on, onko sulla?
Mietin vaan
Kuulumisketju, se eka alkoi kai 2022, jos oikein muistan. Siis vuosia, vuosia sitten ja joku ei osaa päästää irti. Ketju lukittiin kuitenkin jo 2025 syksyllä. Silti sieltä kannetaan tarinaa tänne 2026, ihan uuteen ketjuun. Tämä on mielestäni outoa. En ole muissa ketjuissa törmännyt vastaavaan. Ketjun aiheet pysyy otsikon sisällä. Eikä jatku jossain uusissa ketjuissa.
Siispä toivoisin ettei tässä ketjussakaan kerrattaisi kuulumisketjua vm2022 tai tyhmien kuulumisten ketjua, yksinäisten ketjua tms. Ne ovat omansa, tämä on oma.
Toivoisin näin
Vierailija kirjoitti:
Kerro hyviä kirjoja.
Hiljaiset sillat! Tv D. Siinä on tarpeeksi seksiä ja uskottomuutta. 💘💋💕
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan
Kuulumisketju, se eka alkoi kai 2022, jos oikein muistan. Siis vuosia, vuosia sitten ja joku ei osaa päästää irti. Ketju lukittiin kuitenkin jo 2025 syksyllä. Silti sieltä kannetaan tarinaa tänne 2026, ihan uuteen ketjuun. Tämä on mielestäni outoa. En ole muissa ketjuissa törmännyt vastaavaan. Ketjun aiheet pysyy otsikon sisällä. Eikä jatku jossain uusissa ketjuissa.
Siispä toivoisin ettei tässä ketjussakaan kerrattaisi kuulumisketjua vm2022 tai tyhmien kuulumisten ketjua, yksinäisten ketjua tms. Ne ovat omansa, tämä on oma.
Toivoisin näin
Heti kun D on häädetty, loppuu sekin.
Vierailija kirjoitti:
Kerro hyviä kirjoja.
En tiedä keltä kysyt, vastaan silti: Peter James, kaikki
Olin sähköpostiyhteydessäkin kirjailijan kanssa.
Tykkään todella tyylistään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kuin sinulle jankkaaja. Tunge se D sinne p*rseeseesi. On siinäkin meillä täällä tyyppi. Sivusta tämä.
No sinulla on törkeää kielenkäyttöä. Etpä vakuuta tyyppinä sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan
Toivoisin näin
Heti kun D on häädetty, loppuu sekin.
Etkö oikeasti tajua, miten sairas olet?
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan
Toivoisin näin
Se on sitä, kun jotkut ihmiset eivät osaa kirjoittaa edes aiheeseen kuuluvia asioita. Tämäkin ketju on kuulumisia varten ja jonkun kuulumiset ovat sitä samaa jankutusta D:stä. Aiheesta ohi siis kaikki. Mutta niitä on aina jotka tekevät oman pään mukaan niin kuin heille sopii. Tietyntyyppisiä ihmisiä. Käyttävät valtaansa ja eivät näe itsessään ikinä mitään vikaa.
Tässä totuuden siemen.
Joku kantaa vuosien taakkaa?