Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (7961)
Pitäiskö teidän aseksuaalien perustaa oma ketju? Ette suuttuisi normaaleista seksiasioista, jotka kuuluvat tavalliseen elämään ja varsinkin hymistelyyn ja hyvään oloon. Jatkuva riita loppuisi.
Avalla alkoi just norjalaissarja Täydellinen kesä. Kolme jaksoa putkeen. Hyvä alku aamulle.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö teidän aseksuaalien perustaa oma ketju? Ette suuttuisi normaaleista seksiasioista, jotka kuuluvat tavalliseen elämään ja varsinkin hymistelyyn ja hyvään oloon. Jatkuva riita loppuisi.
Hohhoijaa. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Ei muuta.
Eikö sua kiinnosta mikään muukaan? Mikähän sen oireyhtymän nimi on? Anormaali? Antisosiaalinen? Epänormaali?
Huomenta ja aurinkoista päivää kaikille. Mulle on näköjään tullut eläkkeelle jäätyäni, jo tälläisiä piintyneitä tapoja . Aina aamutoimien jälkeen hymistelypalsalle uutisten luvun jälkeen, sormet aivan kuin näppäilee automaattisesti tänne ;) no, huonompiakin tapoja vois olla, iltaisin en juurikaan enää käy täällä, mutta aamupäivät monesti mukavaa jutustelua. Monella tänään juhlapäivä, pihalla näin kun tyttöset iloissaan, varmaankin todistukset käsissään, hyppelivät kotiinpäin, voi niitä aikoja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Ei muuta.
Eikö sua kiinnosta mikään muukaan? Mikähän sen oireyhtymän nimi on? Anormaali? Antisosiaalinen? Epänormaali?
Hohhoijaa. Ei muuta sanottavaa sinulle. No, hyvää päivää nyt kuitenkin.
Upea ilma tänään, kuin tilauksesta kaikille juhlijoille.
Minun suvussa ei ole tänä keväänä yo- juhlia eikä muitakaan valmistujaisia.
Muinoin kansakoulussa ollessani äiti teki meille tytöillensä nätit mekot kevätjuhliin.
Nyt nuoret miehet/ pojat tykkää pukeutua pukuihin, näin usean nuorukaisen porukan joilla oli puvut ja olipa komea näky! Meinasin mennä kehumaan mutta ehtivät lähteä.
Hyvää viikonloppua itsekullekin.
Miten arvelette Suomi-Kanada pelissä illalla käyvän, itse veikkaan 3-2, Suomelle tietysti ;)
Huomenta nasut, kyylät, laiskamadot, vuohenputket ja kaikki muutkin :) Katselin aamulla Netflixiltä dokumenttielokuvan vuonna 2019 Uusi-Seelannissa White Islandilla tapahtuneesta tulivuorenpurkauksesta. Saarella oli tuolloin ollut 4 turistiryhmää. Aika pahoja palovammoja hengissä selvinneilläkin. Mietin, että maailmassa on aika upeita ja hienoja paikkoja, mutta kummasti alkoi Kerava vaikuttaa ihan hyvältä lomakohteelta :D
Ulkona on upea sää ja hieno ilma yo-juhliaan ja muita valmistujaisjuhliaan viettäneille. Onnittelut kaikille! 46 vuotta omista yo-juhlistani ja 40 vuotta siitä, kun valmistuin sairaanhoitajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta nasut!
Oon kertonut ennenkin, et käydessäni täällä ilmiannan kaikki djankkaukset ja muutkin, mitkä ei kuulu ketjun sääntöihin. Yksi ilmo riittää. Katselen parvekkeelta, kun nuoret parveilee pyhävaatteissaan kadulla, jotkut ovat varmaan jo todistuksensa saaneet. Iloista rupattelua ja naurua kaikuu. Poiketaan naapurissa yo-kaffella iltapäivällä.
Stasin kyylä. 😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ja aurinkoista päivää kaikille. Mulle on näköjään tullut eläkkeelle jäätyäni, jo tälläisiä piintyneitä tapoja . Aina aamutoimien jälkeen hymistelypalsalle uutisten luvun jälkeen, sormet aivan kuin näppäilee automaattisesti tänne ;) no, huonompiakin tapoja vois olla, iltaisin en juurikaan enää käy täällä, mutta aamupäivät monesti mukavaa jutustelua. Monella tänään juhlapäivä, pihalla näin kun tyttöset iloissaan, varmaankin todistukset käsissään, hyppelivät kotiinpäin, voi niitä aikoja :)
Kiitokset toivotuksesta, samoin sinulle ja tietysti kaikille muillekin! Vähän samoihin kaavoihin minäkin olen kangistunut ;) Pl uutiset, ne luen vasta myöhemmin kun täällä hymistelyt hyytyy..
Kevätjuhlamuisteluista: poikatyttönä en mekoista perustanut, muistan yhden äitini kansakoulun kevätjuhliin ompeleman housupuvun, kukkaisesta kankaasta, mikä ei niin mieluinen ollut, mutta eipä minulta mielipidettä kysytty.
Äitini oli hyvä ompelija, teki tilauksesta muillekin vaatteita. Ompeli paljon myös tyttärelleni, taas minulta kankaista kysymättä! Niinpä jouduin pukemaan lapseni ei niin mieluisiin vaatteisiin... kankaat vaan päinvastoin: minä sain kukkia, tyttäreni "poikavärejä".
Nythän sen oivalsin! Ajattelin aivan samoin kuin äitini: omalle tyttärelle kukkia! Kukkaisajatukset eivät vaan äidilläni riittäneet tyttärentyttärelle asti.
Meni vähän valituksen puolelle, mutta huomasinpa yhden positiivisen asian: kun kirjoittaa ajatuksensa ajatuksella saa yllättäin uusia ajatuksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti on kirjoiteltu, millaista aihepiiriä useimmat toivoo tänne. Turhaan. Jatketaan silti omia viestejämme, loikitaan yli noista muista. Kevätjuhlapäivä : ) tuttu pääsee ylioppilaaksi.
Tuhannesti onnea toivon kaikille valmistuneille.
Toivomme seksiäääää!
Onneksi Dee haki hyvät kirjoittajat Yksinäisistä tänne ilostuttamaan meitä!
Totta, liian harvoin on kunnon juttuja. Seksiäkin pitää olla.
Koko elämän kaaren asioita, niihin kuuluu luonnollisena osana seksuaalisuus ja sen ongelmatkin. Mutta riitely pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti on kirjoiteltu, millaista aihepiiriä useimmat toivoo tänne. Turhaan. Jatketaan silti omia viestejämme, loikitaan yli noista muista. Kevätjuhlapäivä : ) tuttu pääsee ylioppilaaksi.
Tuhannesti onnea toivon kaikille valmistuneille.
Toivomme seksiäääää!
Onneksi Dee haki hyvät kirjoittajat Yksinäisistä tänne ilostuttamaan meitä!
Totta, liian harvoin on kunnon juttuja. Seksiäkin pitää olla.
Koko elämän kaaren asioita, niihin kuuluu luonnollisena osana seksuaalisuus ja sen ongelmatkin. Mutta riitely pois!
Mä olen tästä aika samaa mieltä. Kävi sekin mielessä, että vaikka nyt työelämästä lähdettyäni kaikki päiväni ovatkin kutakuinkin samanlaisia, niin enhän mä päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen kuitenkaan samoja asioita päässäni pyörittele. Ihan kuten en aina jaksa katsoa samoja tv-ohjelmiakaan. Olen kyllä true crimen suurkuluttaja, mutta välillä nekin alkaa kyllästyttää. Just loppuviikosta katsoin yhteen menoon koko kauden Aupairit Marokossa. Ja nyt sitten on menossa just tulivuorenpurkaukset, hurrikaanit, ydinvoimalaonnettomuudet yms. Kohta varmaan taas alkaa kiinnostaa historiadokumentit. Sama juttu keskustelunaiheissa. Joskus kiinnostaa politiikka, joskus pihahommat keväällä, joskus ruuanlaitto, joskus ihmissuhteet ja joskus jokin muu. Mulla ei ole koskaan ollut ajokorttiakaan, mutta jos täällä olisi keskustelua autoista, niin en mä kirjoittaisi, että ette saa keskustella autoista, koska mua ei autot kiinnosta. Eihän työpaikoillakaan kahvi- ja lounastauoilla aina puhuttu vain sellaisista asioista, mitkä just mua kiinnosti. Sitten vaan piti ajatella jotain omia juttujani, jos ei kiinnostanut sen paremmin kuunnella kuin osallistua keskusteluun. Läheisissä ihmissuhteissa joutuu kuuntelemaan asioita, jotka kiinnostaa kuin kilo sitä itseään. Mutta sen tekee vain itselleen tärkeän ihmisen vuoksi. 90%:ia ihan kaikesta, mistä siskoni mulle puhuu, liittyy tavalla tai toisella siihen sen mökkiin. Mua ei mökkeily kiinnosta, mutta koska siskoni kaikesta huolimatta on mulle rakas ja hänelle se mökkinsä on koko elämä, niin siksi kuuntelen.
Ehkä jonakin päivänä joku vuosi tähän aikaan suoritan yo-lakin polttorituaalin. Siinä samalla voisi purkaa paljon harmia niistä vuosista ja päivästä, joka on itselleni edelleen se päivä mitä en muistele. Hyvä päivä, kun pääsi pois, mutta muuten se päivä ja vuodet ovat mitkä eivät olleet ilon aiheita. Näin yksi mitätömän surkean lakin poltto olisi helppoa. Täällä jo tynnyri valmiina. Meidän oma tynnyri jota joskus harvoin ollaan roskien polttoon käytetty.
Vaikein asia olisi silti sen lakin löytäminen mummulan vintiltä kaiken rojun keskeltä. Ehkä joku päivä vielä poltan sen lakin. Lukekaa huumorilla, mutta myös niin että tosissani kirjoitin. Mutta nyt ehkä muihin ajatuksiin. Ruusuja voisi alkaa istuttaa. Parempi niin. Lakki saa vielä olla rauhassa siihen asti, kun saan sen käsiini joku päivä. Se lakki on viaton, mutta ei saa silti armoa.
Tuota ainaista jankutusta ei enää jaksais...
Istutettiin mansikantaimia, huomenna jatketaan.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Huomenta nasut, kyylät, laiskamadot, vuohenputket ja kaikki muutkin :) Katselin aamulla Netflixiltä dokumenttielokuvan vuonna 2019 Uusi-Seelannissa White Islandilla tapahtuneesta tulivuorenpurkauksesta. Saarella oli tuolloin ollut 4 turistiryhmää. Aika pahoja palovammoja hengissä selvinneilläkin. Mietin, että maailmassa on aika upeita ja hienoja paikkoja, mutta kummasti alkoi Kerava vaikuttaa ihan hyvältä lomakohteelta :D
Ulkona on upea sää ja hieno ilma yo-juhliaan ja muita valmistujaisjuhliaan viettäneille. Onnittelut kaikille! 46 vuotta omista yo-juhlistani ja 40 vuotta siitä, kun valmistuin sairaanhoitajaksi.
Sisilian matkalla aikoinaan kiipesimme Etnan kraaterin huipulle, josta näki alas sen syvyyteen. Se ei ollut silloin tietenkään aktiivinen. Entisten purkausten laavamassat näkyivät läheisessä kylässä asti. Otin kuvan talosta, joka oli puoliväliin asti hautautunut laavan alle. Pian matkan jälkeen Etna purkautui taas ja lehtikuvista näimme, että kahvila, jossa olimme vuoren juurella istuneet, oli tuhoutunut. Etnalle on hyväkuntoiset, päällystetyt tiet. Maailmanperintökohde ja kansainvälisiä tutkijoita varmaan käy. Matkamuistomyymälässä myytiin laavakivipatsaita.
Nuorena ja kaikkivoipaisena, kerran valittelin erään sukulaiseni käytöstä ja toimintaa, jo iäkäs tätini, neiti ihminen joka mielellään jakeli neuvojaan, varsinkin ihmissuhteissa, halusi niitä tai. Sanoi mulle "et voi toista ihmistä muuttaa, vain omaa suhtautumistasi"...tämä neuvo ärsytti silloin aikoinaan tosi paljon ja ajattelin paraskin siinä neuvomaan...
Mutta nyt kun elämää jo takana, olen usein ajatellut, että kyllä siinä paljolti totuuden siementä oli...
"Hautaustapa: Suomessa laki vaatii aina arkun. Yleisimmin kunta järjestää niin sanotun suoratuhkauksen, jossa vainaja tuhkataan ilman erillistä siunaus- tai saattotilaisuutta.
Hautapaikka: Seurakunta on velvollinen osoittamaan hautapaikan jokaiselle paikkakunnan asukkaalle. Ilman omaisia olevat vainajat haudataan yleensä seurakunnan muistolehtoon. "
Raskas aihe tänään, mutta tätä asiaa jo pohdin eli jos kuolet ns ilman omaisia niin joudut tuhkaukseen ja päädyt muistolehtoon. Minä taas tahtoisin tulla haudatuksi arkussa ja oman kiven kuitenkin. Tai esim vanhempien kanssa samaan, mutta jos asun ihan muualla niin ei kunta maksa kuljetustani johonkin toiselle puolen Suomea. Täytyy tämäkin asia elämän aikana ratkaista sitten. Siinä yksi ratkaistava asia.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ja kaikkivoipaisena, kerran valittelin erään sukulaiseni käytöstä ja toimintaa, jo iäkäs tätini, neiti ihminen joka mielellään jakeli neuvojaan, varsinkin ihmissuhteissa, halusi niitä tai. Sanoi mulle "et voi toista ihmistä muuttaa, vain omaa suhtautumistasi"...tämä neuvo ärsytti silloin aikoinaan tosi paljon ja ajattelin paraskin siinä neuvomaan...
Mutta nyt kun elämää jo takana, olen usein ajatellut, että kyllä siinä paljolti totuuden siementä oli...
painovirhe paholainen. siis halusi niitä neuvoja tai ei. yleensä en ;)
Kaikki on sun maailmassa huonosti. Niin ihmiset kuin säätkin.