Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (9849)
Mies piereskelee. Siis kaikkihan meistä sitä tekevät, mutta hänellä ei ole mikäänlaista sosiaalista tajua asian suhteen. Töräyttelee estotta missä vain, kaupassa, kaupungilla, bussipysäkillä. Illanistujaisissa sohvalla muiden vieraiden keskellä oikein nostaa kankkuaan, töräyttää äänekkäästi, nyrpistää nenäänsä ja näyttävästi liehuttelee hajua kauemmas. Mitä lie alkukantaista reviirinmerkkausta. Mukava, kiltti, älykäs ja komea mies, mutta en vain pääse yli tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Djankkaaja taas vauhdissa!
Eikö sulla oikeasti muuta kerrottavaa ole? Tai edes jollain lukuisista nimimerkeistäsi?
Kävin kirpparilla, t-kaupassa. Rautakaupassa ja tankilla: 95E 1.97 :( järkyttävä hinta, ei auta
Tule reilusti keskustelemaan. Oletko Doris? Meidän olisi syytä puhua, mikä on pielessä, miksi sinä hyökkäät. Tällainen ivallinen perustelematon heittely ei johda mihinkään. MR
Ei tule. Se tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin voisit ottaa vastuun omista kirjoituksistasi ja viestien poistoista, MR. Moni on täällä jo huomannut tämän. Saatoit ehkä yllättyä, mutta näin se on, että ennemmin tai myöhemmin ihminen tuo itse tiedon itsestään.
Sopuisampaa jatkoa.
MR kirjoittaa roisia, kun ei verbaalisesti pärjää muuten?
Osuiko oikeaan?
Luulen samaa. Samasta näppiksestä lähtee lesbojutut kuin muutkin tarinat. Varmaankin.?
Vai hänkö se sanoikin lesboviestejä 'rumiksi'? Missä suvaitsevaisuus ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin voisit ottaa vastuun omista kirjoituksistasi ja viestien poistoista, MR. Moni on täällä jo huomannut tämän. Saatoit ehkä yllättyä, mutta näin se on, että ennemmin tai myöhemmin ihminen tuo itse tiedon itsestään.
Sopuisampaa jatkoa.
MR kirjoittaa roisia, kun ei verbaalisesti pärjää muuten?
Osuiko oikeaan?
Luulen samaa. Samasta näppiksestä lähtee lesbojutut kuin muutkin tarinat. Varmaankin.?
Vai hänkö se sanoikin lesboviestejä 'rumiksi'? Missä suvaitsevaisuus ?
Härnää "mummeleita", niinkö, hmmmmm?
Vedän turhan helposti puoleeni naisia jotka haluavat itkeä olkaani vastaan ja melkeinpä vain sitä. Eikä siinä sinänsä mitään, olenhan hyvä kuuntelija. Mutta annas kun yritän puhua edes vähän omista vaikeuksistani voi reaktio olla todella erikoinen - kiukkuitkua ja nyrkin hakkaamista sänkyyn, minunko syyni? Tai sitten kylmä toteamus - sinun pitäisi puhua jollekin. No, olen sellainen kiltti mutta vakaa ja turvallisen oloinen mies joka viehättää joitakin epävakaita, narsistisia naisia.
Nykyisin, jos vastavuoroisuus puuttuu suhteesta kokonaan, ajatuksissa on vain - juokse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa oli toivoa huumoria ja ajankohtaista keskustelua ketjuun? Poistettu on, huumoria varmaan? EV
Älä välitä, urheilun ja politiikankin mainitseminen oli kiellettyä. Vain lässytys sallitaan. Onkohan tämä aikuisten ketju ollenkaan. MR
Tää oli pitkään ihan sopuisa ketju. Hassuttelua välillä. Hyväntuulista. Söpöilyä.
Eihän täällä pakko ole olla, otsikko jo antaa vinkkiä sisällöstä.
MR on takuuvarma häirikkö. Mulla on tarkka vainu :)
MR tässä. En ole häirikkö, mutta olen eri mieltä kanssasi joitakin asioista. Sinä et näköjään kestä sitä ollenkaan. Sinulla on vielä paljon oppimista tässä elämässä. MR
Just just
Olitko koulussakin aina "päivystäjä"?
Olisi kohteliasta kertoa, kenen kanssa keskustelee, kuka sinä olet? En ala lapsellista väittelyä kanssasi, on aivan turha joopas-eipäs-väitellä. Perustellut mielipiteet, miksi ei saa olla eri mieltä ja miksi sinä saisit päättää mielipiteiden poiston ja sensuroida toisten viestejä. Asiallista ja aikuista keskustelua, jos osaat. Muuten tämä on turhaa ajanhukkaa. MR
Tuon kun näkis! Ei onnistu D:ltä! Ei pysty asiallisuuteen ja perustelemaan mitään. Se on niin nähty.
Ei uskalla D tulla keskustelemaan. Haukkuu ja herjaa, mutta kun pitäisi perustella ja keskustella asioista, ei uskalla. Tämä on niin tuttua.
Kuka kysyy?
Viikonloppuna mies ei tehnyt muuta kuin piereskeli, makas sohvalla ja söi älyttömiä määriä banaaneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa oli toivoa huumoria ja ajankohtaista keskustelua ketjuun? Poistettu on, huumoria varmaan? EV
Älä välitä, urheilun ja politiikankin mainitseminen oli kiellettyä. Vain lässytys sallitaan. Onkohan tämä aikuisten ketju ollenkaan. MR
Tää oli pitkään ihan sopuisa ketju. Hassuttelua välillä. Hyväntuulista. Söpöilyä.
Eihän täällä pakko ole olla, otsikko jo antaa vinkkiä sisällöstä.
MR on takuuvarma häirikkö. Mulla on tarkka vainu :)
MR tässä. En ole häirikkö, mutta olen eri mieltä kanssasi joitakin asioista. Sinä et näköjään kestä sitä ollenkaan. Sinulla on vielä paljon oppimista tässä elämässä. MR
Onpa viisaasti sanottu: ...olen eri mieltä kanssasi joistakin asioista. Sinä et näköjään kestä sitä ollenkaan. Sinulla on vielä paljon oppimista tässä elämässä.
Isäni sanoi usein: Yritä oppia joka päivä jotain uutta sinua viisaammalta. Sitten hän hymyili ja jatkoi: Se en aina ole minä.
Ikuinen oppiminen, itsensä kehittäminen, ja huumori, siitä rakentuu hyvä elämä.
Sopuisaa elämää!
Rip Reino
Hyvää yötä kaikki hauvelit
Pipot, rukkaset ja lapaset laitettu laatikkoon, talvikengät huollettu kaappiin.
Toivottavasti ei kovin kylmä enää yllätä!
Vähän flunssainen olo. Otin ison lusikallisen hunajaa, shottilasillisen tyrnimehua ja rommia.
Tällä kombinaatiolla joskus talttuu alkuunsa lentsunpoikanen.
Minusta on surullista ja säälittävää että joku asiakseen yrittää aina pilata nämä kivat ketjut!
Pikkusieluista kiusantekoa,
Hyvää yötä kuitenkin itsekullekin.
Vierailija kirjoitti:
Rip Reino
Hyvää yötä kaikki hauvelit
Olipa surullinen katsoa.
Huomenia!
Päiväni alkoi mukavissa merkeissä. Sain sähköisen kirjeen Sambiasta, kummitytöltäni. Mukava kuulla 11-vuotiaan tytön kuulumisia. Tätinsä oli kirjoittanut kirjeen hänen puolestaan.
Tänään on muutakin piristystä luvassa; menen kampaajalle.
Mukavaa päivää itsekullekin!
Vierailija kirjoitti:
Pipot, rukkaset ja lapaset laitettu laatikkoon, talvikengät huollettu kaappiin.
Toivottavasti ei kovin kylmä enää yllätä!
Vähän flunssainen olo. Otin ison lusikallisen hunajaa, shottilasillisen tyrnimehua ja rommia.
Tällä kombinaatiolla joskus talttuu alkuunsa lentsunpoikanen.
Minusta on surullista ja säälittävää että joku asiakseen yrittää aina pilata nämä kivat ketjut!
Pikkusieluista kiusantekoa,
Hyvää yötä kuitenkin itsekullekin.
Toivottavasti tauti talttui jo alkuunsa. Mukavia nuo konstit, itsellä valkosipulia, piparjuurta ja hunajaa. Usein auttaa, kun ensi oireisiin ottaa.
Kivat päivät teille kaikille, höpönassut
Huomenta taas nasut. Täällä oli vähän levoton yö. Mun koira ei kertakaikkiaan tunnu hyväksyvän, että sen perustuslaillisia oikeuksia kulkea rappusia yläkertaan on rajoitettu. Viime yönä se keksi, miten saa portailla olevaa barrikadia siirrettyä niin, että siihen tulikin juuri sopiva aukko. Kun sitten virittelin uudenlaisen barrikadin, niin sen jälkeen se ei sitten enää nukkunut ollenkaan .
Aamulla tyhjensin tiskikoneen ja laitoin sitten puhdistustabletin koneeseen ja koneen päälle. Siivosin myös Kyylän käymälän. Nakkasin kissanhiekkapussin pihalle rappusille, vien sen jäteastiaan jossain vaiheessa. On kyllä aika mukava, kun ei ulos lähtiessä tarvitse enää kuin laittaa vaan kengät jalkaan ja takki päälle. Muuten tarkenee sisävaatteilla . Voisin varmaan kans ruveta pesemään talvivaatteet ja pistää ne odottamaan ensi talvea.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Huomenta taas nasut. Täällä oli vähän levoton yö. Mun koira ei kertakaikkiaan tunnu hyväksyvän, että sen perustuslaillisia oikeuksia kulkea rappusia yläkertaan on rajoitettu. Viime yönä se keksi, miten saa portailla olevaa barrikadia siirrettyä niin, että siihen tulikin juuri sopiva aukko. Kun sitten virittelin uudenlaisen barrikadin, niin sen jälkeen se ei sitten enää nukkunut ollenkaan .
Aamulla tyhjensin tiskikoneen ja laitoin sitten puhdistustabletin koneeseen ja koneen päälle. Siivosin myös Kyylän käymälän. Nakkasin kissanhiekkapussin pihalle rappusille, vien sen jäteastiaan jossain vaiheessa. On kyllä aika mukava, kun ei ulos lähtiessä tarvitse enää kuin laittaa vaan kengät jalkaan ja takki päälle. Muuten tarkenee sisävaatteilla . Voisin varmaan kans ruveta pesemään talvivaatteet ja pistää ne odottamaan ensi talvea.
Katsoitko eilen Unelmia Italiassa? Koiraihmisenä surullinen jakso.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Katsoitko eilen Unelmia Italiassa? Koiraihmisenä surullinen jakso.
En katsonut. En ole seurannut sarjaa ollenkaan. Vähän arvaan, mitä siinä oli:(
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, kun avasitte tämän hymistelyketjun. Tämä on aivan paikallaan nykymaailman melskeessä. Jos ei muuta, niin aina voi hymistellä hmmmm. Ei pahaa sanaa, hymistelen vain, nostan hattua ja menen eteenpäin.
Hauska viesti :)
Aion tänään lähteä kauppaan, tuli tv mainoksesta mieleen että pääsiäismunat pitää ostaa, tulee varmaan yksi virpoja ainakin. Jos menisinkin vasta ilta aleen.
Vierailija kirjoitti:
Aion tänään lähteä kauppaan, tuli tv mainoksesta mieleen että pääsiäismunat pitää ostaa, tulee varmaan yksi virpoja ainakin. Jos menisinkin vasta ilta aleen.
Hyvä muistutus. Meidän rappuun tulee virpojia, kun yhden mummo asuu tässä. Eilen ostin jo pienikukkaiset narsissit. Yksi parvekkeelle, kaksi kauniiseen ruukkuun olkkarin pöydälle. On tosi kauniit. Tuoksuvan perunanarsissin olisin ostanut myös, lopussa olivat siinä kaupassa.
Pääsiäismunat siis ostoslistaan :)
Sain vahingossa netin kautta selville, että tapailemani mies oli naimisissa ja pikkulapsen isä. Hyi mikä äijä!