Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (2335)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin voisit ottaa vastuun omista kirjoituksistasi ja viestien poistoista, MR. Moni on täällä jo huomannut tämän. Saatoit ehkä yllättyä, mutta näin se on, että ennemmin tai myöhemmin ihminen tuo itse tiedon itsestään.
Sopuisampaa jatkoa.
Olen jo aiemminkin kertonut, että en ole ikinä poistanut enkä poista yhtään viestiä. Hypin yli ne jotka eivät kiinnosta. Sallin erilaisuuden ja haluan erilaisuutta ja eri mielipiteitä. Miksi poistaisin mitään? Sopua nimenomaan toivon ja sitä, että kaikki saavat kirjoittaa ja lukea mikä kiinnostaa. En ylläty enää mistään, sen verran on jo elämänkokemusta ja vastoinkäymisiäkin ollut. Ihmisyyteen kuuluu pahuutta, mutta hyvyyden toivoisin voittavan. Jo lastenlastenikin vuoksi.
Valehteletko?
Fiba sanoo niin
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo, mutta MIKÄ SUA VAIVAA??
Jos joku kertoo listan, mikä suhteissa menee pieleen niin millainen ihminen siitä saa tulkittua, ettei itsessä ole mitään vikaa? Oletko muutenkin sellainen, joka keksii päästään, mitä ikinä mieleen juolahtaa ja väittää asioita, joita kukaan ei ole edes sanonut/kirjoittanut ja sitten uskot näihin sun omiin keksittyihin juttuihisi? Tuossakaan ei missään ole mitään viittausta, etteikö kirjoittajassa ole mitään vikaa, eikä tässä ole sellaista edes kysytty!
Ainakin tiedän syyn, miksi sinun kanssani on suhteet lopetettu. En tiedä mitään raskaampaa ihmistyyppiä kuin tällainen satuilija, joka uskoo ne omat sadut. MR
Tämä on feikki MR, ei alkuperäinen. Yrittääkö D nyt tätä mustamaalauskonstia, kun ei uskaalla tulla reilusti keskustelemaan. Voi voi. MR, se ensimmäinen isoisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin voisit ottaa vastuun omista kirjoituksistasi ja viestien poistoista, MR. Moni on täällä jo huomannut tämän. Saatoit ehkä yllättyä, mutta näin se on, että ennemmin tai myöhemmin ihminen tuo itse tiedon itsestään.
Sopuisampaa jatkoa.
Olen jo aiemminkin kertonut, että en ole ikinä poistanut enkä poista yhtään viestiä. Hypin yli ne jotka eivät kiinnosta. Sallin erilaisuuden ja haluan erilaisuutta ja eri mielipiteitä. Miksi poistaisin mitään? Sopua nimenomaan toivon ja sitä, että kaikki saavat kirjoittaa ja lukea mikä kiinnostaa. En ylläty enää mistään, sen verran on jo elämänkokemusta ja vastoinkäymisiäkin ollut. Ihmisyyteen kuuluu pahuutta, mutta hyvyyden toivoisin voittavan. Jo lastenlastenikin vuoksi.
Valehteletko?
Fiba sanoo niin
Rumasti nimittelit kuitenkin, epäkohtelias!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa oikea hernerokkasumu ulkona. Ei kuitenkaan sada räntää, niin kuin oli luvattu. Oli vähän pakkokin ajaa se muutaman kilometrin kauppareissu, että melkein tyhjät kaapit tulisi täydennettyä sekä tulevalle mökkireissulle bensat.
Onneksi autoissa oli valot häämöttämässä sumun keskeltä ja joissain suojateissä vielä vilkkuvalot varoittamassa. Muuten tummapukuiset kulkijat huomaisi vasta viimehetkellä. - Kai tämä sumuisuuskin edistää sitten osaltaan kevään edistymistä.
Mistähän tulee sanonta: hernerokkasumu?
Kiinnosti minuakin tietää, googletin:
Hernerokkasumu (engl. pea-souper tai pea-soup-fog) viittaa erityisesti aiemmin Lontoossa kivihiilen poltosta aiheutuneeseen erittäin paksuun, kellertävän vihreään myrkylliseen savusumuun.
Se on yhdistelmä kaupunkisaasteita (smog) ja luonnollista sumua, joka saattoi olla lähes läpinäkymätöntä.
Nykyään käytetään joskus kuvaamaan mitä tahansa hyvin paksua sumua, mutta alkuperäinen konteksti on savusumu.
Aina oppii uutta!
Mä katsoin joskus dokumenttiohjelman tuosta Lontoon sumusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopuisampaa jatkoa.
Valehteletko?
Fiba sanoo niin
Kerrotko minkä koit epäkohteliaana nimittelynä? Minuakin on nimitelty häiriköksi ja Dhulluksi , vaikka en ole, se on kohtuutonta ja epäasiallista. Tiedän, että se tuntuu pahalta. MR, se alkuperäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopuisampaa jatkoa.
Valehteletko?
Fiba sanoo niin
Kerrotko minkä koit epäkohteliaana nimittelynä? Minuakin on nimitelty häiriköksi ja Dhulluksi , vaikka en ole, se on kohtuutonta ja epäasiallista. Tiedän, että se tuntuu pahalta. MR, se alkuperäinen
Jotain haukuttiin noidaksi ja dementikoksi viimeksi
MR
Ehkä et sinä vaan feikki
-Eri-
Sain vahingossa netin kautta selville, että tapailemani mies oli naimisissa ja pikkulapsen isä. Hyi mikä äijä!
Mies piereskelee. Siis kaikkihan meistä sitä tekevät, mutta hänellä ei ole mikäänlaista sosiaalista tajua asian suhteen. Töräyttelee estotta missä vain, kaupassa, kaupungilla, bussipysäkillä. Illanistujaisissa sohvalla muiden vieraiden keskellä oikein nostaa kankkuaan, töräyttää äänekkäästi, nyrpistää nenäänsä ja näyttävästi liehuttelee hajua kauemmas. Mitä lie alkukantaista reviirinmerkkausta. Mukava, kiltti, älykäs ja komea mies, mutta en vain pääse yli tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Djankkaaja taas vauhdissa!
Eikö sulla oikeasti muuta kerrottavaa ole? Tai edes jollain lukuisista nimimerkeistäsi?
Kävin kirpparilla, t-kaupassa. Rautakaupassa ja tankilla: 95E 1.97 :( järkyttävä hinta, ei auta
Tule reilusti keskustelemaan. Oletko Doris? Meidän olisi syytä puhua, mikä on pielessä, miksi sinä hyökkäät. Tällainen ivallinen perustelematon heittely ei johda mihinkään. MR
Ei tule. Se tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopuisampaa jatkoa.
MR kirjoittaa roisia, kun ei verbaalisesti pärjää muuten?
Osuiko oikeaan?
Luulen samaa. Samasta näppiksestä lähtee lesbojutut kuin muutkin tarinat. Varmaankin.?
Vai hänkö se sanoikin lesboviestejä 'rumiksi'? Missä suvaitsevaisuus ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopuisampaa jatkoa.
MR kirjoittaa roisia, kun ei verbaalisesti pärjää muuten?
Osuiko oikeaan?
Luulen samaa. Samasta näppiksestä lähtee lesbojutut kuin muutkin tarinat. Varmaankin.?
Vai hänkö se sanoikin lesboviestejä 'rumiksi'? Missä suvaitsevaisuus ?
Härnää "mummeleita", niinkö, hmmmmm?
Vedän turhan helposti puoleeni naisia jotka haluavat itkeä olkaani vastaan ja melkeinpä vain sitä. Eikä siinä sinänsä mitään, olenhan hyvä kuuntelija. Mutta annas kun yritän puhua edes vähän omista vaikeuksistani voi reaktio olla todella erikoinen - kiukkuitkua ja nyrkin hakkaamista sänkyyn, minunko syyni? Tai sitten kylmä toteamus - sinun pitäisi puhua jollekin. No, olen sellainen kiltti mutta vakaa ja turvallisen oloinen mies joka viehättää joitakin epävakaita, narsistisia naisia.
Nykyisin, jos vastavuoroisuus puuttuu suhteesta kokonaan, ajatuksissa on vain - juokse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa oli toivoa huumoria ja ajankohtaista keskustelua ketjuun? Poistettu on, huumoria varmaan? EV
Älä välitä, urheilun ja politiikankin mainitseminen oli kiellettyä. Vain lässytys sallitaan. Onkohan tämä aikuisten ketju ollenkaan. MR
Tää oli pitkään ihan sopuisa ketju. Hassuttelua välillä. Hyväntuulista. Söpöilyä.
Eihän täällä pakko ole olla, otsikko jo antaa vinkkiä sisällöstä.
MR on takuuvarma häirikkö. Mulla on tarkka vainu :)
MR tässä. En ole häirikkö, mutta olen eri mieltä kanssasi joitakin asioista. Sinä et näköjään kestä sitä ollenkaan. Sinulla on vielä paljon oppimista tässä elämässä. MR
Just just
Olitko koulussakin aina "päivystäjä"?
Olisi kohteliasta kertoa, kenen kanssa keskustelee, kuka sinä olet? En ala lapsellista väittelyä kanssasi, on aivan turha joopas-eipäs-väitellä. Perustellut mielipiteet, miksi ei saa olla eri mieltä ja miksi sinä saisit päättää mielipiteiden poiston ja sensuroida toisten viestejä. Asiallista ja aikuista keskustelua, jos osaat. Muuten tämä on turhaa ajanhukkaa. MR
Tuon kun näkis! Ei onnistu D:ltä! Ei pysty asiallisuuteen ja perustelemaan mitään. Se on niin nähty.
Ei uskalla D tulla keskustelemaan. Haukkuu ja herjaa, mutta kun pitäisi perustella ja keskustella asioista, ei uskalla. Tämä on niin tuttua.
Kuka kysyy?
Viikonloppuna mies ei tehnyt muuta kuin piereskeli, makas sohvalla ja söi älyttömiä määriä banaaneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa oli toivoa huumoria ja ajankohtaista keskustelua ketjuun? Poistettu on, huumoria varmaan? EV
Älä välitä, urheilun ja politiikankin mainitseminen oli kiellettyä. Vain lässytys sallitaan. Onkohan tämä aikuisten ketju ollenkaan. MR
Tää oli pitkään ihan sopuisa ketju. Hassuttelua välillä. Hyväntuulista. Söpöilyä.
Eihän täällä pakko ole olla, otsikko jo antaa vinkkiä sisällöstä.
MR on takuuvarma häirikkö. Mulla on tarkka vainu :)
MR tässä. En ole häirikkö, mutta olen eri mieltä kanssasi joitakin asioista. Sinä et näköjään kestä sitä ollenkaan. Sinulla on vielä paljon oppimista tässä elämässä. MR
Onpa viisaasti sanottu: ...olen eri mieltä kanssasi joistakin asioista. Sinä et näköjään kestä sitä ollenkaan. Sinulla on vielä paljon oppimista tässä elämässä.
Isäni sanoi usein: Yritä oppia joka päivä jotain uutta sinua viisaammalta. Sitten hän hymyili ja jatkoi: Se en aina ole minä.
Ikuinen oppiminen, itsensä kehittäminen, ja huumori, siitä rakentuu hyvä elämä.
Sopuisaa elämää!
Rip Reino
Hyvää yötä kaikki hauvelit
Pipot, rukkaset ja lapaset laitettu laatikkoon, talvikengät huollettu kaappiin.
Toivottavasti ei kovin kylmä enää yllätä!
Vähän flunssainen olo. Otin ison lusikallisen hunajaa, shottilasillisen tyrnimehua ja rommia.
Tällä kombinaatiolla joskus talttuu alkuunsa lentsunpoikanen.
Minusta on surullista ja säälittävää että joku asiakseen yrittää aina pilata nämä kivat ketjut!
Pikkusieluista kiusantekoa,
Hyvää yötä kuitenkin itsekullekin.
Vierailija kirjoitti:
Rip Reino
Hyvää yötä kaikki hauvelit
Olipa surullinen katsoa.
Huomenia!
Päiväni alkoi mukavissa merkeissä. Sain sähköisen kirjeen Sambiasta, kummitytöltäni. Mukava kuulla 11-vuotiaan tytön kuulumisia. Tätinsä oli kirjoittanut kirjeen hänen puolestaan.
Tänään on muutakin piristystä luvassa; menen kampaajalle.
Mukavaa päivää itsekullekin!