Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (2335)
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa oli toivoa huumoria ja ajankohtaista keskustelua ketjuun? Poistettu on, huumoria varmaan? EV
Älä välitä, urheilun ja politiikankin mainitseminen oli kiellettyä. Vain lässytys sallitaan. Onkohan tämä aikuisten ketju ollenkaan. MR
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa täällä olikin rauhallista. Silloin täällä ei kukaan kirjoitellut ;) laitoin tuon Dilliä ja piparjuurta -viestin ja huomasin myös, että oli viestejä poistunut.
Dilliä? Käytätkö oikeasti tuota sanaa? Mummoni sanoi noin ja just ristikossa oli vihjeenä tillin kuva. Terkut mummolle pilven reunalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa oli toivoa huumoria ja ajankohtaista keskustelua ketjuun? Poistettu on, huumoria varmaan? EV
Älä välitä, urheilun ja politiikankin mainitseminen oli kiellettyä. Vain lässytys sallitaan. Onkohan tämä aikuisten ketju ollenkaan. MR
Tää oli pitkään ihan sopuisa ketju. Hassuttelua välillä. Hyväntuulista. Söpöilyä.
Eihän täällä pakko ole olla, otsikko jo antaa vinkkiä sisällöstä.
MR on takuuvarma häirikkö. Mulla on tarkka vainu :)
MR tässä. En ole häirikkö, mutta olen eri mieltä kanssasi joitakin asioista. Sinä et näköjään kestä sitä ollenkaan. Sinulla on vielä paljon oppimista tässä elämässä. MR
Vierailija kirjoitti:
Onpa oikea hernerokkasumu ulkona. Ei kuitenkaan sada räntää, niin kuin oli luvattu. Oli vähän pakkokin ajaa se muutaman kilometrin kauppareissu, että melkein tyhjät kaapit tulisi täydennettyä sekä tulevalle mökkireissulle bensat.
Onneksi autoissa oli valot häämöttämässä sumun keskeltä ja joissain suojateissä vielä vilkkuvalot varoittamassa. Muuten tummapukuiset kulkijat huomaisi vasta viimehetkellä. - Kai tämä sumuisuuskin edistää sitten osaltaan kevään edistymistä.
Mistähän tulee sanonta: hernerokkasumu?
Aika pian MR:ltä tuli noitaa, dementikkoa, lässytystä. Ei niin aikuismaista tämäkään. Sitä ihmettelin tai oikeastaan en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa täällä olikin rauhallista. Silloin täällä ei kukaan kirjoitellut ;) laitoin tuon Dilliä ja piparjuurta -viestin ja huomasin myös, että oli viestejä poistunut.
Dilliä? Käytätkö oikeasti tuota sanaa? Mummoni sanoi noin ja just ristikossa oli vihjeenä tillin kuva. Terkut mummolle pilven reunalle.
Leikisti sanon dilli, yleensä kyllä ihan tilli, mutta tuo laulu on kyllä nimeltään Dilliä ja piparjuurta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli pitkään ihan sopuisa ketju. Hassuttelua välillä. Hyväntuulista. Söpöilyä.
MR tässä. En ole häirikkö, mutta olen eri mieltä kanssasi joitakin asioista. Sinä et näköjään kestä sitä ollenkaan. Sinulla on vielä paljon oppimista tässä elämässä. MR
Just just
Olitko koulussakin aina "päivystäjä"?
Olisi kohteliasta kertoa, kenen kanssa keskustelee, kuka sinä olet? En ala lapsellista väittelyä kanssasi, on aivan turha joopas-eipäs-väitellä. Perustellut mielipiteet, miksi ei saa olla eri mieltä ja miksi sinä saisit päättää mielipiteiden poiston ja sensuroida toisten viestejä. Asiallista ja aikuista keskustelua, jos osaat. Muuten tämä on turhaa ajanhukkaa. MR
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just just
Olitko koulussakin aina "päivystäjä"?
Olisi kohteliasta kertoa, kenen kanssa keskustelee, kuka sinä olet? En ala lapsellista väittelyä kanssasi, on aivan turha joopas-eipäs-väitellä. Perustellut mielipiteet, miksi ei saa olla eri mieltä ja miksi sinä saisit päättää mielipiteiden poiston ja sensuroida toisten viestejä. Asiallista ja aikuista keskustelua, jos osaat. Muuten tämä on turhaa ajanhukkaa. MR
Tuon kun näkis! Ei onnistu D:ltä! Ei pysty asiallisuuteen ja perustelemaan mitään. Se on niin nähty.
Djankkaaja taas vauhdissa!
Eikö sulla oikeasti muuta kerrottavaa ole? Tai edes jollain lukuisista nimimerkeistäsi?
Kävin kirpparilla, t-kaupassa. Rautakaupassa ja tankilla: 95E 1.97 :( järkyttävä hinta, ei auta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa oikea hernerokkasumu ulkona. Ei kuitenkaan sada räntää, niin kuin oli luvattu. Oli vähän pakkokin ajaa se muutaman kilometrin kauppareissu, että melkein tyhjät kaapit tulisi täydennettyä sekä tulevalle mökkireissulle bensat.
Onneksi autoissa oli valot häämöttämässä sumun keskeltä ja joissain suojateissä vielä vilkkuvalot varoittamassa. Muuten tummapukuiset kulkijat huomaisi vasta viimehetkellä. - Kai tämä sumuisuuskin edistää sitten osaltaan kevään edistymistä.
Mistähän tulee sanonta: hernerokkasumu?
Kiinnosti minuakin tietää, googletin:
Hernerokkasumu (engl. pea-souper tai pea-soup-fog) viittaa erityisesti aiemmin Lontoossa kivihiilen poltosta aiheutuneeseen erittäin paksuun, kellertävän vihreään myrkylliseen savusumuun.
Se on yhdistelmä kaupunkisaasteita (smog) ja luonnollista sumua, joka saattoi olla lähes läpinäkymätöntä.
Nykyään käytetään joskus kuvaamaan mitä tahansa hyvin paksua sumua, mutta alkuperäinen konteksti on savusumu.
Aina oppii uutta!
Nukuinpa hyvin yön! Mukava oli herätä levänneenä- tiedän kyllä mitä unettomuus on.
Aamulla sateli isoja räntähiutaleita ja oli sumuista.
Taas köpöttelimme keskustaan asioille. Apteekki, kirjasto, mies kävi parturissa.
Löysin kolme mieluista kirjaa, taas on hyvää ajankulua.
Kalapihvit ja muusia syöty, nyt pienet käsitiskit ja sitten lukemaan.
Olipa muuten hyvä englantilainen minisarja Vaarallinen vieras. Kyllä siellä osataan tehdä laadukkaita ohjelmia!
Huomenta kaikki höpönasut. Otin illala pamin ja unta riitti ip. saakka, taidanpa ottaa taas samanlaisen niin jaksaa taas iltasele.
Mielenkiintoista että näitä viestipommittajamiehiä on enemmänkin, ja että muutkin naiset kokevat kyseisen toiminnan ahdistavaksi.
Mä en ole elämäni aikana ollut kovin monilla treffeillä tai "treffeillä", mutta ihan järkyttävä osa tästä pienestä otannastani on syyllistynyt pommitukseen jossa on käyty alati kiihtyvää yksinpuhelua intohimoisista tunteista. Siis tavalla että viesteistä käy ilmi että mies rakentaa ympäri vuorokauden päässään jotain satua jonka päähenkilöinä on hän ja hänen kuvitteellinen ihannenainen joka on jostain syystä nyt ruumiillistunut minuun. Satu kehittyy ja kasvaa, vaikka siihen en itse osallistu lainkaan tai vaikka toppuuttelisin.
Pahimmillaan olen siis tavannut miehen kerran ja herään seuraavana aamuna puhelimessa kymmnen tekstiviestiä ja viisitoista vastaamatonta puhelua. Ajalla jolloin ei vielä ollut WhatUppia ja lukuisia muita viestittelyappeja, mies onnistui vielä jostain kaivamaan esiin mailini, Skype- ja messenger-tilini ja lähettämään kontaktipyyntöjä. Helvetin huolestuttavaksi homma meni mulle vasta kun tämä onnistui jälkittämään profiilini yhdellä taidesivustolla, tekemään sinne itse oman profiilin ja pommittamaan minua viesteillä. Parhaimmillaan meno on vain kymmeniä viestejä/vrk "missä oot", "milloin tavataan", "mitä kuuluu", ja liirumlaarum imarteluyrityksiä, tosiaan, sen yhden tai kahden tapaamisen jälkeen siltikin.
Nykyään annan suorat sanat ja estän kaikin mahdollisin keinoin tuollaisen deitin heti ensimetreillä, en suostu antamaan puhelinnumeroani kuin vasta pitkän tovin tuttavuuden jälkeen ja piilotan kaikki mahdolliset sosiaalisen median tilini niin ettei niitä löydä vankkumattominkaan salapoliisi, sen verran kauhistunut olen noista takavuosien pommittajasekopäistä.
Mitä ihmettä nämä miehet ajattelevat?
Vierailija kirjoitti:
Nukuinpa hyvin yön! Mukava oli herätä levänneenä- tiedän kyllä mitä unettomuus on.
Aamulla sateli isoja räntähiutaleita ja oli sumuista.
Taas köpöttelimme keskustaan asioille. Apteekki, kirjasto, mies kävi parturissa.
Löysin kolme mieluista kirjaa, taas on hyvää ajankulua.
Kalapihvit ja muusia syöty, nyt pienet käsitiskit ja sitten lukemaan.
Olipa muuten hyvä englantilainen minisarja Vaarallinen vieras. Kyllä siellä osataan tehdä laadukkaita ohjelmia!
Minäkin tiedän mitä unettomuus on ja mihin se voi johtaa. Olen kiitollinen jokaisesta hyvin nukutusta yöstä.
Täälläkin satoi tänään räntää.
Vierailija kirjoitti:
Djankkaaja taas vauhdissa!
Eikö sulla oikeasti muuta kerrottavaa ole? Tai edes jollain lukuisista nimimerkeistäsi?
Kävin kirpparilla, t-kaupassa. Rautakaupassa ja tankilla: 95E 1.97 :( järkyttävä hinta, ei auta
Tule reilusti keskustelemaan. Oletko Doris? Meidän olisi syytä puhua, mikä on pielessä, miksi sinä hyökkäät. Tällainen ivallinen perustelematon heittely ei johda mihinkään. MR
Sinäkin voisit ottaa vastuun omista kirjoituksistasi ja viestien poistoista, MR. Moni on täällä jo huomannut tämän. Saatoit ehkä yllättyä, mutta näin se on, että ennemmin tai myöhemmin ihminen tuo itse tiedon itsestään.
Sopuisampaa jatkoa.
Kenellehän tuo nyt oli tarkoitettu?
Ei aavistustakaan
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin voisit ottaa vastuun omista kirjoituksistasi ja viestien poistoista, MR. Moni on täällä jo huomannut tämän. Saatoit ehkä yllättyä, mutta näin se on, että ennemmin tai myöhemmin ihminen tuo itse tiedon itsestään.
Sopuisampaa jatkoa.
MR kirjoittaa roisia, kun ei verbaalisesti pärjää muuten?
Osuiko oikeaan?