Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä miten kukaan voi tykätä tällaisista pakkasista

Vierailija
04.02.2026 |

Ihokin on ihan kauhean näköinen koko ajan, kun sisälläkin saa palella.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä ole yhtään enempää pakkasta kuin normaalistikaan tähän aikaan vuodesta.

Vierailija
2/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kovista pakkasista pidä, mutta parempi tämä on kuin vesisade. Pakkaseen on paljon mukavampi pukeutua kuin tuohon mainitsemaani vesisateeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on upean kaunista kun puut ovat huurteessa ja aurinko paistaa. Lapset tykkäävät, kun mustan joulukuun jälkeen pääsevät iltapäivisin pulkkamäkeen koulun loputtua. Maanantaina oli aamulla vähän vilpoista, mutta sekin vain ulkona, kun kaukolämpö pitää talon lämpimänä.

Vierailija
4/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua sisällä palelee? Onko sulla joku sairaus vai onko sun asumus jotenkin huono, jos ei lämpö pysy? 

Minä tykkään oikeasta talvesta. Sellainen loska-paska-pimeys on ihan ahterista. Kaunis ja kirkas pakkaskeli on mitä mainioin ulkoilukeli. Pitää vain pukeutua oikein.

Vierailija
5/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on lukuisia eri ketjuja, ei jaksa selittää asiaa sadatta kertaa. Lue ne edelliset. 

Vierailija
6/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne pakkaset tykkäämisestä/ ei -tykkäämisestä miksikään muutu.

Vierailija
7/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siellä ole yhtään enempää pakkasta kuin normaalistikaan tähän aikaan vuodesta.

No ei tästä silti tarvitse tykätä.

Vierailija
8/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkona on upean kaunista kun puut ovat huurteessa ja aurinko paistaa. Lapset tykkäävät, kun mustan joulukuun jälkeen pääsevät iltapäivisin pulkkamäkeen koulun loputtua. Maanantaina oli aamulla vähän vilpoista, mutta sekin vain ulkona, kun kaukolämpö pitää talon lämpimänä.

Mua ei ilahduta tai kiinnosta vit tuakaan, että kakarat tykkää.🤢

Vierailija
9/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lauhtua?! 

Vierailija
10/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sua sisällä palelee? Onko sulla joku sairaus vai onko sun asumus jotenkin huono, jos ei lämpö pysy? 

Minä tykkään oikeasta talvesta. Sellainen loska-paska-pimeys on ihan ahterista. Kaunis ja kirkas pakkaskeli on mitä mainioin ulkoilukeli. Pitää vain pukeutua oikein.

Mun sisäinen termostaatti varmaan on jotenkin rikki ja kylmyys jää luihin ja ytimiin päälle. 

Ap

Vierailija
11/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joissain omakotitaloissa on ihan oikeasti näillä keleillä kylmä, vaikka kuinka puilla lämmittäisi. Sähkö on niin kallista, että kaikki ei sillä voi kunnolla lämmittää enää.

Vierailija
12/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä nyt liittyy mihinkään? Kylmä on joka tapauksessa ilman, että tarvitsee verrata yhtään mihinkään.

Ap

Vierailija
13/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi elämäsi on surkeaa, ja tulet olemaan aina yksin.

Vierailija
14/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen elämään kuuluu kaikenlaisia sellaisia asioita, että ne vaan on ilman kummempia tykkäyksiä. Talvi on yksi niistä, ja säät ylipäätään. Ei siitä tarvitse sen enempää tykkäillä tai olla tykkäämättä, se talvi vaan on. Katotaan lämpötila, ja tuleeko jotain taivaalta, ja pukeudutaan sen mukaan. Ei ole syytä jättää ulkoilematta, liikkumatta ja hoitamatta asioita sen takia, että ei tykkää kun on talvi. Se on sellaista normaalia olosuhteisiin sopeutumista, joihin ei voi vaikuttaa. 

Vierailija
15/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyttysiä eikä paarmoja.

Vierailija
16/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi elämäsi on surkeaa, ja tulet olemaan aina yksin.

Elämäni on oikein mukavaa niin kauan kun lapsiperheet pysyvät kaukana. Nautin elämästä muiden lapsettomien ihmisten kanssa.

Vierailija
17/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joissain omakotitaloissa on ihan oikeasti näillä keleillä kylmä, vaikka kuinka puilla lämmittäisi. Sähkö on niin kallista, että kaikki ei sillä voi kunnolla lämmittää enää.

Lämmitettiin illalla kolme uunia puilla, ja tänä aamuna oli pakko avata pari ikkunaa ja päästää lämpöä pihalle. 😅 Nyt on +19 ja hyvä. 

Vierailija
18/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä kaupungissa ole kesälläkään.

Ap

Vierailija
19/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toiset voivat valita asuinpaikkansa.

Vierailija
20/34 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toiset voivat valita asuinpaikkansa.

Minä valitsin kaupungin, koska kaupunkielämä on parasta. Maalla en koskaan ole viihtynyt, sitä laatua sain kokea ihan tarpeeksi jo lapsuudessa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän