Lopullinen ratkaisu sähkön hintaan: Kaksi sähköliittymää. Toinen kiinteälle ja toinen pörssisähkölle
Käytät sitten vain sitä , kumpi on halvempaa
Periaattellista estettä ei tälle systeemille ole
Kommentit (13)
Miten se niinku vaihdetaan? Ja tuleeko kahdet siirtomaksut? 😃
On este. Se ei onnistu Veeti hyvä.
Paitsi ettet saa samalle kiinteistölle kuin yhden liittymän.
Pörssisähköön on helppo tehdä kiinnityksiä talven varalle jolloin se on pari kuukautta kiinteä.
Ainoa ongelma on se, että sitten mikään sähköyhtiö ei voisi tarjota muuta kuin pörssisähköä.
Sähkönkulutus mitataan tietyn mittarin kautta, ja siihen on kytkettynä aina yksi myyntisopimus kerrallaan.
samaan asuntoon (yhteen käyttöpaikkaan/sähkömittariin) ei voi olla kahta päällekkäistä sähkösopimusta.
Yhtiöt kieltäytyivät myymästä kahta liittymää samaan kiinteistöön. Tästä oli laaja keskustelu edellisessä hintakriisissä. Joissain taloissa kuitenkin on vanhastaan kaksi liittymää, jolloin kikkailu onnistuu. Tietysti menee jokaisesta liittymästä perusmaksut ja muut kulut, mutta ei se huono ideana ole. Pörssisähkö tosin on vuoden mittaan niin vähän halvempi, että nytkään liittymäkuluja ei saisi peitettyä kuin jossain 100000kWh kulutuksilla.
Mulla on , on näet as oy muotoinen , yhtiöllä toinen / talo A TIETYSTI OMA MITTARI.
Onnistuu jos sinulla on yritys tai maatila, jolloin voit näitä varten hankkia toisen liittymän.
Paritalo , molemmilla omat mittarit mutta yhteinen lämmitys 2 eri vastuspöntöllä sitä käytetään kummassa halvempi sähkö
Vierailija kirjoitti:
Mulla on , on näet as oy muotoinen , yhtiöllä toinen / talo A TIETYSTI OMA MITTARI.
Kirjoita sama selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Ja as oy ei saa siirtää liittymästään suoraan sähköä asuntoon, tulee sähkönsiirtolaki vastaan.
Mahtaneeko onnistua, ja onko extra liittymä kallis?