Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Essayah voi kutsua itseään kristilliseksi, kun vie köyhiltä ruuat?

Vierailija
03.02.2026 |

On muiden "kristillisten" kanssa samassa hallituksessa, joka kurjentaa köyhien oloja. Leikkaukset hyväksytään ja nyt Essayah vielä haluaa kauppojen halpa merkit pois.

 

Miten joku voi olla noin julma?

Kommentit (227)

Vierailija
181/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sari Essayahista tuli isoäiti aiemmin tänä vuonna.

Niin?

Vierailija
182/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sari Essayahista tuli isoäiti aiemmin tänä vuonna.

Eläintenmurhauttajamummi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiselle ei tuota mitään vaikeuksia tuomita muita vaikka ihan huvin vuoksi

Vierailija
184/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksihan ne kaavailee taas lisää maksuja mm. vedelle (eli toden totta tulemme saamaan sen veden siirtomaksun)  ja kohta varmaan hengitysilmallekin. Jännästi ne vaan toteutuu nää läpät.

Vierailija
185/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on täysin köyhien todellisuudesta vieraantunut.

Mikä on se köyhien todellisuus, josta pitäisi jotain ymmärtää. Onko kysymys kohtalon kovasta kourasta, vai onko ihmisellä itsellä vastuuta tilanteesta. Nämä paljon puhutut yh-äidit hankkivat lapsia jännämiesten kanssa tietämättä miten lapset ruokitaan. Sitten huudetaan yhteiskuntaa apuun ja rahahanojen avaamista.

Jaaha, "kilttis" on taas katkera kun naiset ei huoli häntä sänkyynsä...

Vierailija
186/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksihan ne kaavailee taas lisää maksuja mm. vedelle (eli toden totta tulemme saamaan sen veden siirtomaksun)  ja kohta varmaan hengitysilmallekin. Jännästi ne vaan toteutuu nää läpät.

Jossain weffilässä ihan vakavissaan jo ehdottelivat jotain hiilidioksidimaksua joka ihmiselle koska hengitämmehän sitä myrkkyä ulospäin ilmakehään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari Essayah on puoliksi marokkolainen.

Vierailija
188/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tainnut Sari keralla KD:n juurikaan vastustella Orpon hallituksen vielä tämän vaalikauden aikana käyttöönottamaa kuolinsyyntutkintamaksua (60,60 €).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tainnut Sari keralla KD:n juurikaan vastustella Orpon hallituksen vielä tämän vaalikauden aikana käyttöönottamaa kuolinsyyntutkintamaksua (60,60 €).

Mitähän Jeesus olisi tykännyt tämmöisestä meiningistä?

Vierailija
190/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tainnut Sari keralla KD:n juurikaan vastustella Orpon hallituksen vielä tämän vaalikauden aikana käyttöönottamaa kuolinsyyntutkintamaksua (60,60 €).

Mitähän Jeesus olisi tykännyt tämmöisestä meiningistä?

Jeesus ymmärtäisi että velat on maksettava ja lainaamiselle stoppi. Joksanen normaali ihminenkin ymmärtää. Ei voi käyttää rahaa, jota ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette tehneet noustaksenne köyhyydestä? Mitä valintoja olette jättäneet  tekemättä, että elämä on avustusten varassa?  

Opiskella ei saa työttömänä, osa-aikaisen työn teko ei lisää tuloja, vapaaehtoistoiminta on kiellettyä, töihin ei hakemisesta huolimatta pääse. Mitäpä ehdotat?

Opiskella kyllä saa työttömänä. Säälittävää, että te vassarit ette pärjää muuten kuin valehtelemalla.

Vierailija
192/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette tehneet noustaksenne köyhyydestä? Mitä valintoja olette jättäneet  tekemättä, että elämä on avustusten varassa?  

Opiskella ei saa työttömänä, osa-aikaisen työn teko ei lisää tuloja, vapaaehtoistoiminta on kiellettyä, töihin ei hakemisesta huolimatta pääse. Mitäpä ehdotat?

Opiskella kyllä saa työttömänä. Säälittävää, että te vassarit ette pärjää muuten kuin valehtelemalla.

Saa toki, mutta tuet katkeaa siihen paikkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
193/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on täysin köyhien todellisuudesta vieraantunut.

Mikä on se köyhien todellisuus, josta pitäisi jotain ymmärtää. Onko kysymys kohtalon kovasta kourasta, vai onko ihmisellä itsellä vastuuta tilanteesta. Nämä paljon puhutut yh-äidit hankkivat lapsia jännämiesten kanssa tietämättä miten lapset ruokitaan. Sitten huudetaan yhteiskuntaa apuun ja rahahanojen avaamista.

Jaaha, "kilttis" on taas katkera kun naiset ei huoli häntä sänkyynsä...

Menikö tunteilla ajattelevalla huo ralla ikävät faktat tunteisiin? 🤭

Vierailija
194/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette tehneet noustaksenne köyhyydestä? Mitä valintoja olette jättäneet  tekemättä, että elämä on avustusten varassa?  

Opiskella ei saa työttömänä, osa-aikaisen työn teko ei lisää tuloja, vapaaehtoistoiminta on kiellettyä, töihin ei hakemisesta huolimatta pääse. Mitäpä ehdotat?

Opiskella kyllä saa työttömänä. Säälittävää, että te vassarit ette pärjää muuten kuin valehtelemalla.

Saa toki, mutta tuet katkeaa siihen paikkaan. 

No eihän katkea, v*tun vammainen 😆 Jos menet opiskelemaan niin saat opintotukea ja otat lainaa siihen päälle. Kysy itseltäsi miksi koet tarpeelliseksi valehdella internetissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
195/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ruoka pitää jakaa rahana, kun köyhä käyttää kuitenkin sen johonkin muuhun? Kuponki kauppaan olisi kaikkein paras, niin varat menisivät oikeasti siihen mihin ne on tarkoitettu. Sekin on paljon enemmän kuin monissa muissa maissa tarjotaan ilmaiseksi 

Tää. Monen työtä vieroksuvan loisen tuet menee alkoholiin ja huumeisiin.

Vierailija
196/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tainnut Sari keralla KD:n juurikaan vastustella Orpon hallituksen vielä tämän vaalikauden aikana käyttöönottamaa kuolinsyyntutkintamaksua (60,60 €).

Mitähän Jeesus olisi tykännyt tämmöisestä meiningistä?

Ihan hyvää. Sanoihan hän että köyhät teillä on aina keskuudessanne.

Vierailija
197/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sari on lahjakas kävelijä. Vois kävellä tästä maasta hevon v:ttuun, eikä tulla takaisin.

Vihervassarin parempaa rasismia.

Vierailija
198/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äiti vie teidän äitien ruuat

Vierailija
199/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette tehneet noustaksenne köyhyydestä? Mitä valintoja olette jättäneet  tekemättä, että elämä on avustusten varassa?  

Opiskella ei saa työttömänä, osa-aikaisen työn teko ei lisää tuloja, vapaaehtoistoiminta on kiellettyä, töihin ei hakemisesta huolimatta pääse. Mitäpä ehdotat?

Mitäpä, jos tekisit niin useat muutkin  nyt työssä olevat. Ota opintolaina ja opiskele itsellesi mahdollisimman korkea tutkinto. Se on edelleen varmin tapa saada hyvä työpaikka.

Vierailija
200/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>vassarin tietämys kristinuskosta

Raamatussa sanotaan apostoli Paavalin toisessa kirjeessä tessalonikalaisille (2. Tess. 3:10): ”Joka ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä”

Kannattaisi ottaa asioista selvää ennen kuin öyhöttää ja nolaa itsensä 😘

Ylläri pylläri, että tämä postaus on saanut pelkkiä alapeukkuja ilman vasta-argumentteja 😆 Vassarit niin v*tun servattu 😎