Miten Essayah voi kutsua itseään kristilliseksi, kun vie köyhiltä ruuat?
On muiden "kristillisten" kanssa samassa hallituksessa, joka kurjentaa köyhien oloja. Leikkaukset hyväksytään ja nyt Essayah vielä haluaa kauppojen halpa merkit pois.
Miten joku voi olla noin julma?
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Sari Essayahista tuli isoäiti aiemmin tänä vuonna.
Eläintenmurhauttajamummi.
Uskovaiselle ei tuota mitään vaikeuksia tuomita muita vaikka ihan huvin vuoksi
Seuraavaksihan ne kaavailee taas lisää maksuja mm. vedelle (eli toden totta tulemme saamaan sen veden siirtomaksun) ja kohta varmaan hengitysilmallekin. Jännästi ne vaan toteutuu nää läpät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on täysin köyhien todellisuudesta vieraantunut.
Mikä on se köyhien todellisuus, josta pitäisi jotain ymmärtää. Onko kysymys kohtalon kovasta kourasta, vai onko ihmisellä itsellä vastuuta tilanteesta. Nämä paljon puhutut yh-äidit hankkivat lapsia jännämiesten kanssa tietämättä miten lapset ruokitaan. Sitten huudetaan yhteiskuntaa apuun ja rahahanojen avaamista.
Jaaha, "kilttis" on taas katkera kun naiset ei huoli häntä sänkyynsä...
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksihan ne kaavailee taas lisää maksuja mm. vedelle (eli toden totta tulemme saamaan sen veden siirtomaksun) ja kohta varmaan hengitysilmallekin. Jännästi ne vaan toteutuu nää läpät.
Jossain weffilässä ihan vakavissaan jo ehdottelivat jotain hiilidioksidimaksua joka ihmiselle koska hengitämmehän sitä myrkkyä ulospäin ilmakehään.
Sari Essayah on puoliksi marokkolainen.
Eipä tainnut Sari keralla KD:n juurikaan vastustella Orpon hallituksen vielä tämän vaalikauden aikana käyttöönottamaa kuolinsyyntutkintamaksua (60,60 €).
Vierailija kirjoitti:
Eipä tainnut Sari keralla KD:n juurikaan vastustella Orpon hallituksen vielä tämän vaalikauden aikana käyttöönottamaa kuolinsyyntutkintamaksua (60,60 €).
Mitähän Jeesus olisi tykännyt tämmöisestä meiningistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tainnut Sari keralla KD:n juurikaan vastustella Orpon hallituksen vielä tämän vaalikauden aikana käyttöönottamaa kuolinsyyntutkintamaksua (60,60 €).
Mitähän Jeesus olisi tykännyt tämmöisestä meiningistä?
Jeesus ymmärtäisi että velat on maksettava ja lainaamiselle stoppi. Joksanen normaali ihminenkin ymmärtää. Ei voi käyttää rahaa, jota ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olette tehneet noustaksenne köyhyydestä? Mitä valintoja olette jättäneet tekemättä, että elämä on avustusten varassa?
Opiskella ei saa työttömänä, osa-aikaisen työn teko ei lisää tuloja, vapaaehtoistoiminta on kiellettyä, töihin ei hakemisesta huolimatta pääse. Mitäpä ehdotat?
Opiskella kyllä saa työttömänä. Säälittävää, että te vassarit ette pärjää muuten kuin valehtelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olette tehneet noustaksenne köyhyydestä? Mitä valintoja olette jättäneet tekemättä, että elämä on avustusten varassa?
Opiskella ei saa työttömänä, osa-aikaisen työn teko ei lisää tuloja, vapaaehtoistoiminta on kiellettyä, töihin ei hakemisesta huolimatta pääse. Mitäpä ehdotat?
Opiskella kyllä saa työttömänä. Säälittävää, että te vassarit ette pärjää muuten kuin valehtelemalla.
Saa toki, mutta tuet katkeaa siihen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on täysin köyhien todellisuudesta vieraantunut.
Mikä on se köyhien todellisuus, josta pitäisi jotain ymmärtää. Onko kysymys kohtalon kovasta kourasta, vai onko ihmisellä itsellä vastuuta tilanteesta. Nämä paljon puhutut yh-äidit hankkivat lapsia jännämiesten kanssa tietämättä miten lapset ruokitaan. Sitten huudetaan yhteiskuntaa apuun ja rahahanojen avaamista.
Jaaha, "kilttis" on taas katkera kun naiset ei huoli häntä sänkyynsä...
Menikö tunteilla ajattelevalla huo ralla ikävät faktat tunteisiin? 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olette tehneet noustaksenne köyhyydestä? Mitä valintoja olette jättäneet tekemättä, että elämä on avustusten varassa?
Opiskella ei saa työttömänä, osa-aikaisen työn teko ei lisää tuloja, vapaaehtoistoiminta on kiellettyä, töihin ei hakemisesta huolimatta pääse. Mitäpä ehdotat?
Opiskella kyllä saa työttömänä. Säälittävää, että te vassarit ette pärjää muuten kuin valehtelemalla.
Saa toki, mutta tuet katkeaa siihen paikkaan.
No eihän katkea, v*tun vammainen 😆 Jos menet opiskelemaan niin saat opintotukea ja otat lainaa siihen päälle. Kysy itseltäsi miksi koet tarpeelliseksi valehdella internetissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ruoka pitää jakaa rahana, kun köyhä käyttää kuitenkin sen johonkin muuhun? Kuponki kauppaan olisi kaikkein paras, niin varat menisivät oikeasti siihen mihin ne on tarkoitettu. Sekin on paljon enemmän kuin monissa muissa maissa tarjotaan ilmaiseksi
Tää. Monen työtä vieroksuvan loisen tuet menee alkoholiin ja huumeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tainnut Sari keralla KD:n juurikaan vastustella Orpon hallituksen vielä tämän vaalikauden aikana käyttöönottamaa kuolinsyyntutkintamaksua (60,60 €).
Mitähän Jeesus olisi tykännyt tämmöisestä meiningistä?
Ihan hyvää. Sanoihan hän että köyhät teillä on aina keskuudessanne.
Vierailija kirjoitti:
Sari on lahjakas kävelijä. Vois kävellä tästä maasta hevon v:ttuun, eikä tulla takaisin.
Vihervassarin parempaa rasismia.
Meidän äiti vie teidän äitien ruuat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olette tehneet noustaksenne köyhyydestä? Mitä valintoja olette jättäneet tekemättä, että elämä on avustusten varassa?
Opiskella ei saa työttömänä, osa-aikaisen työn teko ei lisää tuloja, vapaaehtoistoiminta on kiellettyä, töihin ei hakemisesta huolimatta pääse. Mitäpä ehdotat?
Mitäpä, jos tekisit niin useat muutkin nyt työssä olevat. Ota opintolaina ja opiskele itsellesi mahdollisimman korkea tutkinto. Se on edelleen varmin tapa saada hyvä työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
>vassarin tietämys kristinuskosta
Raamatussa sanotaan apostoli Paavalin toisessa kirjeessä tessalonikalaisille (2. Tess. 3:10): ”Joka ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä”
Kannattaisi ottaa asioista selvää ennen kuin öyhöttää ja nolaa itsensä 😘
Ylläri pylläri, että tämä postaus on saanut pelkkiä alapeukkuja ilman vasta-argumentteja 😆 Vassarit niin v*tun servattu 😎
Niin?