Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Essayah voi kutsua itseään kristilliseksi, kun vie köyhiltä ruuat?

Vierailija
03.02.2026 |

On muiden "kristillisten" kanssa samassa hallituksessa, joka kurjentaa köyhien oloja. Leikkaukset hyväksytään ja nyt Essayah vielä haluaa kauppojen halpa merkit pois.

 

Miten joku voi olla noin julma?

Kommentit (227)

Vierailija
201/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristillisyyttä on niin montaa sorttia.

Eipäs ole kuin kahta: Oikeaa ja väärää. Josta päästäänkin siihen minkä kolmen saman numeron mukaan hallitus toimii ja siitä on kristillisyys kaukana.

Vierailija
202/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarin isä on muslimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan kätyri tuokin on. Nämä kaikki pitäisi raahata torille ja häpeäpaaluun jossa kansa voisi käydä niitä vähän pommittamassa. 

Vierailija
204/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari on niin pihalla.

Vierailija
205/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että Jeesus olisi sitä mieltä, että suomalaisille pitää velkarahalla ja vastikkeettomasti kustantaa yltäkylläinen elintaso samaan aikaan, kun huomattavasti suurempi määrä ihmisiä kuolee jatkuvasti nälkään ja suuri osa maapallon väestöstä elää äärimmäisessä köyhyydessä. 

Vierailija
206/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi menee pesuveden mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/227 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottomat ei jaa edes sitä.

Vierailija
208/227 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksihan ne kaavailee taas lisää maksuja mm. vedelle (eli toden totta tulemme saamaan sen veden siirtomaksun)  ja kohta varmaan hengitysilmallekin. Jännästi ne vaan toteutuu nää läpät.

Jossain weffilässä ihan vakavissaan jo ehdottelivat jotain hiilidioksidimaksua joka ihmiselle koska hengitämmehän sitä myrkkyä ulospäin ilmakehään.

Lemmikin omistaja varmasti maksaa myös niiden lemmikkien hiilidioksidimaksun? Lemmikitkin hengittävät. Ja hevoset, lehmät, siat, kanat  - eli maatalousfirmat maksavat varmasti tuotantoeläinten hiilidioksidimaksut? Eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/227 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tainnut Sari keralla KD:n juurikaan vastustella Orpon hallituksen vielä tämän vaalikauden aikana käyttöönottamaa kuolinsyyntutkintamaksua (60,60 €).

Mitähän Jeesus olisi tykännyt tämmöisestä meiningistä?

No siksi se ristiinnaulittiin

Vierailija
210/227 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tainnut Sari keralla KD:n juurikaan vastustella Orpon hallituksen vielä tämän vaalikauden aikana käyttöönottamaa kuolinsyyntutkintamaksua (60,60 €).

Mitähän Jeesus olisi tykännyt tämmöisestä meiningistä?

Jeesus ymmärtäisi että velat on maksettava ja lainaamiselle stoppi. Joksanen normaali ihminenkin ymmärtää. Ei voi käyttää rahaa, jota ei ole. 

Ei näytä olevan Kokoomukselle mikään ongelma käyttää rahaa, jota ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
211/227 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette tehneet noustaksenne köyhyydestä? Mitä valintoja olette jättäneet  tekemättä, että elämä on avustusten varassa?  

Opiskella ei saa työttömänä, osa-aikaisen työn teko ei lisää tuloja, vapaaehtoistoiminta on kiellettyä, töihin ei hakemisesta huolimatta pääse. Mitäpä ehdotat?

Opiskella kyllä saa työttömänä. Säälittävää, että te vassarit ette pärjää muuten kuin valehtelemalla.

Saa toki, mutta tuet katkeaa siihen paikkaan. 

No eihän katkea, v*tun vammainen 😆 Jos menet opiskelemaan niin saat opintotukea ja otat lainaa siihen päälle. Kysy itseltäsi miksi koet tarpeelliseksi valehdella internetissä.

Mistä lähtien laina on laskettu tueksi?

Vierailija
212/227 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sari on lahjakas kävelijä. Vois kävellä tästä maasta hevon v:ttuun, eikä tulla takaisin.

Vihervassarin parempaa rasismia.

Miksi puolustelet sortajaasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
213/227 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>vassarin tietämys kristinuskosta

Raamatussa sanotaan apostoli Paavalin toisessa kirjeessä tessalonikalaisille (2. Tess. 3:10): ”Joka ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä”

Kannattaisi ottaa asioista selvää ennen kuin öyhöttää ja nolaa itsensä 😘

Ylläri pylläri, että tämä postaus on saanut pelkkiä alapeukkuja ilman vasta-argumentteja 😆 Vassarit niin v*tun servattu 😎 

Voi elämä. Tämä oikeasti on lapsi

Vierailija
214/227 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristillisyyttä on niin montaa sorttia.

Eipäs ole kuin kahta: Oikeaa ja väärää. Josta päästäänkin siihen minkä kolmen saman numeron mukaan hallitus toimii ja siitä on kristillisyys kaukana.

Kummasti kelpaa "Kristillis"demarille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
215/227 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Jeesus olisi sitä mieltä, että suomalaisille pitää velkarahalla ja vastikkeettomasti kustantaa yltäkylläinen elintaso samaan aikaan, kun huomattavasti suurempi määrä ihmisiä kuolee jatkuvasti nälkään ja suuri osa maapallon väestöstä elää äärimmäisessä köyhyydessä. 

Olen samaa mieltä. Velkarahalla ei pidä suosia ketään tai ylläpitää järjestelmää, joka ei ole kestävä. Huomiona, koko läntinen yhteiskunta on rakennettu velkarahalle. Se rakastettu kapitalismi on rakennettu velkarahalle. Velkarahalla.

Vierailija
216/227 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tainnut Sari keralla KD:n juurikaan vastustella Orpon hallituksen vielä tämän vaalikauden aikana käyttöönottamaa kuolinsyyntutkintamaksua (60,60 €).

Mitähän Jeesus olisi tykännyt tämmöisestä meiningistä?

Jeesus ymmärtäisi että velat on maksettava ja lainaamiselle stoppi. Joksanen normaali ihminenkin ymmärtää. Ei voi käyttää rahaa, jota ei ole. 

Ei näytä olevan Kokoomukselle mikään ongelma käyttää rahaa, jota ei ole

Se raha tulee heille Kela Goldilla näkymättömästä taikaseinästä nyt kun on Kokkare KELA:n johdossa. Petterin toimistossa vakaasti uskotaan, että tilanne paranee, vaikka maa kaatuu ympärillä. Ja rukoillaan, että saataisiin olla vallassa vielä vuosi. Juonitaan ja jeesustellaan.

-winner-

Vierailija
217/227 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tainnut Sari keralla KD:n juurikaan vastustella Orpon hallituksen vielä tämän vaalikauden aikana käyttöönottamaa kuolinsyyntutkintamaksua (60,60 €).

Mitähän Jeesus olisi tykännyt tämmöisestä meiningistä?

Jeesus ymmärtäisi että velat on maksettava ja lainaamiselle stoppi. Joksanen normaali ihminenkin ymmärtää. Ei voi käyttää rahaa, jota ei ole. 

Ei näytä olevan Kokoomukselle mikään ongelma käyttää rahaa, jota ei ole

Se raha tulee heille Kela Goldilla näkymättömästä taikaseinästä nyt kun on Kokkare KELA:n johdossa. Petterin toimistossa vakaasti uskotaan, että tilanne paranee, vaikka maa kaatuu ympärillä. Ja rukoillaan, että saataisiin olla vallassa vielä vuosi. Juonitaan ja jeesustellaan.

-winner-

Okei, eli sen Kela-Goldin saa vain Kokoomuksen puoluekirjalla

Ei ihme, etten ole koskaan sellaista nähnyt

Vierailija
218/227 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matteus 25:

 

"Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti. 
25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

 

Ei epäilystäkään nykyisen hallituksen loppusijoituspaikasta.

Muistetaan nyt kuitenkin se, että uskovia on erilaisissa rooleissa täällä maan päällä. Osa on seurakunnan kautta tarjoamassa soppaa ja saippuaa. Osa on yhteiskunnallisissa viroissa ja kovasti "yrittävät" sitä kautta vaikuttaa. Esterin kirjan Esterkin kävi vuoden kauneushoidot hovissa ja makein ylläpidoin ja sitten kuningas valitsi hänen kuningattareksi. Ester oli edelleen siellä ylhäisessä asemassa ja sitä kautta vaikutti kovia kärsivän kansansa asioihin. (Juutalaiset saivat siis luvan puolustaa itseään kun heitä vastaan hyökättiin). 

 

Esterin sedän sanat Esterille: "Älä luulekaan, että sinä, kun olet kuninkaan linnassa, yksin kaikista juutalaisista pelastut. Jos sinä tänä aikana olet vaiti, tulee apu ja pelastus juutalaisille muualta, mutta sinä ja sinun isäsi perhe tuhoudutte. Kuka tietää, etkö sinä juuri tällaista aikaa varten ole päässyt kuninkaalliseen arvoon?" 

 

Haastaisin kyllä KD:n väen järeämmin perustelemaan miten he ovat heikoimpien puolella. En ole täysin vakuuttunut heidän toiminnastaan kun ei heistä kuulu mitään. Ja perussuomalaiset ovat niin sekalainen sakki, että oksat pois. Joukossa on hyviä yksittäisiä ihmisiä, ajattelevia kristittyjäkin. Mutta samaan aikaa puolue on kuin kaatopaikka, jonne korppikotkat ovat kokoontuneet. Ei heitä(kään) voi äänestää. Ketään ei voi äänestää. 

Vierailija
219/227 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tainnut Sari keralla KD:n juurikaan vastustella Orpon hallituksen vielä tämän vaalikauden aikana käyttöönottamaa kuolinsyyntutkintamaksua (60,60 €).

Eniten tuossa yllättää, ettei se ollut 666 euroa.

-winner-

Vierailija
220/227 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tainnut Sari keralla KD:n juurikaan vastustella Orpon hallituksen vielä tämän vaalikauden aikana käyttöönottamaa kuolinsyyntutkintamaksua (60,60 €).

Mitähän Jeesus olisi tykännyt tämmöisestä meiningistä?

Jeesus ymmärtäisi että velat on maksettava ja lainaamiselle stoppi. Joksanen normaali ihminenkin ymmärtää. Ei voi käyttää rahaa, jota ei ole. 

Ei näytä olevan Kokoomukselle mikään ongelma käyttää rahaa, jota ei ole

Se raha tulee heille Kela Goldilla näkymättömästä taikaseinästä nyt kun on Kokkare KELA:n johdossa. Petterin toimistossa vakaasti uskotaan, että tilanne paranee, vaikka maa kaatuu ympärillä. Ja rukoillaan, että saataisiin olla vallassa vielä vuosi. Juonitaan ja jeesustellaan.

-winner-

Okei, eli sen Kela-Goldin saa vain Kokoomuksen puoluekirjalla

Ei ihme, etten ole koskaan sellaista nähnyt

Persuille se maksetaan kultaharkkoina. RKP:lle optioina. KD:lle Päivin pappismiehen joululahjarahoina.

Siinä ne halvat keinot EK:lle, millä nuo ihmiset ostetaan. Huom. ostetaan, koska korruptiotahan Suomessa ei ole.

-winner-