Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Essayah voi kutsua itseään kristilliseksi, kun vie köyhiltä ruuat?

Vierailija
03.02.2026 |

On muiden "kristillisten" kanssa samassa hallituksessa, joka kurjentaa köyhien oloja. Leikkaukset hyväksytään ja nyt Essayah vielä haluaa kauppojen halpa merkit pois.

 

Miten joku voi olla noin julma?

Kommentit (227)

Vierailija
221/227 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tainnut Sari keralla KD:n juurikaan vastustella Orpon hallituksen vielä tämän vaalikauden aikana käyttöönottamaa kuolinsyyntutkintamaksua (60,60 €).

Mitähän Jeesus olisi tykännyt tämmöisestä meiningistä?

Jeesus ymmärtäisi että velat on maksettava ja lainaamiselle stoppi. Joksanen normaali ihminenkin ymmärtää. Ei voi käyttää rahaa, jota ei ole. 

Ei näytä olevan Kokoomukselle mikään ongelma käyttää rahaa, jota ei ole

Se raha tulee heille Kela Goldilla näkymättömästä taikaseinästä nyt kun on Kokkare KELA:n johdossa. Petterin toimistossa vakaasti uskotaan, että tilanne paranee, vaikka maa kaatuu ympärillä. Ja rukoillaan, että saataisiin olla vallassa vielä vuosi. Juonitaan ja jeesustellaan.

-winner-

Okei, eli sen Kela-Goldin saa vain Kokoomuksen puoluekirjalla

Ei ihme, etten ole koskaan sellaista nähnyt

Persuille se maksetaan kultaharkkoina. RKP:lle optioina. KD:lle Päivin pappismiehen joululahjarahoina.

Siinä ne halvat keinot EK:lle, millä nuo ihmiset ostetaan. Huom. ostetaan, koska korruptiotahan Suomessa ei ole.

-winner-

Eihän Suomessa ikinä mitään korruptiota ole ollut...

Vierailija
222/227 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanassa kyllä sanotaan ettei saa sanoa väärää todistusta lähimmäistä. Toinen ,että pitää siunata hallitusta ja eduskuntaa. Teen kyllä nyt uskovansa mummon kai ihan väärin. ,kun moitin KD käytöstä hallituksessa. Sitä rukoilen. että hallitus hajoaisi. Oppositiolle  voimaa vastustaa näitä kauheita säästötoimia   jotka kohdistuvat köyhiin  heikomassa asemassa oleviin  kansalaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/227 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 Olisi todella tärkeää, että nekin jotka eivät  ennen ole osallistuneet  vaaleihin jaksaisivat nyt tulla  seuraaviin tulla äänestämään.  Jos puolue mietityttää voisi ajatella mitä itse haluaisi maassamme tapahtuvan. Saako vaikka rikkaat vaan rikastua vai pitäisikö jo auttaa köyhää kanssamme.

Vierailija
224/227 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on usein vaikeuksia puolueesta miettiä ketä äänestää. En jaksa paikan päälle mennä kuuntelemaan. Maalla ennen kaikki oli jotenkin  tunnettuja.  Kaupungissa on ihan eri asia. Netti on kyllä tuossa hyvä ja tuttujen kanssa juttelu. Olen rauhallinen ja sopuisa ihminen.mutta   kyselytuntia en pysty katsomaan. Hallituksen jäsenet kiertävät taidokkaasti  kaikki kysymykset Tekevät  tuosta  valehtelutunnin.  Harvinaista kyllä nyt tiedän jo ketä äänestän.

Vierailija
225/227 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän kristillisiä tai persuja. Ne on enää ainoita, jotka edes yrittää välittää suomalaisista. Tulee niin pettynyt ja surullinen olo näistä haukkuketjuista. Onko ihmiset todella niin tyhmiä, että eivät näe kuinka pahoja oppositiossa nyt olevat puolueet on? Edes keskustalla ei ole ihan puhtaita jauhoja pussissaan muista nyt puhumattakaan.

Vierailija
226/227 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matteus 25:

 

"Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti. 
25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

 

Ei epäilystäkään nykyisen hallituksen loppusijoituspaikasta.

Muistetaan nyt kuitenkin se, että uskovia on erilaisissa rooleissa täällä maan päällä. Osa on seurakunnan kautta tarjoamassa soppaa ja saippuaa. Osa on yhteiskunnallisissa viroissa ja kovasti "yrittävät" sitä kautta vaikuttaa. Esterin kirjan Esterkin kävi vuoden kauneushoidot hovissa ja makein ylläpidoin ja sitten kuningas valitsi hänen kuningattareksi. Ester oli edelleen siellä ylhäisessä asemassa ja sitä kautta vaikutti kovia kärsivän kansansa asioihin. (Juutalaiset saivat siis luvan puolustaa itseään kun heitä vastaan hyökättiin). 

 

Esterin sedän sanat Esterille: "Älä luulekaan, että sinä, kun olet kuninkaan linnassa, yksin kaikista juutalaisista pelastut. Jos sinä tänä aikana olet vaiti, tulee apu ja pelastus juutalaisille muualta, mutta sinä ja sinun isäsi perhe tuhoudutte. Kuka tietää, etkö sinä juuri tällaista aikaa varten ole päässyt kuninkaalliseen arvoon?" 

 

Haastaisin kyllä KD:n väen järeämmin perustelemaan miten he ovat heikoimpien puolella. En ole täysin vakuuttunut heidän toiminnastaan kun ei heistä kuulu mitään. Ja perussuomalaiset ovat niin sekalainen sakki, että oksat pois. Joukossa on hyviä yksittäisiä ihmisiä, ajattelevia kristittyjäkin. Mutta samaan aikaa puolue on kuin kaatopaikka, jonne korppikotkat ovat kokoontuneet. Ei heitä(kään) voi äänestää. Ketään ei voi äänestää. 

Kai olet tietoinen, ettei vasemmistomedia eli hs ja yle tietenkään kerro kristillisten ja persujen hyvistä töistä ja onnistumisista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
227/227 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ottanut täydestä luterilaisen eetoksen: "Kärsi kärsi, kirkkaamman kruunun saat." Kirkkoruhtinaat on aina rahan ja vallan ahneuksissaan orjuuttaneet, alistaneet ja riistäneet "alempiaan" (lue normi seurakuntalainen).

Sari on hellari, ei luterilainen.