Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petolliset 5 OFFICIAL

Vierailija
03.02.2026 |

8.3.2026 alkaa uusi kausi. Keiden kaikkien osallistujien kuvat olette nähneet vuotaneissa kuvissa?

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä, millaiseen rooliin nämä tähän mennessä aika kiltit ja näkymättömät tyypit Mika, Alina, Anni, Hassan ja Beata nousevat. Heidän päättelykyvystään ei ole ihan hirveästi vielä irronnut. 

Tyrmätyyppien muistamattomuus tai kuullun ymmärtäminen on jotain käsittämätöntä... mitä helkkaria, etenkin Alha :D  

Petralla ja Joonalla on nähdäkseni rahkeita pelata kavalasti pitkällekin, vaikka Joona ehkä pitikin jonkinlaisen paniikkipuheenvuoron heti valintansa jälkeen. Mites tämä yksi petollinen Jussi - hän on mulle täysin uusi tuttavuus ja vaikuttaa hieman jähmeältä...?

Tästä on varmaan leikattu jotain olennaisia pois, kun osallistujat tuntuvat pitävän Amandaa kovana luuna, mutta ei hän  ole minusta mitenkään esille noussut kahdessa ekassa jaksossa. 

Simo, Valtteri, Jasmiina ja mahdollisesti myös Karoliina vaikuttavat potentiaalisesti tarkkanäköisiltä. Marios lähinnä kikkailee sen murteensa kanssa ja onnistui häätämään Sannan, jolla Anniinan lisäksi olisi ollut älyn jyvää.

Vierailija
182/182 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettiny sitä kun aamupalalle saapuu 90% kerroista viimeisenä aina se, joka on ollut petollisten murhalistalla. Eli katsojille jännitystä kumpihan vaihtoehdoista murhattiin. Miten kilpailijat ei tätä ikinä tajua? Eli käytännössä viimeisenä saapunut on lähes aina uskollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla