Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasittaako ketään muuta seksin vaivalloisuus, kuten alapään sheivailu jne.?

Vierailija
13.11.2011 |

Siis tarkoitan sitä, että naisen ei läheskään aina ole mahdolllista harrastaa ex tempore -seksiä, vaikka huvittaisikin: alapään ( ja mielellään säärienkin) pitää olla sheivattu, pitää olla suihkunraikas, pitää olla seksikkäät alusvaatteet jne.

Olen yrittänyt analysoida tätä laimeahkoa seksielämääni, ja olen tullut lopputulokseen, että ulkonäköpaineet vaikuttavat ihan selvästi todella paljon seksin määrään.

Häpykarvoituksen sheivailu lienee rajoittavin tekijä: tälläkin palstalla on tehty hyvin selväksi se, että rehottava puska on ällö. Itse en kuitenkaan pysty joka päivä pitämään alapäätä sheivattuna, koska iho ei kestä. Joten jos alapää rehottaa, mies saa pakit.

Aika tylsää oikeastaan.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sheivaat, oothan vaatinut myös että miehen alapää on karvaton?

Vierailija
102/112 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki oli ex, joka ei peseytynyt pariin kolmeen viikkoon, ei edes persettään tai vehkeitään, joten seksit jäi ja koko ukko lopulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä sheivaillut alapäätä, saksilla niks naks jos alkaa rehottaa omaan silmään liikaa

Vierailija
104/112 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä sheivaillut alapäätä, saksilla niks naks jos alkaa rehottaa omaan silmään liikaa

Entä biksut?

Vierailija
105/112 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jokainen tyylillään. Itse en haluaisi tuollaista seksielämää. Pitää olla tyyppi, jolle kelpaa vaikka edellisestä sokeroinnista olisi vierähtänyt aikaa. Ja pesun suhteen normaali arkihygienia, ei mitään erillistä puunausta juuri ennen h-hetkeä.

Mikä nyt sitten on se kenenkin _arkihygienia_. Suomalaiset ovat yhä vakuuttuneita, että perse puhdistuu kakkosen jälkeen paperilla pyyhkimällä. Bideeseen ei kosketa. Jos aamulla on käynyt suihkussa, käynyt pari kertaa kakkosella ja muilla hädillä, sekä huitaissut paperilla isommat roippeet pois, ei se kyllä minulle illalla riitä. Kyllä pitää käydä suihkussa ennen seksiä, ihan molempien.

Ymmärrätkö sinä sen itse mitä sinä menetät? En ikinä haluaisi, että seksi olisi noin "suunniteltua" aina. Se tappaa kaiken intohimon. Ja vaikka monen on tätä vaikea tajuta, niin ihminen kiihottuu pienestä määrästä virtsan ja ulosteen hajua! Toiset isommasta ja toiset niin, ettei sitä edes tietoisesti tajua. 

Ja mitä karvojen ajeluun tulee, niin jos joku haluaa tietoisesti itseään vahingoittaa, niin tehköön niin, mutta itse en todellakaan huoli enää miestä jolle karvat on este. Miehet jotka eivät siedä karvoja on olleet aina selkeästi huonompia sängyssä, kuin ne jotka sietää. Sama homma kuin ylempänä, aito intohimo puuttuu täysin. 

Vierailija
106/112 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä biksut?

Mitä niistä? Ajatteletko, että ne karvat rehottaa. Ei mulla niin pieniä bikineitä ole, että ne leikatut karvat sieltä ulkopuolelle rehottaisi. Ja toisaalta, jos muutama karva näkyisikin, niin mitä sitten? Ihmisillä on karvoja.

Vierailija
107/112 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavinta on huono suuhygienia, lemahtava hengitys kyllä tappaa välittömästi halut. 🥴 En ikinä ole käännyttänyt miestä alapääpesulle, mutta hammaspesulle ja suuveden käyttöön kyllä. Lopulta kyllästyin, kun ei ottanut suuhygieniaa tosissan, ja siihen loppui ne touhuilut meillä. Piti kyllä muuten itsestään huolta, mutta ei ikinä langannut hammasvälejä ja harjauskin oli melko huoletonta. Että jos miehet mietitte, että miksi vaimo pihtaa, niin mikäs on se hammaskaluston kunto ja puhtaus...? Harva kai edes pitkäaikaiselle kumppanilleen kehtaa sanoa, että sinä haiset pahalle, itse kehtasin ja mieshän loukkaantui tästä joka kerta. Mutta oma oli valintansa... 

Vierailija
108/112 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä biksut?

Mitä niistä? Ajatteletko, että ne karvat rehottaa. Ei mulla niin pieniä bikineitä ole, että ne leikatut karvat sieltä ulkopuolelle rehottaisi. Ja toisaalta, jos muutama karva näkyisikin, niin mitä sitten? Ihmisillä on karvoja.

Mun karvat kyllä kasvaa reisillekin ja ne peittäisi vain shortsi-malliset uikkarit. 😄

Vierailija
109/112 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lukiessa emeritus-Casanona ei voi kuin sanoa: Luojan kiitos, etten syntynyt 50 vuotta myöhemmin!

Vierailija
110/112 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä biksut?

Mun karvat kyllä kasvaa reisillekin ja ne peittäisi vain shortsi-malliset uikkarit. 😄

Ja miksi sinun pitäisi peittää ne karvat? Kaikilla kasvaa karvaa reisissä karvoja. 

Vierailija
111/112 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä biksut?

Ja miksi sinun pitäisi peittää ne karvat? Kaikilla kasvaa karvaa reisissä karvoja. 

Eihän minun tarvitsekaan, mutta jos haluaisin ne piiloon, pitäisi olla lahkeelliset uikkarit. Enkä puhu reisikarvoista, vaan häpykarvoista, jotka kasvaa nivusia pitemmälle sisreisien puolelle. 

Vierailija
112/112 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikeläisen toosa on jo sen verran lurpahtanu, että melkeimpä suositeltavaa pitää ne karvat, ettei ruma kurtturöpsä paljastu Mistä päättelit että nättinaama ja kurtturömpsä ovat miehen mielestä kelvoton näkymäpari?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme