Kauniita, mieluiten J:llä alkavia tyttöjen nimiä?
Olis hakusessa kaunis J:llä alkava tytön nimi. Ei mitään väkisin väännettyä erikoisuudentavoittelua, mutta ehkä hiukan persoonallisempi kuin esim. Johanna (joka kyllä nätti nimi sekin). Ei siis mitään Jannicoita tms.
Kertokaas !
Kommentit (86)
- Juliana
- Julianna
- Joela
- Jade
Poikien nimissä on laajempi kirjo ja j-nimet ihan suosikkejani.
Ei yksi alkukirjain voi todellakaan tehdä nimistä hirveitä tai on aika pinnallista väkeä liikkeellä.
Julia, Juliet, Julianna, Jakenda, Jennifer, Jessilynn, Joan, Josephine, Julisa
että Julia on nykypäivänä persoonallisempi, kuin Johanna? =D
Mun täytyy sanoa, että näistä nimistä ei kyllä uppoo mikään, musta aika persoonattomia nimiä! Ja olen samaa mieltä et J:l alkavia en keksi kyl juuri mitään..
Tyttäreni yli 20vee, silloin ei kato tiedetty vielä että se on kauhee av.n WT-NIMI iiiiiiiik ;D
Eipä omassa elämässä kyllä huomaa että J-alkuinen nimi olis jotenkin überkamala. Eikä kukaan oo kehdannut tulla sanomaankaan jos on sitä mieltä :)
Mutta syyllistyn kyllä lähiöasumiseen, joka on J-alkuisen nimen lisäksi kaiketi perisynti :D Tai ehkä se johtuu nimestä etten ole "muualle päässyt" ??
T- Jenni (jo yli 30-vuotta and still going strong)
Ehdottomasti siksi et ole lähiöstä päässyt ;D
WT eli Jannan äiti
Kertokaas vielä onko pojallani tulevaisuutta kun olen antanut hänelle O-alkuisen nimen?? Jos äiti on J-alkuinen, onko tämä yhdistelmä erityisen kamala? Varsinkin lähiöön yhdistettynä??
Ei näille ketjuille voi kun nauraa :D
Ihan varmuutta ei ole.. mutta tuskin auttaa, kun Jii oot ite =(
Eipä omassa elämässä kyllä huomaa että J-alkuinen nimi olis jotenkin überkamala. Eikä kukaan oo kehdannut tulla sanomaankaan jos on sitä mieltä :)
Mutta syyllistyn kyllä lähiöasumiseen, joka on J-alkuisen nimen lisäksi kaiketi perisynti :D Tai ehkä se johtuu nimestä etten ole "muualle päässyt" ??
T- Jenni (jo yli 30-vuotta and still going strong)
T: Jenni itsekin. Tosin aika pehmeä nimi, olen tyytyväinen, että naimisiin mennessä sain sukunimeeni ärrän tuomaan särmää, tyttönimikin oli aika pehmeä.
Jarna ja Jemima on mainitsematta. Jarmila taitaa mennä hassun puolelle (Jarmila Kratochvílová oli takavuosien mestarihiihtäjä)
Jolie
Julie
Jolanda
Jassandra
Jamina
Jalina
Jamilla
Janike
Jasmine
Jadessa
Jadeline
Jarmiina
Juliana
Jiliana
Jerkomiina
Kolmen J-alkuisen tytön äippä
Ei kai ne j:llä alkavat nimet sen huonompia ole kuin muutkaan. Niissä pätee sama homma kuin muissakin nimisä, eli sellaiset väkisinväännetyt, mukatrendikkäät/erikoiset nimet saa tuomion. Esim Janessa, Julita, Jannica jne.
Mun mielestä nättejä j:llä alkavia nimiä on Julia, Jenni, Jenna, Jade ja Joanna.
Janicat sun muut vastaavat on niin 90-lukua...
Julia tai Juulia :-) kuulostaa ihan eri
nimeltä "kahdella uulla"
Ja Juulia vähän harvinaisempi kuin Julia.
exan nyxan nimi. Juuli olisi hyva "suomennos".
t: USa-mamma