Nalle on fiksumpi kuin yleisesti luullaan!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5ce3916d-cd2a-49b1-9050-6243ce594…
Lisäksi kannattaa kansalaispalkkaakin!
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Se on hauska oikesistolaisissa, että hesarissa oli koneen jostain perijästä juttu, jossa puolusti koneen monimutoisuusajattelua niin ei kukaan hehkuta ympäri somea kuinka fiksu ja rikas ihminen on kyseessä (niin kuin on). Miksi näiden idoli on juuri nalle sitä en ymmärrä?
Moni ei ymmärrä miksi uskot sosialistisen Hesarin sepittämää aivopesua. Oletko niin tyhmä ettet osaa kritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli fiksu, koska tajusi vasemmistolaisuuden harhan. Hänhän oli nuorena taistolainen.
Fiksu ihminen ei huvikseen ammu lintuja. Itse laitan meidän tontille linnunpönttöjä ja pidän peukkuja että pesiminen onnistuu ja tulee poikasia linnuille.Tämä mielipuoli lentelee ympäri maapalloa huvikseen tappaakseen lintuja mahdollisimman paljon.
Luonnon tuhoaminen ja elämän lopettaminen maapallolta on se äärioikeiston juttu. Siksi Persutkin fanittaa Nallea.
Vihreän puolueen perustivat Saksalaiset kansallissosialistit sodan jälkeen. Pekka Haavisto ihaili vaalikirjassaan Hitleriä. Äärioikeistolla ja Vihreillä on paljon yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt häntä fiksuna. Kyllä se rahan tekeminen älyä vaatii.
Vieläkin suututtaa koronatuet. Apulanta ja kaijaa koo sai sellaista.Niin, vaatiikin paljon älyä syntyä rikkaaseen sukuun... Ja koronatuet jaettiin oikeasti kaikille, sekä rikkaille että köyhille. Toisin kuin nykyhallitus joka jakaa vain rikkaille kavereilleen.
Oikeasti olet peruskoulun käynyt persaukinen sosialisti joka ei tiedä talousasioista hevon persettä.
Kuten kaikki suomalaiset. Sosialistinen peruskoulu ei opeta taloustietoa.
Oletko miljonääri? Et. Omistatko edes sataa tuhatta? Et.
Raha ei tarvitse älyä vaan häikäilemättömyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hauska oikesistolaisissa, että hesarissa oli koneen jostain perijästä juttu, jossa puolusti koneen monimutoisuusajattelua niin ei kukaan hehkuta ympäri somea kuinka fiksu ja rikas ihminen on kyseessä (niin kuin on). Miksi näiden idoli on juuri nalle sitä en ymmärrä?
Moni ei ymmärrä miksi uskot sosialistisen Hesarin sepittämää aivopesua. Oletko niin tyhmä ettet osaa kritiikkiä.
Siis mitä? Minä olen siis tyhmä kun luin haastattelun hesarista. Ja olisin fiksu, että ajattelisin että Hesarin toimittaja on vaan sepittänyt koko jutun.
Eipä siinä sitten mitään.
Nalle on parhaimmillaan , kun hän sanoo suorat sanat tästä ilmasto sekoilusta. Paljastaa, kuinka viherideologialla lypsetään suuret rahat hyväuskoisilta hölmöiltä suomalaisilta. 😁