Koirat on korvanneet lapset nuorilla naisilla ja perheillä
Pidän kyllä itsekin paljon eläimistä ja koirista. Mutta kyllä hiukan mietityttää miten paljon koirat nykyään menee lasten edelle.
Kommentit (337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsissa ja koirissa on se ero (ellei jo aiemmilla sivuilla mainittu), että lapset kasvaa ja vauvakuvien ihmettely -vaihe menee ohi, mutta koiranomistajat lässyttää koiristaan vastaavalla tavalla niin kauan kuin niissä muffeissa henki pihisee.
Koirat ovat suloisia loppuun asti, lapset harvoin.
Niin, sinäkin olet ollut pelkkä rääkyvä paskapaketti joskus. Ilmeisesti toivot, että sinutkin olisi vedetty vessasta alas?
Tämä on maailman typerin argumentti. Jos vaikka minut olisi vedetty vessasta alas, en olisi mitään mieltä mistään, koska minua ei ikinä koskaan olisi ollut. Eikä se haittaisi pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Tinderissäkin alkaa olemaan enemmän koirien kuvia kuin naisten 😬 MIKSI sitä koiraa pitää tunkea joka oaikkaan. Haluan tulla panemaan sinua enkä koiraasi ja jos en koiraasi, niin en halua että se on vieressä katsomassa kun naidaan!
Ajattelitko, että tämä viestisi jotenkin parantaa miesten asemia? Sen sisältö on yksi suurimmista syistä miksi miesten ja naisten välit ovat Suomessa katkolla.
Suurin syy on kylläkin some. Moni mies ja nainen ei osaa enää kommunikoida toisten ihmisten kanssa, koska kaikki tapahtuu nykyään netin välityksellä. Osa on unohtanut nuo taidot, osa ei ole koskaan niitä oppinutkaan. Se johtaa tylyyn ulosantiin ja noidankehä on valmis.
Lapsista voi tulla mitä vaan rakkareita tai rikollisia, jotka kuppaa viimeisetkin pennit kukkaroista. Tuottavat stressiä lokkeilemalla, varastamalla, vetämällä peukkua ja joutumalla vankilaan. Jos oikein huonosti menee niin ne sairastuvat vakavasti jo nuorina ja päätyvät vaivaistaloon iäksi rahattomina Kelagoldi hyppysissään. Siksi taloon tulee mieluummin koira, kissa tai hevoinen. Vähemmän stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Joo Tinderissäkin alkaa olemaan enemmän koirien kuvia kuin naisten 😬 MIKSI sitä koiraa pitää tunkea joka oaikkaan. Haluan tulla panemaan sinua enkä koiraasi ja jos en koiraasi, niin en halua että se on vieressä katsomassa kun naidaan!
😂 Kerran laitoin Tinderiin profiilikuvan jossa sylissäni oli koiranpentu. Treffeillä mies osoittautui koiranomistajaksi. Se koiranpentu ei ollut minun koira, koska en edes omista koiraa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko, että tämä viestisi jotenkin parantaa miesten asemia? Sen sisältö on yksi suurimmista syistä miksi miesten ja naisten välit ovat Suomessa katkolla.
Suurin syy on kylläkin some. Moni mies ja nainen ei osaa enää kommunikoida toisten ihmisten kanssa, koska kaikki tapahtuu nykyään netin välityksellä. Osa on unohtanut nuo taidot, osa ei ole koskaan niitä oppinutkaan. Se johtaa tylyyn ulosantiin ja noidankehä on valmis.
Ongelmana ei tuossa ole tyly ulosanti, vaan nimenomaan vain seksiin käyttäminen. Aika moni on nainen on omasta valinnastaan poistanut itsensä siitä käyttötarkoituksesta. Osa naisista saa toki itsekin siitä fyysisen helpotuksen hetkiseksi ja pitää itsensä listoilla. Sperman jätesankona olo on poissa muodista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmana ei tuossa ole tyly ulosanti
On naistenkin ulosanti muuttunut. Olen itse nainen ja eläkeikäisten (naisten) kanssa jutteleminen on ihan yhtä mukavaa kuin aina ennenkin. Nuoret naiset sen sijaan näyttävät aina poissaolevilta ja torjuvilta. Kun itse olin vähän nuorempi, ei tuollaista ongelmaa ollut.
En ole naisiin päin kallellani, joten vika ei voi olla missään seksin vonkaamisessakaan. Katson naista kuin vertaistani, en kuin saalista tai jälkiruokaa.
Ai että, otsikosta saisi hyvän kuvitetun otsikon.
Sanajärjestyksellä on merkitystä.
Tää on sama kuin ne "Mies näki suden pelkkä pyyhe päällään"-tyyppiset otsikot.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä valinta. Ekologisempi, emotionaalisesti palkitsevampi, helpompi. Halvempikin tiukkoina aikoina.
Ei välttämättä halvempi... Eräällä tutullani on koira, joka on pennusta saakka ollut sairasteleva ja monivaivainen, kuten hän itse asian ilmaisee. Hänellä on mennyt koiran koko elinajan tonneja vuodessa sen lääkärikäynteihin ja hoitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut tämän, ympäristö on todella paskainen ja likainen näiden rakkien vuoksi. Lapset eivät paskanna ja kuseksi ympäristöön niinkuin nämä rakit ja niiden tyhmät omistajat eivät huolehdi muuta kuin lobotomia puhelimen naamailusta. Itse inhoan koiria ja niiden omistajia, ovat sitä tyhmempää kansanosaa ja tämän näkee ihan niiden naamasta ja toiminnasta.
samaa mieltä! En ymmärrä kuka haluu koiran tai kissan. Asunto aina haisee siltä koiran karvan rasvalta ja karvoja on vaikka kuinka ois siisti. Samoin autot on ihan paskaisia mudasta ja liasta. Kostealla koirat haisevat.
Vierailija kirjoitti:
Ai että, otsikosta saisi hyvän kuvitetun otsikon.
Sanajärjestyksellä on merkitystä.
Tää on sama kuin ne "Mies näki suden pelkkä pyyhe päällään"-tyyppiset otsikot.
Niinpä. Itse kun näen tätä otsikkoa uusimmissa, kuvittelen kuinka koirien ajama ja täyttämä paku kurvaa jonkun talon ovelle. Takaovet aukeaa ja sieltä syöksyy lauma kahdella jalalla pinkovia koiria aurinkolasit päässä. Ne kantavat kokonaisen keskiluokkaisen perheen talon lastenhuoneeseen ja nappaavat vaihdossa vauvan mukaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä valinta. Ekologisempi, emotionaalisesti palkitsevampi, helpompi. Halvempikin tiukkoina aikoina.
Ei välttämättä halvempi... Eräällä tutullani on koira, joka on pennusta saakka ollut sairasteleva ja monivaivainen, kuten hän itse asian ilmaisee. Hänellä on mennyt koiran koko elinajan tonneja vuodessa sen lääkärikäynteihin ja hoitoihin.
Eettistä tuo ei ainakaan ole. Koiraparka joutuu kärsimään kaikki nuo vaivat hoitoineen vain, koska omistaja luulee olevansa altruisti, kun huolehtii sairaasta eläimestä. Todellinen altruisti lopettaisi noin sairaan eläimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut tämän, ympäristö on todella paskainen ja likainen näiden rakkien vuoksi. Lapset eivät paskanna ja kuseksi ympäristöön niinkuin nämä rakit ja niiden tyhmät omistajat eivät huolehdi muuta kuin lobotomia puhelimen naamailusta. Itse inhoan koiria ja niiden omistajia, ovat sitä tyhmempää kansanosaa ja tämän näkee ihan niiden naamasta ja toiminnasta.
samaa mieltä! En ymmärrä kuka haluu koiran tai kissan. Asunto aina haisee siltä koiran karvan rasvalta ja karvoja on vaikka kuinka ois siisti. Samoin autot on ihan paskaisia mudasta ja liasta. Kostealla koirat haisevat.
Mieti vaan sitä vauvapuklun, kusivaipan ja paskanhajun määrää, mites vaippojen jätevuoret? Sitten teininä poikien jalat hikoavat ja kainalot haisevat ja tukka on rasvassa. Tyttölasten menkat jne. Ihmiset ovat ihan samanlaisia haisuleita. Muuten tuolle ylemmälle, että aikamiehet kyllä kuseksivat keskustaan, nurkkiin ja ympäristöön. Yleensä kännipäissään, mutta myös laiskuuttaan.
Koirattomuus on ekoteko. Kissat on myös turhia petoja. Tappavat määrättömästi lintuja ja muita luonnon eläimiä.
Elämäni mieheni ja kissojeni kanssa on oikein mukavaa. En kaipaa siihen muuta.
Joko kohta keskustellaan siitä kuinka ällöä on, kun ihmiset leikkivät pissa-kakkaseksileikkejä? Ihmiset nuolevat toistensa kakkareikiä ja tekevät niillä järkyttäviä asioita. Silti kuvitellen, että ovat siistimpiä kuin koirat, jotka tutustuvat haistaen toistensa peppuhajuja. Mies tunkaisee molkeronsa naisen kurkkuun ja ihmettelee samalla ääneen, miten koira voi nuolla peppunsa puhtaaksi. Seuraavaksi tekee samaa naiselle 69.
Koiran omistavat naiset luulevat olevansa urheilullisa. Todellissudessa ovat ihan rekkalesbon näköisiä miesten vaatteissa ja armeijan jalkineissa. Lisänä roikkuvat hoitamattomat hiukset. Ihan vatsasta vääntää heitä katsoessaan. Mutta oma koira rakastaa ehdoitta vaikka emäntä haisis pahalle. Miehet pysyy kaukana.
Ihmisoikeuksiin kuuluu fyysinen koskemattomuus ja oikeus osallistua yhteisöön. Nyt, kun lähes jokainen kauppakeskus ja vähän jokainen muukin paikka sallii koirien tuomisen tiloihinsa, en allergisena enää pääse niihin. Toisin sanoen nuo mainitut oikeuteni eivät enää toteudu.
Kuvittele itse, että sinun oma yhteisösi potkaisee sinut ulos. Ihminen on laumaeläin. Lauman ulkopuolelle joutuminen on äärimmäisen stressaavaa. Ei meille ole mitään vaihtoehtoista yhteisöä, johon mennä. Jos te muut otatte koiranne mukaan, me allergiset jäämme väistämättä ulos ja yksin.