Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talviolympialaiset Milano Cortina 2026 OFFICIAL

Vierailija
03.02.2026 |

Yle välittää talviolympialaisten kaikki kisapäivät suorina lähetyksinä 6. - 22. helmikuuta 2026.

Tässä on talviolympialaisten 2026 koko ohjelma
https://yle.fi/a/74-20186944

Kisatapahtumat alkavat jo keskiviikkona 4.2., vaikka kisojen avajaisia vietetään perjantaina 6.2. Ensimmäiset suomalaiset nähdään tositoimissa torstaina 5.2., kun Naisleijonat kohtaa Kanadan alkulohkon avausottelussaan kello 22.10 Suomen aikaa.

Kommentit (1656)

Vierailija
1241/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää nykyisistä kisa-asuista, kun niistä ei voi päätellä yhtään minkämaalainen urheilija on kyseessä. Pitää yrittää etsiä pieni lippu tai teksti jostain, mistä selviää kansalaisuus. Jos ei ole täysin perillä urheilijoista, niin esim. hiihtoa on todella hankalaa seurata, kun niin monella maalla on Suomen värinen asu. En siis seuraa talviurheilua muuten kuin arvokisoissa ja uskoisin, että meitä on monia muitakin. 

Vierailija
1242/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on nyt pakko päästää tämä puujalka ulos. 

Tsekit on kyllä usein kovia. 

Ja suomalaiset on neniä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea Eero ja Suomi!

Onnea ja oli jo aikakin onnistua. Mikä perhetragedia Eerolla oli v 2023? Tuli nyt mieleen.

Minusta on sopimatonta haastattelijan ottaa urheilijan yksityisasioita esille. Tässä se, mitä Eero on itse asiasta kommentoinut.

"En lähde sen enempää avaamaan, mitä on ollut. Se on perheasia ja yksityisasia, eikä mulla ole halua tai oikeutta siitä puhua, Hirvonen totesi."

Vierailija
1244/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on nyt pakko päästää tämä puujalka ulos. 

Tsekit on kyllä usein kovia. 

Puujalka?

Olisit pitänyt puujalan sisälläsi!!!!

Vierailija
1245/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea Eero ja Suomi!

Onnea ja oli jo aikakin onnistua. Mikä perhetragedia Eerolla oli v 2023? Tuli nyt mieleen.

Minusta on sopimatonta haastattelijan ottaa urheilijan yksityisasioita esille. Tässä se, mitä Eero on itse asiasta kommentoinut.

"En lähde sen enempää avaamaan, mitä on ollut. Se on perheasia ja yksityisasia, eikä mulla ole halua tai oikeutta siitä puhua, Hirvonen totesi."

Arffmanhan itse jakaa ihan kaiken someen, eikä ilmeisesti tajua ettei se ole mitenkään normaalia.

Vierailija
1246/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää nykyisistä kisa-asuista, kun niistä ei voi päätellä yhtään minkämaalainen urheilija on kyseessä. Pitää yrittää etsiä pieni lippu tai teksti jostain, mistä selviää kansalaisuus. Jos ei ole täysin perillä urheilijoista, niin esim. hiihtoa on todella hankalaa seurata, kun niin monella maalla on Suomen värinen asu. En siis seuraa talviurheilua muuten kuin arvokisoissa ja uskoisin, että meitä on monia muitakin. 

Joo, kaikki melkein Suomen väreissä

Vierailija
1247/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea Eero ja Suomi!

En ymmärrä miksi se urheilija ei saa nyt nauttia siitä hetkestään vaan pitää muistuttaa kaiken maailman tragedioista 

Vierailija
1248/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampumahiihdossa just ärsyttävimmät ranskalaiset mitaleilla: Simon ja Jeanmonnot. Jostain syystä en voi sietää kumpaakaan!

Vierailija
1249/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin mitalitaulukkoa. Ruotsillakin näköjään viisi hiihtomitalia. 

Vierailija
1250/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pikakilpailussa ja takaa-ajossa on käytössä normaali sakkokierros, eikä aikasakkoa.

Vierailija
1251/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea Eero ja Suomi!

Arffmanhan itse jakaa ihan kaiken someen, eikä ilmeisesti tajua ettei se ole mitenkään normaalia.

Mäkin tiedän hänen avioerostaan. Vaikka en tiedä edes koko tyyppiä. 

Vierailija
1252/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, pieni tauko ja sitten lätkää.

On tämä rankkaa. Melkein meni jo hapoille. 

Vierailija
1253/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kestänyt Minkkisen pää arvokisoissa.

Tämä oli vasta eka henkilökohtainen kisa (seka joukkuekisassa hän oli hyvä). Vedetään johtopäätökset kestääkö pää, vaiko ei vasta sitten, kun kisat on ohi. 

Vierailija
1254/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ampumahiihto, vain 2 ennakkosuosikkia onnistui. Mutta siksi tämä onkin mielenkiintoista

Vierailija
1255/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se palkintojen jako ihan virallinen? Oli aika vaatimaton.

Vai tuleeko vielä juhlallinen palkintojen jako myöhemmin?

Vierailija
1256/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenassa ei näy nuo haastattelut kesken lähetyksen . On vain hiljaista. Palaavat hiljaisuuden jälkeen ja kertovat, että siinä oli Minkkisen tuntemukset. 

Vierailija
1257/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kanssa ärsyttää tämä Julia Simon. Nainen, joka varastaa kilpakumppaninsa luottokortin ja ostelee tuhansilla euroilla kaikenlaista kamaa itselleen, saa jatkaa maajoukkueessa. Tyyppi, joka on osoittanut omalle porukalle tuollaista halveksimista ja hyväksikäyttöä. En ymmärrä tällaista rikollisten suosimista ja paapomista. 

Sen takia nykyään penskat vain naureskelee tuomioille ja rangaistuksille, koska ne ovat lepsuja, ja yhteisöt ovat välinpitämättömiä, hälläväliä tai jopa rikollisuutta ihailevia. Ei ihme, että rikollisuus houkuttaa ja moraali on mitä on. 

Joo mut kun ei kuulu niinku silleen olla mun imagolla joku vdddun moralisoija tai tiukkapipo, mä oon kuule rento ja suvaitsevainen. Siinä ei ole mitään rentoa ja suvaitsevaista, rento ja suvaitsevainen ei suosi rikollisuutta, koska rikollisuus nimenomaan uhkaa kaikkialla rentoutta ja suvaitsevaisuutta. Hälläväliä -asenne on vain pelkuruutta, laiskuutta, ja se on moraalille erittäin vahingollista. 

Vierailija
1258/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen ampumahiihto. Suvi joutui hiihtään tammikuussa kolmet kisat viikossa parina viikkona. Eikö vois säästää voimia näihin arvokisoihin kun kuluttaa turhaan energiat pienissä kisoissa.

Vierailija
1259/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen ampumahiihto. Suvi joutui hiihtään tammikuussa kolmet kisat viikossa parina viikkona. Eikö vois säästää voimia näihin arvokisoihin kun kuluttaa turhaan energiat pienissä kisoissa.

Maailmancup ei ole pikkukisa ja sieltä saa palkkaa.

Vierailija
1260/1656 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitalitoivo Minkkinen 20. 3 minuuttia kärjestä. Saanmonoo myös kaksi ohilaukausta ja toinen sija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän