Miksi incelit eivät duunaile keskenään niin kuin vangit?
Miksi incelit eivät ratkaise seksin puutetta harrastamalla seksiä keskenään niin kuin miehet vankiloissa?
Kommentit (89)
Miksei femcelit ja incelit mene yhteen?
Ongelma ratkeaisi, jos naiset antaisivat anteliaammin inceleille.
Jos ehdotus toteutettaisiin, incelit voisivat rentoutua eivätkä enää jaksaisi ulis ta ja vihata naisia. Koko elämäntapa ja identiteetti sortuisi. Liian riskialtis ehdotus.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sillä ratkeaisi, se vain pahenisi. Mieti nyt vähän. Aattele, jos joku incel tulisi sen seurauksena isäksi. Eihän ne kykene sellaiseen vastuuseen. Pitäis lopettaa koneella roikkuminen ja alkaa hoitaa lasta.
Tulisi vielä lisää ongelmia monelle. Esim. Jos mä tästä lähtisin jonkun incelin kanssa duunailemaan niin mun mies väittäisi sitä varmaan pettämiseksi. Mun mielestä se ei olis pettämistä, sen enempää kuin joku hierojalla käynti, mutta tästä voi olla montaa mieltä.
Koska incelit on pelkureita, jotka duunailee vain tietokoneen ruudulla. Vangit on joskus elämässään uskaltautuneet ulos kämpästään.
Vierailija kirjoitti:
Toikin on myytti, että vankiloissa homoiltaisiin kovasti. Ei pidä paikkaansa.
Ei sitä varmaan ainakaan mielellään myönnetä.
Vierailija kirjoitti:
Koska incelit on pelkureita, jotka duunailee vain tietokoneen ruudulla. Vangit on joskus elämässään uskaltautuneet ulos kämpästään.
Ellei ne ole verkkorikollisia. Rikoksia voi nykyään tehdä myös poistumatta kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei ne ole verkkorikollisia. Rikoksia voi nykyään tehdä myös poistumatta kotoa.
Kertonee siis ns. korkeasta älystä.
Ritva-Marjattoja naurattaa "nussikaa miehet toisiamme!" vitsi vielä herran vuonna 2026.
Voimaantuminen, anti-empatia ja huumori samassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Ritva-Marjattoja naurattaa "nussikaa miehet toisiamme!" vitsi vielä herran vuonna 2026.
Voimaantuminen, anti-empatia ja huumori samassa paketissa.
Ei naurata yhtään. Teidän incel-parkojen mielenterveyttähän tässä nyt ajatellaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei femcelit ja incelit mene yhteen?
Ei sellaista ole kuin femcel.
Vierailija kirjoitti:
Emme halua. Haluatko sinä syödä paskaa?
Miten muuten käytännössä naiset vois antaa enemmän inceleille? Laittamalla jonnekin treffi - ilmoituksen, jossa haetaan s-seuraa nimenomaan inceleistä? Vois olla vaikeaa tietää, kuka on oikeasti incel ja kuka vain teeskentelee olevansa pesää saadakseen.
Silloin kun mä olin sinkku monien vuosien ajan, lähdin usein baariin sillä ajatuksella että olis kiva päästä vähän seksiä harrastamaan mutta mua ei kukaan tullut iskemään, ja sain pakit miehiltä joita yritin iskeä. Voi sanoa, että suurin osa baari-illoista meni harakoille. Myös nettitreffit olivat usein epäonnistuneita. Kuulemma ekoilla treffeillä ei voi mennä sänkyyn ja muita tekosyitä.
Nyt oon ollut varattu jo kauan, mutta jos ero joskus tulee niin voiko incelit nyt siis luvata että jos lähden baariin niin tuun saamaan? Oon jo yli 40-vuotias niin en jaksa enää turhan päiten valvoa.
Hienoa! Kamera päälle ja katsotaan kun aapee panee jotain kaveriaan
Ne kaikki on vaan ottavia osapuolia niin ei hommat etene
Ei Suomen vankiloissa homostella. Naisethan käy ihan omasta tahdostaan vankiloissa jännämiesten pantavana.
Mielummin rahat Only Fans artistille kuin joutuu jakamaan elämää matalatasoisen henkilön kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomen vankiloissa homostella. Naisethan käy ihan omasta tahdostaan vankiloissa jännämiesten pantavana.
Sun päiväunissasi varmaankin näin.
No homoileehan ne. Googlaa transmaxxing.
Toikin on myytti, että vankiloissa homoiltaisiin kovasti. Ei pidä paikkaansa.