Köyhät jotka valittaa että ei ole varaa kasviksiin, syökää kaalta ja porkkanaa!
Välttäkää kurkut kaukaan, ne on jotain 95% vettä, ja kalliita, mutta kaali on tosi halpaa ja täyttävää, ja ihan helvetin monipuolistakin, siitä saat salaatin, kaalilaatikkoa, lämmitettynä se käy lisukkeena, piirakan täytteeksi, ja porkkanaa voi kanssa raastaa näihin kaikkiin sekaan. Ne ovat halpoja ja terveellisiä kasviksia.
Kommentit (28)
Olen syönyt niin paljon kaalia että se tulee korvista ulos. Ja sitäpaitsi johonkin piiraaseen nyt tarvii muitakin aineksia kuin pelkkää kaalia.
Juurekset ovat kaikki halpoja. Myös kerä-salaatti on halpaa
Tarkoitit varmaan "kaalta ja porkkanoja"?
Ihan hyvä neuvo mutta ei se tarkoita että samaa tai samaa kahta kasvista riittäisi terveelliseen monipuoliseen ruokavalioon. Joitan vitamiineja ym. tulee sitten monin verroin enemmän kuin tarvitsisikaan eikä siitä ole hyötyä jos ei nyt usein haittaakaan.
Omenat 1e/kg
Banaanit 1e/kg
Perunat 1e/kg
Kohta appelsiinit edullisia jne. Mutku ei tajuu.
Woltatkaa pas€#kaa. Sehän on halpaa roinaa suoraan ovelle. Aivonne on jo pehmenneet.
Käykää Lidlissä nyt kaikki kasvikset ja vihannekset sekä hedelmät todella edullisia. Jättäkää sipsit ja limsat hyllyyn ja ostakaa hedelmiä samalla summalla. Tupakka askin hinnalla saa jo monta kiloa juureksia ja hedelmiä.
Pirteyttä pakkaspäiviin.
Te ketkä valitatte kirjoitusasusta niin googlettakaa. Kaali taipuu noin itämurteissa.
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä valitatte kirjoitusasusta niin googlettakaa. Kaali taipuu noin itämurteissa.
Juuri olin tulossa sanomaan samaa.
Miksi kirjoitit tämän aloituksen, ap?
Lounas: pyttipannu jääkaapin jämistä, noin 20 senttiä (pari tarjousnakkia, itsetehtyjä lohkoperunoita tarjousperunoista, paistorasvana kinkkurasva joululta), kaalisalaatti tarjouskaalista ja 1€/kg porkkanasta. Koko lounas maksoi varmaan viiskyt senttiä. Kaikki itse tehtyä, töiden jälkeen iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaalta, vaan kaalia
Sä taidat olla uusi täällä?
Yksi multivitamiinipilleri korvaa rehut.
Vierailija kirjoitti:
Omenat 1e/kg
Banaanit 1e/kg
Perunat 1e/kg
Kohta appelsiinit edullisia jne. Mutku ei tajuu.
Woltatkaa pas€#kaa. Sehän on halpaa roinaa suoraan ovelle. Aivonne on jo pehmenneet.
Laitapa meille oma itse laittamasi ruoka !
Lihikset 3 nakilla ja munalla+ pekonia,valkosipulikastikkeella ja tietysti kurkkusipuli combo unohtamatta ketsuppia& sinappia😋😋😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan Suomessa.
Googleta myös se itämurre ja tarvittaessa myös aakkoset.
En voi syödä kaalia sairauden takia. Porkkanaa voin syödä kypsennettynä.