Pystyisittekö sietämään kumppania joka viskoo riidoissa tavaroita?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mykkäkoulu on kaikille vahingollisempi, joten anna viskoa tavaroita ja ymmärrä, että toinen vain purkaa tunteitaan, pitää olla tukena.
Mykkäkoulu on ihan perseestä. Se on henkistä väkivaltaa pahimmillaan, kun ei voi yhtään tietää, mistä on kyse. Huutaisi vaikka mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Seuraavaksi tulee turpaan.
Nimenomaan. Todella pelottavaa käytöstä ja kertoo agressionhallinta ongelmista. Lähde ajoissa tuollaisesta suhteesta!
Vierailija kirjoitti:
Minä paiskon tavaroita jos ahdistetaan ja pakotetaan kun tarvitsen aikaa rauhoittua. Siis jahdataan ihan ympäri taloa ja yritetään väkisin halata tai rauhoittaa. Ei ole eskaloitunut väkivaltaan ja yleensä viskotut asiat on ollut harmittomia. Joskus ei. Riippuu mitä siihen käden ulottuville sattuu.
Ero varmasti silti paras, koska en ole ikinä toiminut noin suhteessa jossa toinen ei jahtaa, painosta ja pakota minua todella pitkälle sietokykyni yli kun jo itken ja pyydän taukoa ja yritän poistua.
Kuulostaa hyvässä tilassa olevalta tuollainen suhde. Eiköhän tuossa vaiheessa ole hyvä erota jo muutenkin.
Ja tavarat voivat olla hyvinkin tunnearvoisia, hintavia yms., ei se ole pikkujuttu että niitä paiskoo.
Sitä paitsi ei aikuinen täysjärkinen ihminen paisko tavaroita, se on hurjan pelottavaa käytöstä aikuiselta ihmiseltä!
Vierailija kirjoitti:
Mykkäkoulu on kaikille vahingollisempi, joten anna viskoa tavaroita ja ymmärrä, että toinen vain purkaa tunteitaan, pitää olla tukena.
Mun viskoja harrasti myös mykkäkouluja. Toksiset tavat riidellä kulkevat usein käsikädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun viskoja harrasti myös mykkäkouluja. Toksiset tavat riidellä kulkevat usein käsikädessä.
Täydennän vielä, että mykkäkoulut alkoivat vuosia ennen tavaroiden paiskomisia.