Ei tarvitse olla taloustietäjä ymmärtääkseen, että ihminen ei voi mennä töihin joita ei ole olemassa
Lisäksi joku täysin huureinen fantasia jostain yrittäjyydestä voidaan myös unohtaa, jos ei ole kysyntää ei voi myöskään yrityksiä perustaa tyhjän päälle.
En oikeasti jaksa uskoa parempaan ennenkuin saadaan uusi hallitus, nykyisen eväät on syöty ja näytöt on annettu. Seuraavan hallituksen päätehtävä pitää olla ihmisten luottamuksen palauttaminen ihan perusarkeen. Johtaminen on muutakin kuin excel taulukoiden tuijottamista, joskus säästöt ja kasvu syntyy pidemmällä ajanjaksolla. Eli kun kiimassa leikkaa aivan kaikesta, tulee samalla leikkaneeksi tulevaisuudesta ja kasvusta.
Kommentit (22)
Kummasti moni muutama vuosi sitten tänne muuttanut kielitaidoton on saanut itsensä silti työllistettyä! Esimerkiksi uberiä tai boltia ajamalla. Itsensä pystyy työllistämään eikä kaikkien tarvitse mennä perinteiseen työpaikkaan töihin.
"Eläkkeitä maksetaan 40 miljardia vuodessa. Eläkkeisiin menee iso osa valtion budjetista joka vuosi."
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011794786.html